Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا پورمحمدی در دیدار با منتخبان دوره ششم شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه باید به اقتصاد شهر توجه کرد، اظهار داشت: تامین منابع مالی پایدار موضوعی است که تمام شهرها با آن درگیر هستند و اعضای شورای شهر تبریز باید این موضوع توجه کنند.

وی با تأکید بر اینکه اعضای شورای شهر باید نگاه نرم‌افزاری و فرهنگی به شهر داشته باشند، افزود: وقتی در ارتباط با ارتقاء فرهنگ، آگاهی و دانش مردم برنامه‌ریزی شود کارهای دیگر نیز به دنبال آن توسعه پیدا می‌کند و بر این اساس توسعه فرهنگی و اجماعی باید اولویت نخست شورا باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پورمحمدی گفت: برای توسعه شهر نیازمند جذب سرمایه‌گذار هستیم و اگر درهای توسعه شهری باز شود، سرمایه‌گذاران بسیاری آماده سرمایه‌گذاری در  کلان‌شهر تبریز هستند.

وی با اشاره به اینکه تهدیدها و آسیب‌هایی مانند بافت فرسوده وجود دارد که باید به آنها توجه شود، یادآور شد: در تبریز بیش از ۲۵۰۰ هکتار بافت فرسوده و حاشیه‌نشین داریم که دارای خانه‌های کم‌دوام و اسکان غیررسمی است و این مشکلات باید در اولویت قرار گیرند.

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به کاهش میزان اعتماد اجتماعی، تصریح کرد: جلب اعتماد عمومی که مهم‌ترین سرمایه اجتماعی است از موضوعات بسیار مهم است که باید به آن توجه کرد.

وی با تأکید بر ایجاد اتاق‌های فکر با استفاده از ظرفیت علمی دانشگاه‌های استان در شورا، متذکر شد: دانشگاه تبریز دارای ۷۰۰ نفر هیأت علمی است که آماده همکاری با شورای اسلامی شهر تبریز جهت توسعه شهر هستند.

پورمحمدی تأکید کرد: شما منتخبان مردم هستید که باید با همدلی و همکاری بیشتر برای توسعه و آبادانی شهر تلاش کنید.

انتهای پیام/60001/س

منبع: فارس

کلیدواژه: اعتماد اجتماعی آذربایجان شرقی تبریز فرهنگ بافت فرسوده خبرگزاری فارس فارس تبریز حاشیه نشین محمدرضا پورمحمدی شهر تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۸۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنکور سراسری ۱۴۰۳ با آرامش برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، سپهر خلجی امروز جمعه ۷ اردیبهشت در حاشیه بازدید از حوزه امتحانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران افزود: شرایط خوب و مطمئنی برای خانواده ها و داوطلبان ایجاد شده تا داوطلبان در آرامش در کنکور شرکت کنند.

وی افزود: تمام اخبار و شواهد هم نشان می دهد امسال نسبت به سال های گذشته با تدابیری که اندیشیده شده شرایط خوبی برقرار است.

خلجی افزود: متاسفانه در سال های گذشته حاشیه هایی درست میشد و خوشبختانه دوستان سازمان سنجش تدابیری در این زمینه داشته اند که داوطلبان در زمان اعلام نتایج نسبت به تلاشی که کرده اند ثمره کار خود را ببینند.

کد خبر 6088892

دیگر خبرها

  • شعار بانک در سال جاری، توجه به سرمایه انسانی به عنوان هسته‌ اصلی توسعه بانک است
  • توجه مدیریت شهری به توسعه زیرساختی شهر چالوس
  • هشدار استاندار قم نسبت به کم کاری برخی از مدیران
  • هشدار هواشناسی برای خودداری از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها
  • ساخت ۲۳۰ واحد برای جا به جایی ساکنین منبع آب اهواز
  • کنکور سراسری ۱۴۰۳ با آرامش برگزار شد
  • ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است
  • دستگیری عامل کلاهبرداری سرمایه گذاری اکسیر فارابی در یزد
  • کاهش واردات و توسعه صادرات؛ راهبرد مهم فعالیت مناطق آزاد
  • توسعه اجتماعی شاخص‌ترین دارایی نظام است