Web Analytics Made Easy - Statcounter

«حسن یزدانی» در دومین مبارزه خود در بازی‌های المپیک توکیو موفق شد حریف سوییسی را شکست دهد و به نیمه‌نهایی وزن ۸۶ کیلوگرم راه یابد.

پیکارهای کشتی آزاد در بازی‌های المپیک توکیو از ۱۳ مرداد آغاز و تا ۱۶ مرداد ماه ادامه خواهد داشت. مبارزه‌های مقدماتی ۲ وزن ۵۷ و ۸۶ کیلوگرم امروز (چهارشنبه) از ساعت ۶:۳۰ به وقت محلی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در وزن ۸۶ کیلوگرم حسن یزدانی در دور نخست «جاورایل شاپیف» از ازبکستان را ۱۱ بر ۲ شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

قهرمان جهان و المپیک در مرحله بعد به مصاف استفان ریچموت دارنده مدال برنز جهان از سوئیس رفت که در کمتر از ۲ دقیقه او را ۱۲ بر یک شکست داد.

آرتور نایفونوف از روسیه (برنز قهرمانی جهان/ ۳ طلای قهرمانی اروپا/ برنز امیدهای جهان) در گروه یزدانی حضور دارد که در مبارزه نخست خود موفق شد بوریس ماکویف دارنده نقره جهان و برنز قهرمانی اروپا از اسلواکی را شکست دهد. نایفونوف در یک چهارم نهایی نیز موفق شد ۱۲ بر یک عثمان گوجن دارنده برنز امیدهای جهان از ترکیه را شکست دهد تا حریف یزدانی در مرحله نیمه نهایی باشد.

دیوید تیلور آمریکایی قهرمان جهان و حریف اصلی یزدانی در آن سوی جدول کشتی می‌گیرد و تا دیدار فینال با یزدانی روبرو نخواهد شد. او  در نخستین مبارزه خود موفق شد علی شعبان اف از بلاروس (دارنده ۴ مدال برنز قهرمانی جهان/ نقره بازیهای اروپایی/ ۲ برنز قهرمانی اروپا) را شکست داد و در مرحله بعد با پیروزی ۱۲ بر ۲ برابر مایلس ناظم آمینه از سن مارینو به نیمه نهایی راه یافت.

در وزن ۵۷ کیلوگرم رضا اطری در دور نخست به مصاف سلیمان آتلی دارنده نقره و برنز جهان و طلای قهرمانی اروپا از ترکیه رفت. اطری با ارایه کشتی با برنامه و بدون اشتباه و در حالی که کشتی بسیار حساس دنبال می‌شد حریف سرسخت خود را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست داد و به مرحله بعد صعود کرد.

او دور بعد به مصاف بخبایار اردنبات دارنده مدال برنز جهان و طلای بازی‌های آسیای از مغولستان خواهد رفت./ ایرنا

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: قهرمانی اروپا برنز قهرمانی نیمه نهایی موفق شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۸۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی بلندقامتان ذوب آهن در گام دوم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛سبزپوشان اصفهانی که نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی را مقابل طبعیت تهران در ورزشگاه ملت اصفهان واگذار کرده بودند در دومین دیدار در همین ورزشگاه با نتیجه ۶۸ بر ۶۴ پیروز شدند.
ذوب آهن در ادامه این رقابت‌ها هفته آینده یکشنبه و سه شنبه ۱۶ و ۱۸ اردیبهشت میهمان طبعیت تهران خواهد بود.
در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال تیمی که از ۵ بازی صاحب ۳ پیروزی شود به دیدار نهایی صعود خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • برنز محشری در بوکس قطعی شد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • داوودی: هر بازی حکم فینال را دارد
  • فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند
  • طبیعت و ذوب آهن با هم مساوی شدند
  • پیروزی بلندقامتان ذوب آهن در گام دوم
  • ذوب آهن جبران كرد، جنگ نيمه نهايى ادامه دارد
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی