Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان شهریار با تاکید بر اینکه کاهش گروه های سنی برای واکسیناسیون جمعیت افراد مراجعه کننده را افزایش می دهد از افزایش تعداد مراکز واکسناسیون در سطح شهرستان شهریار خبر داد.

نوراله طاهری در گفتگو با ایسنا، در تشریح روند واکسیناسیون در سطح شهرستان شهریار گفت: در حال حاضر فرآیند تزریق ۶۰ هزار دُز واکسن کرونا در نوبت اول و ۲۰ هزار دُز نوبت دوم برای گروه‌های پرخطر و شهروندان شهرستان شهریار انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به کاهش بازه‌ سنی گروه‌های اعلامی وزرات بهداشت جهت واکسیناسیون، افزایش مراکز تجمعی واکسیناسیون همگانی علیه کووید ۱۹ سطح شهرستان در دستور کار است.

وی افزود: واکسیناسیون فرهنگیان شهرستان شهریار نیز آغاز شده است؛ بی تردید با توجه به جمع‌بندی کارشناسی مبنی بر ضرورت بازگشایی مدارس و حضور دانش‌آموزان با رعایت تمامی دستورالعمل‌ها، واکسیناسیون معلمان گام بزرگی در این مسیر است.

وی ادامه داد: افزایش مراکز واکسیناسیون در سطح شهرستان شهریار در دستور کار قرار گرفته است. با توجه به کاهش تدریجی بازه سنی اعلام شده جهت واکسیناسیون، در ستاد مقابله با کرونا شهرستان و فرمانداری شهریار با محوریت شبکه بهداشت و درمان و همکاری سایر نهادها افزایش مراکز تجمعی واکسیناسیون دنبال خواهد شد.

فرماندار شهریار ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های کادر درمان در فرآیند واکسیناسیون عمومی گفت: خوشبختانه روند واکسیناسیون عمومی در سطح شهرستان با سرعت بیشتری در حال پیشرفت است و از شهروندان محترم خواهشمندیم ضمن پرهیز از عادی‌انگاری، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را به منظور کاهش زنجیره ابتلا به ویروس کرونا به ویژه سویه‌های جدید، مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانداري تهران شهرستان شهریار واکسن کرونا خیز پنجم کرونا کروناویروس شهرستان شهریار سطح شهرستان افزایش مراکز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۸۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت یک عضو شورای شهر از بخش‌های تابعه شهریار

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی محمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار از بازداشت یک عضو شورای شهر یکی از بخش‌های شهرستان شهریار به اتهام اعمال نفوذ برخلاف حق و قانون خبر داد و گفت تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

دادستان شهریار تاکید کرد برخورد با مظاهر فساد و سو استفاده از حقوق دولتی از برنامه‌های اصلی دستگاه قضائی بوده و با جدیت و اقتدار پیگیری خواهد شد.

کد خبر 6092062

دیگر خبرها

  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • بازداشت یک عضو شورای شهر از بخش‌های تابعه شهریار
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • کلنگ پارک بانوان شهر امیریه زده شد
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • کشف و جمع آوری ۱۸ قلم دارو و واکسن تاریخ گذشته در شهرستان بیرجند