Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@23:27:12 GMT

خواهش هواداران نراتزوری از لوکاکو: به چلسی نرو

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۷۷۶۸

خواهش هواداران نراتزوری از لوکاکو: به چلسی نرو

چلسی در تلاش برای جذب روملو لوکاکو، مهاجم اینتر، پیشنهادی نجومی‌ آماده کرده است که به نظر می رسد نراتزوری را راضی به جدایی کند، اما هواداران این تیم از لوکاکو خواسته اند که نرود.

به گزارش "ورزش سه"، اکثر هواداران اینتر نمی خواهند روملو لوکاکو از باشگاه جدا شود، بنابراین با کامنت های متعدد خطاب به او و فدریکو پاستورلو، مدیر برنامه های مهاجم بلژیکی ، از آنها خواسته اند تا انتقال به چلسی را نپذیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گفته می شود آبی های لندن، 10 سال پس از جذب او از اندرلخت، در حال مذاکره با اینتر برای بازگرداندن لوکاکو به استمفوردبریج هستند.

 

قهرمانان سری آ پیش از این پیشنهاد 100 میلیون یورویی به علاوه مارکوس آلونسو را از سوی چلسی رد کرده اند، اما انتظار دارند آبی‌ها با پیشنهادی بهتر بار دیگر به سراغ آنها بیایند.

 

بر اساس گزارشات متعدد در ایتالیا و انگلیس، اینتر در صورت دریافت پیشنهادی بیش از 120 میلیون یورو فروش لوکاکو را در نظر خواهد گرفت.
 

در همین حال هواداران اینتر سعی دارند تا لوکاکو را متقاعد کنند که تیم سیاه و آبی میلان را ترک نکند و به لندن بازنگردد.

 

 

هزاران نفر از آنها به آخرین پستی که لوکاکو در توییتر و اینستاگرام به اشتراک گذاشت پاسخ دادند.

لوکاکوی 28 ساله تصویری از خود در میلان را در تاریخ 1 آگوست به اشتراک گذاشت.

 

مدیر برنامه های او، فدریکو پاستورلو، نیز با ایموجی قلبی به این پست پاسخ داده است و تقریباً 100 طرفدار اینتر متوجه او شده اند و به پاستورلو پیام داده و از او خواسته اند تا بازگشت بازیکن خود به استمفوردبریج را رد کند.

 

در ماه ژوئن پاستورلو گفته بود که لوکاکو در اینتر خوشحال است و قصد ندارد استادیوم جوزپه مه آتزا را ترک کند.

اینتر میلان چلسی روملو لوکاکو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اینتر میلان چلسی روملو لوکاکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۷۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید مطهری الگویی وارسته برای نسل امروزی است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام رسول خواسته صبح سه شنبه در آیین تجلیل از اساتید مدرسه علمیه تخصصی الزهرا(س) اردبیل اظهار کرد: علامه شهید مطهری عمر پر برکت خود را در راه شناخت عمیق اسلام و شناساندن این مکتب حیات‌بخش صرف کرد.

وی یکی از عوامل بسیار مهم در سعادت انسان را معاشرت با عالمان و اساتید دانست و خاطرنشان کرد: روحیه انسان با ایمان و عالمان دینی در دیگران تاثیرگذار است و به‌طور قطع مصاحبت و همنشینی با عالمان سبب هدایت و سعادتمندی انسان می‌شود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان اردبیل با تبیین جایگاه علم و علم‌آموزی در اسلام بیان کرد: انسان باید با کسی همنشین شود که ملاقاتش او را به یاد خدا بیاندازد و رفتار و کردارش او را به آخرت تشویق کند.

حجت‌الاسلام خواسته تکریم بزرگان به‌ خصوص اساتید را از اسباب مهم توفیق خداوند دانست و افزود: سیره عملی بزرگان بر احترام و تکریم علما و دانشمندان بوده و نگه ‌داشتن حرمت و ارزش استاد رکن اصلی طلب علم و دانش است.

کد خبر 6098907

دیگر خبرها

  • مدیر اینتر: رافائل لیائو به انتقال به اینتر نزدیک بود اما به دلایلی این اتفاق رخ نداد
  • جوایز پایان فصل چلسی؛ همه چیز برای کول پالمر
  • فریاد «نه به نسل‌کشی در رفح» قلب لندن را لرزه درآورد
  • نتانیاهو: پیشنهاد حماس با خواسته‌های ضروری ما فاصله داشت / اجازه نمی‌دهیم حماس توان نظامی‌اش را بازیابد
  • نتانیاهو: پیشنهاد مورد قبول حماس از خواسته‌های ضروری اسرائیل فاصله دارد
  • امیدوارم با صعود به المپیک خواسته‌ فدراسیون را برآورده کنیم
  • شهید مطهری الگویی وارسته برای نسل امروزی است
  • برچسب قیمتی چلسی روی روملو لوکاکو
  • واکنش لیائو به «هو» شدن دوباره از سوی هواداران میلان
  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم