Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@16:03:24 GMT

وضعیت کرونایی مازندران وخیم‌تر می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۸۳۲۸

وضعیت کرونایی مازندران وخیم‌تر می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، دکتر جلالی رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی بابل گفت:مازندران هنوز در صعود قرار دارد و به قله پیک پنجم نرسیده است و در صورت رسیدن به قله شاهد آمار بالای مرگ و میر در استان خواهیم بود.

او با اشاره به اینکه روزانه بیش از ۶۰۰ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری می‌شوند، افزود: در این پیک علی رغم اینکه اوضاع بدتر از تمام پیک‌های قبلی است، اما رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مردم کاهش چشم گیری داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دکتر جلالی گفت: کادر بهداشت و درمان وظیفه شان این است تا آخرین نفس علیرغم مشکلات، خستگی‌ها و ناراحتی‌ها و بیماری‌های که می‌گیرند خدمت رسانی کنند، ولی مردم هم باید کمک کنند.

او با اشاره به اینکه مازندران از استان‌های برخوردار از ظرفیت‌های مناسب بیمارستانی بخصوص تخت است، افزود: تمام ظرفیت‌های تخت بیماران مبتلا به کرونا هم اکنون در بیمارستان‌های دولتی و خصوصی پایان یافته است.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی بابل با بیان اینکه این پیک وخیم‌تر از پیک‌های قبلی سویه کرونا در کشور است گفت: سرعت هم گیری دلتا در این پیک شدت بسیاری دارد و آمار مرگ و میر بالا است.

او با اشاره به اینکه وضعیت استان در هفته گذشته خوب بود، افزود: نگران هستیم بعد از ۲ تا ۳ هفته از شروع مراجعه بیماران سرپایی و بستری، بالاخره دلتا ویروس زهر خود را بریزد و شاهد تعداد زیادی از مرگ و میر بر اثر کرونا در استان باشیم.

دکتر جلالی گفت: با تعطیلی استان موافق هستیم به شرطی که شاهد انبوهی از مسافران به استان نباشیم که اعمال این ممنوعیت نیازمند تصمیمات وزارت کشور است.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی بابل ویروس کرونا کووید 19

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۸۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهیه بسته های اقتصاد دریاپایه در مازندران

دریافت 56 MB کد خبر 6093392

دیگر خبرها

  • وجود ۵۴۰۰ معلم خیر و نیکوکار در مازندران
  • کمبود معلم در مدارس مازندران نخواهیم داشت
  • پسرفت دریای خزر مشکل بنادر مازندران
  • تهیه بسته های اقتصاد دریاپایه در مازندران
  • رسانه‌های خارجی جنبش دانشجویی آمریکا را وارونه سازی می‌کنند
  • آمادگی مازندران برای سفر رییس جمهوری
  • هوای گرم و آفتابی تا پایان هفته در مازندران
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به تاسیسات نفتی روسیه
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین