Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجمع عمومی شرکت سهامی بیمه ایران در جلسه مورخ ۱۴۰۰/۵/۱۱صورت های مالی مربوط به عملکرد سال ۱۳۹۹ این شرکت را تایید کرد.‏

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، نشست مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سهامی ‏بیمه ‏ایران به ریاست دکتر معمارنژاد معاون امور بانکی و بیمه وزارت امور اقتصادی و دارایی و ‏با ‏حضور دکتر سلیمانی رییس کل بیمه مرکزی، نمایندگان وزارت امور اقتصادی و دارایی، ‏وزارت ‏صنعت، معدن و تجارت، سازمان برنامه و بودجه، سازمان حسابرسی (حسابرس قانونی بیمه ‏ایران)، مدیر عامل، رییس و اعضای هیات مدیره بیمه ایران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


‏در این نشست، پس از ارائه گزارش هایی توسط سید مجید بختیاری مدیر عامل و تیم مدیریتی بیمه ‏ایران، ‏اعضای مجمع نیز نقطه نظرات کارشناسی خود را در خصوص عملکرد شرکت در سال ‏گذشته ‏مطرح و پس از بررسی و تبادل نظر در مسایل فنی و استماع گزارش سازمان حسابرسی، ضمن تشکر از شفافیت ‏گزارش ‏های ارائه شده، صورت های مالی منتهی به پایان اسفند سال ‌‏۱۳۹۹ ‏بیمه ایران را تصویب ‏کردند.
جلسه مجمع با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی در سالن اجتماعات وزارت امور اقتصاد و دارایی برگزار شد.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بیمه ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۸۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های اقتصادی استان یزد در نمایشگاه ایران اکسپو ارائه می‌شود

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد،محمد دهقان منشادی اظهار داشت: این نمایشگاه هشتم تا دوازدهم اردیبهشت ماه امسال با حضور بیش از دو هزار نفر از مدیران ارشد، صنعتگران، تجار و بازرگانان خارجی در محل نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد گفت: در این نمایشگاه 135 فرصت سرمایه گذاری استان  با حجم سرمایه گذراری اولیه 126 هزار و 231 میلیارد ریال در بخش های گردشگری، صنعت و کشاورزی به منظور معرفی و جذب سرمایه گذار عرضه می شود.

دهقان منشادی اظهار داشت: این ظرفیت ها در تمامی شهرستان های استان یزد وجود دارد و زیرساخت های لازم از جمله زمین، آب، برق، گاز و غیره آماده است و سرمایه گذاران تنها باید نسبت به تامین مالی اقدام نمایند. 

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی یزد گفت: استان آماده جذب سرمایه گذاری است و از فعالان این بخش حمایت خواهیم کرد و مشوق های لازم را در اختیار انها قرار خواهیم داد.

دیگر خبرها

  • موافقت وزیر اقتصاد عربستان با 5 پیشنهاد ایران
  • خاندوزی: پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای تأمین مالی با نرخ ترجیحی تأیید شد
  • بیمه فعالان سرود پیگیری می‌شود/چند پیشنهاد به موسیقی فارس
  • وعده های واردات وسایل نقلیه عمومی عملی می شود؟
  • برگزاری اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۳
  • هشدار تند کرملین به توقیف‌کنندگان غربی دارایی‌های روسیه
  • جزییات برگزاری اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۳
  • چرا باید در کسب و کار خود از نرم افزار مالی استفاده کنیم؟
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان
  • فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های اقتصادی استان یزد در نمایشگاه ایران اکسپو ارائه می‌شود