Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز شیخ طادی این روزها سریال «خداحافظ مادر» را با محور مرضیه حدیدچی معروف به طاهره دباغ می‌سازد.

این سریال این روزها در زنجان در حال تصویربرداری است و پرویز شیخ طادی آن را برای شبکه پنج می‌سازد.

همچنین نسرین بابایی بازیگر نقش طاهره دباغ است. بابایی پیش از این در مجموعه «وارش» به کارگردانی احمد کاوری به ایفای نقش پرداخته بود و این روزها غیر از این سریال، مجموعه دیگری با نام «در کنار پروانه‌ها» را دارد که قرار است برای ایام محرم پخش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طاهره دباغ که به او لقب مادربزرگ انقلاب را داده‌اند چریک مسلح و زندانی سیاسی در زمان حکومت پهلوی است. او در دوران تبعید امام خمینی (ره) در پاریس محافظ شخصی خانواده ایشان بود. دباغ از زندانیان سیاسی است که سابقه شکنجه با دستگاه آپولو را داشته است و خاطرات وی از این شکنجه‌ها در کتابی ثبت شده است.

پرویز شیخ طادی پیش از این کارگردانی فیلم‌های مختلفی را بر عهده داشته است و سال ۹۶ نیز یک سریال ۱۲ قسمتی با نام «بانوی سردار» و با محور بی‌بی مریم بختیاری مادر علی مردان خان ساخت که جزو اولین سریال‌ها با محور یک قهرمان ملی زن بود.

کد خبر 5273355 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: مرضیه دباغ مرضیه حدیدچی دباغ پرویز شیخ طادی سریال ایرانی زنجان فیلم سینمایی تئاتر ایران موسیقی ایرانی فیلم کوتاه ویروس کرونا شبکه پنج سیما برنامه تلویزیونی حضور هنر ایران در جهان سریال ایرانی بازیگر سینما موسیقی تلفیقی جلال ستاری شبکه مستند سیما هنرمندان تئاتر طاهره دباغ شیخ طادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۸۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه ساخت آسان یک قفل با میلگرد (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سرقت دوچرخه قفل شده در روز روشن (فیلم) نحوه بازکردن قفل بدون کلید با چوب کبریت (فیلم) نحوه باز کردن قفل بدون کلید با سنجاق قفلی (فیلم)

دیگر خبرها

  • ۵ معلم از ۵ دهه ؛ از پرویز فنی‌زاده تا رضا عطاران
  • ۵ معلم از ۵ دهه ؛ از پرویز فنی‌زاده تا رضا عطاران 
  • اجرای طرح کلید به کلید، اولویت شرکت بازآفرینی شهری 
  • محدودیت‌های تردد جاده‌ای در تعطیلات ۳ روزه اعلام شد | جاده چالوس در کدام روزها یکطرفه است؟
  • اعلام ممنوعیت‌های ترافیکی جاده‌ها در تعطیلات ۳ روزه آتی/ چالوس در کدام روزها یکطرفه است؟
  • تولید بنزین از طریق متانول کلید خورد
  • یخ؛ جواهر کمیاب!
  • نحوه ساخت آسان یک قفل با میلگرد (فیلم)
  • «حجت عباسی» فرمانده پدافند هوایی شرق شد
  • زن خبرساز در سخنرانی رئیسی