Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال از امروز با انجام یک مسابقه در تبریز برگزار می‌شود و سایر مسابقات هم فردا پنجشنبه ۱۴ مرداد ماه آغاز خواهد شد.

در اولین هفته این رقابت‌ها امروز ۲ تیم مس سونگون و زندی بتن کلاردشت به مصاف هم می‌روند. مس سونگون در ۴ دوره گذشته مسابقات لیگ برتر فوتسال موفق شده عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را به دست آورد و حالا بازیکنان و مسئولان این تیم به دنبال پنجمین قهرمانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیران باشگاه مس سونگون چند روز بعد از قهرمانی در لیگ برتر با حمید بیغم سرمربی سابق مس سونگون و گیتی پسند وارد مذاکره شدند و بعد از توافق با او قرار است، بیغم این فصل به عنوان سرمربی بر روی نیمکت مس سونگون بنشیند.

مس سونگون این بار می خواهد با بیغم جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

بیشتر بخوانید

امتیاز تیم لیگ برتری فوتسال واگذار شد

از سوی دیگر تیم فوتسال زندی بتن کلاردشت حضور دارد. این تیم امسال به همراه فولاد زرند ایرانیان موفق شد جواز صعود به مسابقات لیگ برتر را کسب کند. کلاردشتی‌ها هفته گذشته در فینال لیگ دسته اول برابر فولاد زرند به میدان رفتند و موفق شدند این تیم را شکست دهند و به مقام قهرمانی رقابت‌های لیگ دسته اول دست پیدا کنند. هدایت تیم فوتسال زندی بتن کلاردشت در این فصل بر عهده مجید رئیسی مربی سابق گیتی پسند اصفهان است.

بازی ۲ تیم مس سونگون و زندی بتن کلاردشت را می‌توان جدال ۲ قهرمان دانست. مسی‌ها در لیگ برتر و زندی بتن در لیگ دسته اول موفق شدند به مقام قهرمانی دست پیدا کنند. حال باید منتظر ماند و دید بازی این ۲ تیم امروز با چه نتیجه‌ای به پایان می‌رسد.

دیدرا تیم‌های فوتسال مس سونگون و زندی بتن کلاردشت از ساعت ۱۸ در سالن بدون تماشاگر شهید پورشریفی تبریز برگزار می‌شود.

سایر مسابقات لیگ برتر فوتسال فردا پنجشنبه ۱۴ مرداد ماه شروع می‌شود.

برنامه هفته اول مسابقات لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

چهارشنبه ۱۳ مرداد ماه/ ساعت ۱۸

مس سونگون - زندی بتن کلاردشت (سالن شهید پورشریفی تبریز)

پنجشنبه ۱۴ مرداد ماه/ ساعت ۱۸

گیتی پسند اصفهان - سپاهان اصفهان (سالن پیروزی اصفهان)

کراپ الوند قزوین - مقاومت البرز (سالن یادگار امام (ره) قزوین)

ملی حفاری اهواز - سن ایچ ساوه (سالن تختی اهواز)

مجتمع فردوس قم - شهروند ساری (سالن شهید حیدریان قم)

فولاد زرند ایرانیان - فرش آرای مشهد (سالن شهدای روح آباد زرند)

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتسال مسابقات لیگ برتر فوتسال زندی بتن کلاردشت مس سونگون زندی بتن مرداد ماه رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۸۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمدعباسی: بزرگ‌ترین رؤیایم بازی در فینال جام جهانی فوتسال است

بازیکن تیم ملی فوتسال گفت: یکی از بزرگ‌ترین آرزوها و رؤیاهای من بازی در فینال جام جهانی است؛ مطمئن باشید تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که این مهم رقم بخورد.

سید احمد عباسی در گفت و گو با ایسنا درباره قهرمانی ایران در جام ملت‌های فوتسال آسیا، اظهار کرد: مسابقات در سطح بالایی برگزار شد البته ما بازی‌ها را خوب شروع نکردیم اما خیلی عالی این رقابت‌ها را به پایان رساندیم. پله پله پیش رفتیم و بهتر شدیم و توانستیم به فینال برسیم و تیم تایلند را مقابل ۱۲ هزار هوادار خود شکست دهیم.

وی ادامه داد: به تایلند اصلاً فرصت ندادیم در بازی فینال سر خود را بالا نگه دارد و این تیم را در فینال با اختلاف سه گل شکست دادیم. کار بزرگی انجام دادیم زیرا فوتسال آسیا واقعاً پیشرفت کرده است.

این بازیکن تیم ملی فوتسال ایران خاطرنشان کرد: جام جهانی فوتسال بسیار نزدیک است و امیدوارم حمایت‌ها از تیم ملی بیشتر شود و مسئولان فکری کنند.

او درباره آقای گلی خود در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، عنوان کرد: آقای گلی ام را به خانواده‌ام تقدیم می‌کنم که در دوران ورزشیم بسیار از من حمایت داشتند و هر جایی که من می‌خواستم کم بیاورم کنارم بودند. مدال و جام قهرمانی  این دوره از رقابت‌ها را نیز به مردم عزیزمان تقدیم کردم.

وی درباره جام جهانی فوتسال، گفت: تلاشمان را می‌کنیم که روی سکو برویم البته تلاش من حضور در بازی فینال است و یکی از بزرگترین آرزوها و رویای من بازی در فینال جام جهانی است. مطمئن باشید تمام تلاشمان را می‌کنیم که این مهم رقم بخورد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جلالی - آلوز: دوئل سال برای یک عنوان ارزشمند
  • ساعت پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان‌ از تلوزیون +شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی تراکتور و استقلال از تلوزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی تراکتور و استقلال از تلوزیون +شبکه سه و پخش آنلاین
  • اولین نکوداشت روانشناسان رضوی برگزار می شود
  • پیشنهاد نجومی به وحید شمسایی برای تبلیغ برنج / رقم آنقدر بالا بود قلقلکم داد (فیلم)
  • احمدعباسی: بزرگ‌ترین رؤیایم بازی در فینال جام جهانی فوتسال است
  • قهرمان جام حذفی فوتبال ایران سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • قهرمان جام حذفی ایران سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • قهرمان جام حذفی فوتبال سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟