Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-29@11:36:47 GMT

اولین جلسه رسمی ابراهیم رییسی پس از تنفیذ

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۸۶۹۲

اولین جلسه رسمی ابراهیم رییسی پس از تنفیذ

به گزارش اقتصادآنلاین، در این جلسه فرمانده قرارگاه عملیاتی و روسای کمیته های بهداشت و درمان، تبلیغات و اطلاع رسانی و حمل و نقل گزارش های مربوط به اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا در مقابله و مهار موج پنجم بیماری و همچنین تهیه و تدوین دستورالعمل های مرتبط با برگزاری مراسم سوگواری شهادت ابا عبدالله الحسین (ع) در ایام محرم، شرایط بازگشایی مدارس و دانشگاه ها در سال تحصیلی جدید و همچنین روند اجرای سند ملی واکسیناسیون را  ارائه کردند

پربیننده ترین تعطیلی دو هفته‌ ای فعلا منتفی است با تحریم های آمریکا هیچ شرکتی جرات نداشت با ما کار کند/ مذاکره مهمترین مساله دولت سیزدهم است ماسک و شیلد دردسرساز وزیر دفاع آمریکا! + عکس امید بازگشت ارشا اقدسی بدلکار ایرانی به زندگی تنها یک درصد است دستور رهبر معظم انقلاب به رییس جمهور برای بررسی تعطیلی دو هفته ای کشور در ستاد کرونا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ابراهیم رییسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۸۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد

پروانه فعالیت شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی به‌عنوان اولین شرکت تعاونی ثبت‌شده دارای مجوز توکن سازی مسکن از سوی اتاق تعاون صادر شد.

پروانه فعالیت این شرکت که با گرایش فعالیت خدمات اداری، مالی و پشتیبانی (توکن سازی دارایی) با اعتبار ۲ ساله صادرشده است، تأثیر قابل‌توجهی در توسعه فعالیت و ارائه خدمات تعاونی به سایر اشخاص حقیقی، حقوقی و نهاد‌های دولتی و حاکمیتی را خواهد داشت.

گفتنی است؛ بانک پارسیان با حمایت از تشکیل اولین شرکت تعاونی توکنایز مسکن بانام «نوآوران لوتوس پیروزی» به‌عنوان بانکی پیشرو با به‌کارگیری این ابزار نو و فناورانه در زمینه واگذاری املاک در قالب مشارکت عمومی قدم پیش گذاشته است. استفاده از فناوری بلاکچین امکان تبدیل یک دارایی بزرگ به واحد‌های کوچک با امکان مدیریت آسان و شفافیت بالا را فراهم می‌کند.

شایان‌ذکر است؛ اولین شرکت تعاونی ثبت‌شده دارای مجوز توکن سازی مسکن در قالب اوراق سهام برای گروه‌های هدف پارسیان بر بستر بلاکچین با ضمانت سرمایه توسط بانک پارسیان توانسته است مجتمع مسکونی، تجاری واداری لوتوس پیروزی واقع در خیابان پیروزی را برای نخستین بار در کشور توکنایز کند و نسبت به جذب سرمایه‌گذاری خرد به گروه‌های هدف در حوزه مسکن گامی مهم بردارد.

دیگر خبرها

  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود
  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
  • پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد
  • رسمی؛ شفیلدیونایتد به چمپیونشیپ سقوط کرد
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • اجراشدن 65 طرح در محلات هدف بازآفرینی خراسان جنوبی
  • ببینید | اولین واکنش معاون ابراهیم رئیسی به خبر فشار دولت بر شرکت‌های اقتصاد دیجیتال
  • اصرار شنبه‌ای‌ها و مقاومت پنجشنبه‌ای‌ها
  • رییسی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت