Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@08:45:26 GMT

افزایش مراکز تجمیعی واکسیناسیون به ۱۷ مرکز

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۸۲۹۹

افزایش مراکز تجمیعی واکسیناسیون به ۱۷ مرکز

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا قدیر سه شنبه شب در جلسه هماهنگی گسترش مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا استان قم با اشاره به ضرورت همکاری سایر دستگاه‌ها در امر واکسیناسیون گفت: در ایام شیوع کرونا کادر بهداشت و درمان سختی‌ها را به جان خریدند و از سلامت مردم حفاظت کردند اما با توجه به وخیم‌تر شدن اوضاع، انتظار می‌رود با کمک سایر نهادها فرایندهای طراحی شده با سرعت و کیفیت بهتری اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم ادامه داد: به منظور افزایش سرعت واکسیناسیون در استان قم ۱۷ مرکز تجمیعی واکسیناسیون تجهیز شده که تا کنون ۱۰ مرکز از آنها راه اندازی شده است.

وی افزود: تاکنون ۱۴۶ هزار دوز واکسن در استان قم تزریق شده است و با راه اندازی مراکز جدید واکسیناسیون، تزریق روزانه واکسن بین ۸ تا ۱۰ هزار دوز می‌رسد.

کد خبر 5273346

منبع: مهر

کلیدواژه: قم محمدرضا قدیر دانشگاه علوم پزشکی قم واکسیناسیون ویروس کرونا واکسن کرونا آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر کرمانشاه گرگان خطبه های نماز جمعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی محرم 1400 اردبیل عید غدیر خم عکس استانها ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۸۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس اداره هماهنگی موسسه های خیریه و تشکلهای مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: این مرکز دوازدهمین مرکز نیکوکاری در شهرستان برخوار و 577 مرکز نیکوکاری در استان اصفهان است که با کمک خیران شهرها و روستاهاراه اندازی می شود.


ناصرعلی خاصی افزود: این مراکز در راستای خدمت رسانی بهتر به نیازمندان و مددجویان به صورت محلی و در راستای شفاف سازی و اعتماد سازی برای خیرین و نیکوکاران فعالیت می کند .


وی گفت: نظارت و ارزیابی مراکز نیکوکاری توسط کمیته امداد انجام و به خیران ارائه می شود .


مرکز نیکوکاری امام رئوف در درمانگاه زنده یاد علی قربانی شهر سین راه اندازی شد و مهمترین اولویت فعالیت آن خدمات و کمک های درمانی و راه اندازی درمانگاه شهر سین است.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار
  • افزایش هزینه‌های درمان در مراکز ناباروی
  • بازدید مستمر از مراکز خدمات دامپزشکی شهرستان گناباد
  • برقراری بیش از ۴۶ هزار تماس با اورژانس اجتماعی البرز
  • هشدار افزایش ابتلا به سرخک در رفسنجان
  • اعلام قطع روابط با اسرائیل از سوی کلمبیا
  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان
  • «راهنما نزدن» نشانه حرفه‌ای بودن راننده نیست
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • یک مرکز معاینه فنی سنگین در پایانه شرق ایجاد می شود