Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@23:24:08 GMT

کرونا در هرمزگان ۱۹ فوتی دیگر گرفت

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۷۹۸۸

کرونا در هرمزگان ۱۹ فوتی دیگر گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر، فاطمه نوروزیان اظهارداشت: در شبانه روز اخیر متأسفانه ۱۹ فوتی کرونا در استان هرمزگان داشته‌ایم که (شامل ۱۰ مرد و ۹زن ۲۹ تا ۹۵ ساله در بندرعباس، رودان، سیریک، قشم، پارسیان، کیش، جاسک و بستک) بوده است.

وی افزود: با بستری ۳۱۴ نفر در شبانه روز اخیر، متأسفانه رکورد دیگری در شمار بیماران بستری در طول یک روز در استان زده شده و شمار افراد بستری به ۱۲۴۴ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ادامه داد: ۱۳۳ بیمار کرونایی نیز در آی‌سی‌یو قرار دارند و حال ۲۴ نفر از آنان وخیم است. شمار کل فوت شدگان قطعی کرونا در هرمزگان به ۱۷۳۸ نفر رسید.

نوروزیان گفت: ۷ هزار و ۸۴۷ دوز واکسن امروز در هرمزگان تزریق شد که شمار کل واکسن‌های تزریق شده به ۳۱۰ هزار و ۵۸۳ دوز رسیده است. در هرمزگان تنها ۴۸ هزار و ۹۶۴ نفر دوز دوم خود را دریافت کرده‌اند.

بنا به اعلام دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، ۴نفر از جان‌باختگان امروز در روزهای اخیر و در بدو ورود به بیمارستان جان خود را از دست داده‌اند و اکنون نتیجهٔ تست‌شان مثبت شده است و ۱۵ نفر هم مربوط به یک روز اخیر است.

کد خبر 5273335

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ویروس کرونا دلتای هندی ویروس کرونا واکسن کرونا آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر کرمانشاه گرگان خطبه های نماز جمعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی محرم 1400 اردبیل عید غدیر خم عکس استانها ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۷۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی در تصادف پراید و بنز

سرهنگ نوربخش رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری گفت: تصادف دو خودروی پراید و بنز در محور شهرکرد به فرخ شهر یک فوتی و سه مصدوم برجای گذاشت.

بیشتر بخوانید

جان باختن جوان بروجنی در اثر گازگرفتگی

وی افزود: علت حادثه انحراف به چپ خودروی پراید اعلام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • واکسن‌های آسترازنکا از سراسر جهان جمع‌آوری می‌شوند
  • کسانی که واکسن آسترازنکا تزریق کرده‌اند بخوانند | این واکسن کرونا خونمان را لخته کرده است؟
  • پیگیر به‌کارگیری و استخدام نیروهای فعال دوران شیوع کرونا هستیم
  • پیگیر به‌کارگیری و استخدام نیروهای فعال دوران کرونا هستیم
  • واکسن های کرونا آسترازنکا از بازار جهانی جمع شد
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • شمار قربانیان سیل در کنیا از مرز ۲۲۵ نفر گذشت
  • یک فوتی در تصادف پراید و بنز
  • تصادف در محور شهرکرد _فرخ‎ شهر با یک فوتی
  • شمار قربانیان سیل مهیب در کنیا از مرز ۲۲۵ نفر گذشت