Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار خواف گفت: چنانچه مردم کرونا و وخامت انتشار این ویروس را جدی نگیرند و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی را عادی انگاری کنند به زودی باید شاهد تبدیل وضعیت نارنجی به قرمز در این شهرستان باشیم.

به گزارش قدس آنلاین، حسین سنجرانی اظهار کرد: از ابتداء امسال تاکنون نتیجه تست ۱۱۰ بیمار مراجعه کننده به بیمارستان‌های این شهرستان مثبت اعلام شده که بستری و تحت درمان قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فوت پنج بیمار کرونا مثبت در سال جاری، افزود: واکسن یک راه ایمن برای جلوگیری از شیوع این ویروس خطرناک است که با پیگیری‌های انجام شده تعداد ۸۹۹۹ دوز واکسن کرونا تاکنون در این شهرستان توزیع شده است.

نماینده عالی دولت در این شهرستان بیان کرد: تا کنون گروه‌های هدف شامل سالمندان، میانسالان، بیماران زمینه‌ای، مشاغل خاص، مراکز تجمعی، کادر بهداشت و درمان و سایر گروه‌ها واکسینه شدند و از شهروندان درخواست می‌شود نسبت به انجام واکسیناسیون همکاری لازم را با ما در درمان داشته باشند.

وی ادامه داد: طولانی شدن کرونا و آغاز پیک پنجم با شیوع ویروس کرونا دلتا که به مراتب خطرناک‌تر از پیک‌های گذشته است می‌طلبد مردم نکات بهداشتی و استفاده از ماسک را بیشتر از قبل رعایت کنند اگر وضعیت شهرستان به حالت بحران برسد کادر درمان و امکانات پزشکی بی‌شک با کمبود مواجه خواهد شد.

سنجرانی با توجه به قدرت انتشار سریع ویروس دلتا گفت: این ویروس جدید قدرت سرایت بالا و انتقال آلودگی زیادی دارد، علائم به سرعت و کمتر از ۷۲ ساعت ظاهر می‌شود و فرد آلوده می‌تواند ۱۰ تا ۱۲ نفر از افرادی که با وی در تماس بوده‌اند را مبتلا کند در نتیجه اگر مردم رعایت نکنند و همچنان به عادی انگاری رفتار خود ادامه دهند شهرستان با وضعیت بسیار خطرناکی مواجه خواهد شد.

وی مطرح کرد: با توجه به شرایط موجود و شیوع موج پنجم کرونا طبق مصوبات ستاد کرونا دستگاه‌های متولی نظارت خود را بیشتر کرده و از برگزاری هر گونه مراسم و تجمعات جلوگیری می‌شود، همچنین به منظور حفظ سلامت شهروندان کلیه مراسمات محرم به شرط رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و استفاده ۱۰۰درصدی از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و با اولویت استفاده از مکان‌های باز و حداکثر ۷۵ دقیقه برگزار خواهد شد.

فرماندار خواف با تاکید بر اهمیت واکسینه شدن، توضیح داد: شهروندان بر اساس گروه‌های سنی اعلام شده، ابتدا نسبت به ثبت نام در سایت salamat.gov.ir  اقدام و سپس بر اساس نوبت دهی و پیامک دریافت شده، با به همراه داشتن کارت ملی، برای دریافت واکسن به مراکز اعلام شده در شهرستان مراجعه کنند.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: فرماندار خواف ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۸۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آژیر قرمز آموزش عمومی؛ معدل سال آخر دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!

این معدل در سال ۱۴۰۰، برای رشته علوم تجربی ۱۳.۱۸، رشته ریاضی و فیزیک ۱۲.۳۵، رشته ادبیات و علوم انسانی ۱۰.۴۲ و رشته علوم و معارف اسلامی ۱۲.۰۴ ثبت‌شده است.

به گزارش فرهیختگان، در سال ۱۳۹۹ نیز معدل دانش‌آموزان برای رشته علوم تجربی ۱۳.۷۳، رشته ریاضی و فیزیک ۱۳.۵۰، رشته ادبیات و علوم انسانی ۱۱.۳۴ و رشته علوم و معارف اسلامی ۱۲.۸۶ را نشان می‌دهد.

میانگین معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان سال ۱۳۹۸، در رشته علوم تجربی ۱۳.۷۷، در رشته ریاضی و فیزیک ۱۳.۲۸، در رشته ادبیات و علوم انسانی ۱۰.۷۶ و در رشته علوم و معارف اسلامی ۱۲.۸۸ بوده است.

ازاین‌رو می‌توان نتیجه گرفت که میانگین معدل نمرات دانش‌آموزان در سال ۱۴۰۲ نسبت به چهار سال پیش از آن در تمامی رشته‌ها با افت حدود دو نمره‌ای در امتحانات نهایی روبه‌رو بوده است.

ناظر به همین معیار و مولفه و با بررسی وضعیت استان‌ها، نقشه وضعیت معدل استان‌ها تا حد زیادی منطبق با نقشه فقر کشور است. به این صورت که میانگین معدل امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۲ در استان‌های هرمزگان، کهگیلویه‌وبویراحمد، خوزستان، آذربایجان غربی ۸ تا ۹ بود. خراسان شمالی، گلستان، اردبیل، ایلام، کردستان، لرستان، کرمانشاه، فارس، کرمان، گیلان، بوشهر و چهارمحال‌وبختیاری نیز استان‌هایی هستند که میانگین ۹ تا ۱۰ را ثبت کردند. یعنی معدل دانش‌آموزان این استان‌های نیز کم و هشدارآمیز است. با این حساب مجموعا، در ۱۷ استان میانگین معدل امتحانات نهایی خرداد هشت تا ۱۰ بوده که در وضعیت قرمز هستند.

دیگر خبرها

  • صدور هشدار سطح نارنجی و قرمز هواشناسی برای امروز و فردا
  • البرز در وضعیت هشدار نارنجی هواشناسی
  • آژیر قرمز آموزش عمومی؛ معدل سال آخر دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • تبدیل وضعیت رانندگان استیجاری ایثارگر چه زمانی انجام می‌شود؟
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • بازگشت وضعیت نارنجی به یزد
  • ۵۰ تشکل کارگری خراسان رضوی فعالیتی ندارند
  • به فکر تلفات تصادفات در جاده تایباد ـ خواف باشید
  • سوژه امسال نون خ لب مرز بود | ۲ خط قرمز مهم که در این سریال رعایت شد
  • وضعیت «نارنجی» هوا در دو شهر خوزستان