Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@21:19:56 GMT

تنها گزینه زن در میان ۷ گزینه شهرداری تهران کیست؟

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۸۳۵۵

تنها گزینه زن در میان ۷ گزینه شهرداری تهران کیست؟

فرآیند بررسی برنامه‌های گزینه‌های تصدی شهرداری تهران از روز شنبه بر اساس برنامه اعلام شده از سوی منتخبین شورای شهر تهران آغاز شد. بر اساس برنامه زمان‌بندی اعلام شده قرار بود روز شنبه نهم مردادماه ۱۴۰۰ در سه نوبت اشاره شده به ترتیب آقای آبرومند، خانم آباد و در نوبت سوم آقای زاکانی حضور پیدا خواهند کرد و برنامه‌های خود را ارائه کنند که جمال‌الدین آبرومند در ادامه انصراف خود را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز یکشنبه دهم مردادماه هم قرار بود به ترتیب علی نیکزاد، مازیار حسینی و رستم قاسمی برنامه‌های خود را ارائه کنند که در این ارتباط علی نیکزاد انصراف خود را برای ادامه کار اعلام کرد و رستم قاسمی هم برنامه‌های خود را به صورت مکتوب در اختیار منتخبین شورای شهر تهران قرار داد اما به دلیل سفر خارجی در جلسه حاضر نشد و مازیار حسینی هم برنامه‌های خود را ارائه کرد.

عباس علی‌آبادی، مهرداد بذرپاش و هابیل درویش ۳ گزینه دیگر تصدی شهرداری تهران بودند که بنا بر اعلام شورای شهر تهران قرار بود روز دوشنبه ۱۱ مرداد برنامه‌های خود را ارائه کنند که با اعلام مهدی چمران رئیس موقت منتخبین شورای شهر تهران، مهرداد بذرپاش و عباس علی آبادی انصراف خود را اعلام کردند و هابیل درویش برنامه‌های خود را اعلام کرد.

روز گذشته نیز به ترتیب اسماعیل احمدی مقدم و محسن پیرهادی دو گزینه دیگر تصدی شهرداری تهران برنامه‌های خود را اعلام کردند.

بنا بر اعلام مهدی چمران رئیس موقت منتخبین شورای شهر تهران از امروز نیز فرایند امتیاز دهی به ۷ گزینه تصدی شهرداری تهران آغاز خواهد شد و در ادامه ۲ یا ۳ نفر به مرحله بعدی راه پیدا خواهند کرد و در نهایت شهردار جدید تهران از بین آنها انتخاب خواهد شد.

همچنین بر اساس اخبار غیررسمی علیرضا زاکانی، مازیار حسینی و محسن پیرهادی در بین ۷ گزینه شانس بیشتری را برای راه‌یابی به مرحله بعدی دارند که در این ارتباط باید منتظر رای منتخبین شورای شهر تهران باشیم.

همچنین بنا بر اعلام عیسی فرهادی فرماندار تهران فردا مراسم تحلیف اعضای ششمین دوره شورای شهر تهران با حضور معاون عمرانی وزیر کشور، استاندار تهران و رئیس مجمع نمایندگان تهران، معاون عمرانی استاندار تهران، فرمانداران شهرستان‌های ری و شمیرانات، فرمانده انتظامی تهران بزرگ و رئیس سابق شورای شهر تهران برگزار خواهد شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو تنفیذ حکم ریاست جمهوری ارشا اقدسی محمدرضا گرایی محمدهادی ساروی شهرداری تهران انتخاب شهردار گزینه های شهرداری المپیک 2020 توکیو تنفیذ حکم ریاست جمهوری ارشا اقدسی محمدرضا گرایی محمدهادی ساروی منتخبین شورای شهر تهران برنامه های خود را ارائه تصدی شهرداری تهران خود را اعلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۸۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری تهران هیچ قصدی برای باشگاه‌داری ندارد

سخنگوی شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه‌داری و ورود به مدیریت ورزش حرفه‌ای ندارد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران در صفحه شخصی خود در فضای مجازی در مورد شایعات مربوط به  باشگاه‌داری شهرداری تهران نوشت: با احترام به دو تیم محبوب پایتخت و همه هواداران فوتبال، شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه‌داری و ورود به مدیریت ورزش حرفه‌ای ندارد. در عین حال به وظایف خود در ورزش همگانی، حمایت از استعدادهای برتر و همچنین حمایت کلان از تیم‌های باشگاهی و ملی پایبند است.

قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سخنگوی شهرداری تهران: برنامه‌ای برای باشگاه‌داری نداریم
  • شهرداری تهران هیچ قصدی برای باشگاه‌داری ندارد
  • آخرین خبر از پاسکاری برنامه هفتم توسعه میان مجلس و شورای نگهبان /تکلیف بودجه ۱۴۰۳ در این مجلس روشن می شود؟
  • شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه‌داری ندارد
  • شهرداری تهران برنامه‌ای برای باشگاه‌داری ندارد
  • نخستین پیاده‌روی خانوادگی سال جدید شیرازی‌ها
  • شورای اسلامی و شهرداری شیراز به فرهنگ و ورزش توجه ویژه‌ای دارند
  • شوک به شانا در دومین روز تبلیغات انتخابات /۱۱ کاندیدای مشترک شورای وحدت و امنا/ توافق سه گانه بر روی دو کاندیدا
  • افزایش اعتبارات شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در برنامه هفتم توسعه
  • ۶۰ هکتار به فضای سبز سنندج اضافه می‌شود