Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-01@17:16:05 GMT

نگرانی غلام محمدی از حریفان روسی یزدانی و اطری

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۸۷۶۳

غلامرضا محمدی بعد از حضور دو کشتی گیر امروز در مرحله نیمه نهایی، عنوان کرد: هنوز اول راه هستیم و هیچ اتفاقی نیفتاده است. رضا اطری دو حریف اصلی خودش را برد و این نشان می دهد که شایسته ایستادن روی سکوست اما این به معنای تمام شدن کار نیست. او بعداز ظهر با حریف روس مسابقه دارد که کارش راحت نیست.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد درباره حسن یزدانی هم گفت: حسن کشتی به کشتی بهتر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی در پاسخ به این سوال که بیشتر نگران کدام یک از کشتی گیران برای کشتی های عصر است، اظهارداشت: بعدازظهر دو حریف روس داریم که در مورد هر دو نگران هستیم اما همه تلاشمان را انجام می دهیم. تا اینجا خوب بوده ایم اما این به معنای تمام شدن کار نیست.

محمدی با تاکید بر حفظ آرامش کشتی گیران گفت: در حال حاضر حفظ آرامش مهمترین مسئله برای ماست و قدم به قدم جلو می رویم.

وی در مورد وضعیت چهار کشتی گیر ایران تصریح کرد: هر چهار نفر از لحاظ شرایط بدنی خوب هستند و از لحاظ روانی نیاز به آرامش دارند. قرعه مصطفی حسین خانی و امیرحسین زارع امروز مشخص می شود. در المپیک می گویند قرعه مهم نیست اما در رقابت های فرنگی دیدید که قرعه مهم و برای کشتی گیران تعیین کننده است.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۸۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران

حسن یزدانی روی تشک کشتی برگشت و روی تشک با یک حریف تمرینی سرشاخ شد. این اولین مرحله یقین ما برای بازگشت حسن دلاور به کشتی و حضور در المپیک 2024 است.

به گزارش طرفداری، حسن یزدانی بدون مصدومیت می تواند نفر اول ایران در مسابقات المپیک پاریس در وزن 86 کیلو باشد و البته حضور او علی رغم حضور مدعیانی مثل آرون بروکس، عظمت دولت بیکوف و نایفونوف، می تواند منجر به کسب یک مدال دیگر برای او و ورزش ایران باشد.

حسن یزدانی می تواند رکورد بی نظیر 10 سال حضور در سطح اول کشتی ایران و کسب 10 مدال المپیک و جهانی را به عنوان رکوردی تاریخی در گینس ثبت کند. در ایران هیچ ورزشکاری این میزان تداوم را در بالاترین سطح نداشته است و در کشتی جهان هم وقوع چنین پدیده ای کم سابقه بوده است و تنها مردانی مثل آلکساندر کارلین و الکساندر مدوید توانسته اند در مدت زمان حداقل 10 سال متوالی در میادین مختلف مدال بگیرند و بین سالهای کسب مدالشان هم فاصله نبوده باشد.

یزدانی در مسابقات جهانی و المپیک در 9 سال گذشته 4 مدال طلا، 4 نقره و یک برنز دریافت کرده است.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • هدف فدراسیون کشتی از اعزام یزدانی/ نگرانی برای تکرار اتفاق تلخ
  • تقدیر از نمایندگان کشتی تهران در المپیک پاریس
  • تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان (عکس)
  • حسن یزدانی بحران ملی نیست
  • مس رفسنجان حریف تراکتور شد
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • قرعه‌کشی جام حذفی تا فینال انجام شد؛ حریفان تراکتور و سپاهان مشخص شدند
  • (تصاویر) تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان