Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین قدیمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هدف از برگزاری این دوره آموزش مجازی، پرورش و توانمندسازی مربیان، معلمان و اساتید سواد رسانه‌ای به منظور تأمین نیاز کشور و استان‌های مختلف در زمینه تدریس سواد رسانه ای برای قشر دانش آموز، دانشجو، کارکنان دولت و خانواده هاست.

وی افزود: علاوه بر اساتید دانشگاه ها و معلمان و مربیان مدارس، نهادهای عمومی و دولتی نیز می توانند برای تامین نیاز خود در زمینه تامین کارشناسان سواد رسانه ای در این دوره ثبت نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره نحوه برگزاری دوره آموزشی تربیت مربی سواد رسانه‌ای بیان کرد: این دوره آموزشی شامل ۲ ترم آموزشی است که ترم اول دوره افزایش مهارت های سواد رسانه ای و ترم دوم دوره پیشرفته و تخصصی با هدف آماده سازی افراد برای تدریس سواد رسانه ای است.

مسوول انجمن سواد رسانه‌ای ایران در آذربایجان‌غربی افزود: رسانه شناسی، مبانی تحلیل پیام‌های رسانه‌ای، مهارت‌های سواد رسانه‌ای و تفکر انتقادی، سواد بصری، آشنایی با طراحی و تولید محتوای رسانه‌ای، سواد خبری، شیوه‌های اقناعی، جریان‌شناسی رسانه‌ای و تکنیک‌های عملیاتی روانی، رسانه و سبک زندگ، کارگاه فناوری‌های نوین، خانواده و امنیت سایبری، کودک و رسانه و اخلاق کنشگری در شبکه‌های اجتماعی سرفصل‌های ترم اول این دوره آموزشی را تشکیل می‌دهد.

قدیمی گفت: همه شرکت کنندگان در دوره تربیت مربی سواد رسانه‌ای که موفق به گذراندن آزمون جامع و مصاحبه پایان این دوره شوند، علاوه بر دریافت گواهی نامه معتبر از انجمن سواد رسانه‌ای ایران و دانشگاه سوره، کد مدرسی دریافت خواهند کرد و میتوانند با استفاده از این کد در دوره های استانی انجمن سواد رسانه ای ایران تدریس کنند.

وی تاکید کرد: نام افراد دارای کد مدرسی در بانک اطلاعاتی جامع اساتید، معلمان و مربیان سواد رسانه‌ای کشور در سایت انجمن سواد رسانه‌ای ایران و سایت دانشگاه سوره با هدف ایجاد امکان اشتغال در دانشگاه ها، مدارس و ادارات به عنوان استاد و معلم سواد رسانه ای ثبت خواهد شد و همه مراکزی که متقاضی مدرس سواد رسانه‌ای هستند می‌توانند با مراجعه به این فهرست از مدرسان مطمئن این مجموعه برای آموزش مهارت‌های سواد رسانه‌ای بهره‌مند شوند.

وی افزود: امکان معادل سازی دروس این دوره با برخی دروس دوره کارشناسی ارشد دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره فراهم شده است و این امر باعث کوتاه شدن دوره آموزشی کارشناسی ارشد و کاهش هزینه‌های دانشجویان دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره خواهد شد.

به گزارش ایرنا، دوره جامع تربیت مربی سواد رسانه‌ای ایران ۱۷ مردادماه ۱۴۰۰ آغاز می‌شود و تا ۲۱ شهریور  ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت و علاقمندان به شرکت در این دوره آموزشی می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی http://sooretc.com در این دوره ثبت نام کنند.

برچسب‌ها آذربایجان غربی ایرنا ارومیه انجمن سواد رسانه ای ایران دانشگاه سوره ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی ایرنا ارومیه آذربایجان غربی ایرنا ارومیه انجمن سواد رسانه ای ایران دانشگاه سوره ایران انجمن سواد رسانه ای ایران تربیت مربی سواد رسانه ای دانشگاه سوره دوره آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۷۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده تربیت فیزیوتراپیست در دوره‌های کوتاه مدت

به گزارش خبرگزاری مهر، پرهام پارسانژاد، نسبت به تبلیغ دروغ دانشگاه آزاد و عوام فریبی و سوءاستفاده از تقاضای بسیار زیاد جوانان جویای کار انتقاد کرد و گفت: در حالی که فیزیوتراپی یکی از رشته‌های علوم پزشکی است و دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور فقط از طریق کنکور سراسری در این رشته دانشجو می‌پذیرند، دانشگاه آزاد در اقدامی کاملاً تجاری و عوام فریبانه با سوءاستفاده از تقاضای بالای تحصیل و کار جوانان در این رشته و به رغم اعلام معاونت فرهنگی و اجتماعی ریاست جمهوری، معاونت حقوقی وزارت بهداشت و معاونت فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی کشور مبنی بر غیرقانونی بودن آن، طی دوره‌های کوتاه مدت در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای تابعه خود، فیزیوتراپیست تربیت می‌کند.

دبیر انجمن فیزیوتراپی ایران افزود: مدارک صادره هیچ‌گونه وجاهت قانونی ندارند و به هیچ وجه مجوزی برای اشتغال افراد صاحب مدرک در امر درمان بیماران نیستند و تنها میلیون‌ها تومان سرمایه جوانان بیکار و خانواده‌های آنها را به جیب دانشگاه آزاد سرازیر می‌کند.

کد خبر 6088839 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • وجود یکهزار و 700 کلاس درس نیمه تمام در آذربایجان‌غربی
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • آموزش خبرنگاران شهرستان‌های غرب گیلان
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی
  • نشست «سواد بصری در مد و لباس» برگزار می‌شود
  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • بوکان در سکوی نخست المپیاد آماده آذربایجان غربی
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» برای ۱۵۰ نفر خادمیار مرکزی برگزار شد
  • پشت پرده تربیت فیزیوتراپیست در دوره‌های کوتاه مدت