Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهاء الدین حسینی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از آغاز راه اندازی مرکز غربالگری ۱۶ ساعته کرونایی و نمونه در مرکز منتخب تاکنون، ۱۴ هزار و ۷۹ مورد آزمایش انجام شده که از این تعداد جواب هفت هزار و ۲۸۹ تست مثبت شده است.

وی ادامه داد: تاکنون ۱۱ هزار و ۱۰۰ نمونه گیری سریع (تست رپید) از افرادی که با فرد کرونا مثبت ارتباط نزدیک و رفت آمد داشته اند انجام شده که از این تعداد نیز ۵۲۲ مورد مثبت شناسایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد اظهار داشت: تاکنون چهار هزار و ۳۴۰ مورد نمونه برداری از نظر کویید-۱۹ و همچنین ۲ هزار ۳۵۴ مورد افراد کرونا مثبت در بیمارستان این شهرستان بستری شده اند.

حسینی بیان کرد: شناسایی بیشتر افراد مبتلا به کرونا و به تبع آن افزایش آمار بیماران کووید- ۱۹ نباید جای نگرانی باشد زیرا مراقبت از افراد ناقل می‌تواند تا حد زیادی شیوع این بیماری را کنترل کند.

به گزارش ایرنا، تاکنون بیش از ۴۱۰ نفر در مهاباد به علت ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند و این شهرستان هم اکنون در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا مهاباد آذربایجان غربی تست کرونا بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مهاباد آذربایجان غربی ویروس کرونا مهاباد آذربایجان غربی تست کرونا بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۸۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود ۱۰۰ درصد مطالبات کارگران در مهاباد بروز است

محمد صالح پیروتی رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی مهاباد با اشاره به اینکه حدود ۱۰۰ درصد مطالبات کارگران در این شهرستان بروز بوده، گفت: ضروری است کارفرمایان بیمه‌های کارگران را متناسب با رسته شغلی خود پرداخت کرده و نسبت به طرح طبقه بندی مشاغل اهتمام داشته باشند.

وی یادآور شد: هر میزان سرمایه‌گذاری‌ها روی منابع انسانی در جوامع بیشتر باشد، به همان میزان قادر خواهند بود در توسعه اقتصادی، اشتغال آفرینی و رونق تولید اثربخش باشد.

مهاباد دارای ۲۶۰ هزار نفر جمعیت است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • پرداخت بیش از ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری از ابتدای سال تاکنون
  • نماینده مهاباد: مجلس در مورد کاظم صدیقی سکوت کرد، در مورد چای دبش لاپوشانی / تعداد افراد زیر خط فقر دو برابر شده است
  • حدود ۱۰۰ درصد مطالبات کارگران در مهاباد بروز است
  • تبدیل ۲۱.۶ درصد مجوز کاغذی به پروانه الکترونیکی در اردبیل
  • چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان غربی در مهاباد افتتاح شد
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • راه اندازی نخستین مرکز موتور آمبولانس شهرستانی در مهاباد
  • افتتاح چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان‌غربی در مهاباد
  • بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای