Web Analytics Made Easy - Statcounter

افشین حاجی پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: رسیدن استقلال به مرحله نیمه نهایی جام حذفی اتفاق خوبی برای مجیدی و تیمش هست، اما نه تنها این کافی نیست، حتی اگر آبی‌ها گل گهر را شکست داده و به فینال هم برسند، باز هم کافی نیست و قهرمانی این تیم قطعی نشده است. هواداران استقلال تنها زمانی راضی می‌شوند که سوت پایان دیدار فینال با پیروزی این تیم به صدا در آمده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در غیر این صورت همه پیروزی‌ها و حتی پیروزی در دربی هم بی ارزش خواهد شد.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: گل گهر دومین فصل حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌کند، اما با این وجود تیمی خوب و باتجربه است و این باتجربه بودنش را مدیون یک کادر فنی باتجربه و در راس آن امیر قلعه نویی، و حضور تعداد زیادی فوتبالیست باتجربه و آماده است. حضور این تیم در رده پنجم جدول هم نشان از قدرت و تجربه قابل قبول این تیم می‌داند. به این ترتیب باید گفت استقلال دیداری دشوار پیش رو دارد که هرگز نباید قبل از پایان بازی خودش را تیم پیروز بداند.

وی افزود: گل گهر اندکی شانس کسب سهمیه آسیا در لیگ برتر برای خودش قائل بود که این شانس را هم در هفته پایانی از دست داد و حالا آنها انگیزه زیادی برای قهرمانی در جام حذفی دارند تا از این راه به اولین سهمیه آسیایی برسد.

حاجی پور در خصوص آماده سازی تیم برای فصل آینده گفت: با اینکه درگیر جام حذفی هستیم، اما باید لااقل تمدید قرارداد با بازیکنان خودی آغاز شده باشد. چند روز پیش آقایان خودشان اعلام کردند از فردا و پس فردا مذاکرات شروع می‌شود، اما هنوز خبری از این مذاکرات به گوش نمی‌رسد.

مدافع سابق آبی پوشان تصریح کرد: اگر در سالهای اخیر استقلال قهرمان لیگ نشده، دلایل متعددی دارد که یکی از مهم‌ترین آنها خلا یک پیش فصل خوب دیر جمع شدن تیم بوده است. امیدوارم این اتفاق برای فصل جدید تکرار نشود و بلافاصله بعد از اتمام جام حذفی باشگاه استقلال پیش فصل خود را آغاز کند.

کد خبر 5271729

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران جام حذفی تیم گل گهر سیرجان فوتبال افشین حاجی پور المپیک 2020 توکیو فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس کشتی فرنگی تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی والیبال ایران محمدعلی گرایی امین میرزازاده والیبال محمدهادی ساروی محمدرضا گرایی کشتی آزاد جام حذفی گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۸۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام جوانمردانه بازیکنان نفت در شرایط حساس

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر، هوادار در ورزشگاه دستگردی میزبان صنعت نفت بود که موفق شد این تیم را با نتیجه دو بر یک شکست بدهد.

نفتی‌ها به کسب امتیاز از این مسابقه نیاز مبرمی داشتند و برای زدن گل تساوی در نیمه دوم تلاش می‌کردند اما با این حال بازی جوانمردانه آبادانی‌ها تحسین برانگیز شد.

در شرایطی که نفت آبادان قعر نشین تا ثانیه‌های پایانی حمله می‌کرد، وقتی در طول نیمه دوم بازیکنان هوادار به علت مصدومیت روی زمین افتادند، طالب ریکانی و مصطفی احمدی توپ را بیرون زدند تا بازی جوانمردانه را رعایت کنند.

دیگر خبرها

  • داور دو بازی حساس پرسپولیس و استقلال + تاریخ و ساعت پخش
  • مانوئل نویر: بازی مقابل رئال مادرید یک فینال است و باید مقابل آنها بی‌رحم‌‌تر ظاهر شویم
  • داور ۲ بازی حساس پرسپولیس و استقلال مشخص شد
  • نبرد حساس صدرنشینی در آزادی؛ ذوب آهن، کابوس آبی‌پوشان در خارج از خانه؟
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی مقابل شگفتی‌ساز
  • حجازی: خوشحالم که در تیم پدرم حضور دارم
  • خلق یک جام با حذف استقلال و پرسپولیس!
  • اقدام جوانمردانه بازیکنان نفت در شرایط حساس
  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی