Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-06@14:09:01 GMT

منتظر سقوط قیمت سیمان باشید؟

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۸۸۱۳

منتظر سقوط قیمت سیمان باشید؟

در سه هفته گذشته قیمت هر پاکت سیمان تا ۱۲۰ هزار تومان رسید اما قیمت‌ها دوباره عقب‌نشینی کرد. حالا قیمت هر پاکت سیمان به ۷۵ هزار تومان رسیده است. این جمله‌ را یکی از مصالح‌فروشان تهران می‌گوید.

او درباره ادعای وزارت صنعت مبنی لبه عقبگرد قیمت هر پاکت سیمان به ۴۰ هزار تومان، توضیح داد: هنوز هر پاکت سیمان به ۴۰ هزار تومان نرسیده است اما در روزهای آینده سیمان ارزان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جنوب منطقه تهران هم برخی مصالح فروشان هستند که هر پاکت سیمان را ۶۵ هزار تومان می‌فروشند. یکی از فروشندگان گفت: توزیع سیمان تا حدودی بیشتر شده است و حباب آن در حال ترکیدن است.

سیمان قاچاق می‌شود

هر چند در شرق تهران هنوز برخی مصالح‌فروشان نسبت به کمبود سیمان معترض هستند و می‌گویند که کارخانه‌ها سیمان را به دلال‌ها می‌فروشند و دلال‌ها هم سیمان را به صورت قاچاق صادر می‌کنند.

رئیس اتحادیه مصالح‌فروشان همچنین به تجارت‌نیوز توضیح داد: هنوز سیمان ارزان نشده است. سیمان در مناطق مختلف تهران نوسان قیمت دارد و مصالح‌فروشان در یک منطقه سیمان را با قیمت ۶۰ هزار تومان می‌فروشند و در منطقه دیگر تهران سیمان بالای ۷۰ هزار تومان است

اسماعیل کاظمی قهی در توصیه‌ای به سازندگان گفت: در روزهای آینده تولید سیمان بیشتر می‌شود و چنانچه فعالیت برخی ساختمان‌ها به دلیل کمبود سیمان نیمه کاره رها شده به پیمانکاران آنها توصیه می‌کنیم فعلا سیمان نخرند.

گزارش‌های میدانی نشان می‌دهد سیمان آن طور که مسئولان گفته‌اند ارزان نشده است. چندی پیش اسدالله کشاورز، معاون امور معادن و صنایع معدنی وزیر صمت به فارس گفته بود: « سیمان در بازار کیسه‌ای ۴۰ هزار تومان شد.» این ادعا در شرایطی مطرح می‌شود که هنوز واحدهای صنفی سیمان دولتی را به شکل قطره چکانی از کارخانه‌ها دریافت می‌کنند.

قطع برق سیمان و افزایش ناگهانی آن در شبکه‌های مجازی بازتاب گسترده‌ای داشت. قطع برق کارخانه‌ها در روزهای گذشته موجب صعود ناگهانی قیمت هر پلکت سیمان به ۱۰۰ هزار تومان شد./ تجارت نیوز

منبع: فردا

کلیدواژه: پاکت سیمان مصالح فروشان هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۸۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراقب وزش باد خیلی شدید در تهران باشید + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین،اداره کل هواشناسی استان تهران امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت همچنین از احتمال خسارت به تجهیزات شهری و برون شهری از جمله سقوط بنر و تابلوهای تبلیغاتی، داربستها و سازه‌های موقت، سقوط اشیا از ارتفاعات و شکستن نهال ها و درختان کهن سال، در مناطق مستعد خیزش گردوخاک، کاهش شعاع دید و کاهش کیفیت هوا بر اثر وزش باید خبر داد.

هواشناسی استان تهران همچنین به احتیاط در تردد جاده ای، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت، احتیاط در فعالیت‌های کوهنوردی، احتیاط در فعالیت های عمرانی، عدم استقرار در مکانهای مرتفع مانند داربستها، اجتناب از پرواز گلایدر و هواپیماهای سبک، احتیاط در عبور و مرور و عدم پارک خودرو در حاشیه ساختمانهای نیمه کاره و درختان کهن سال، عدم سم یا محلول پاشی باغات و مزارع و اطمینان از استحکام پوشش گلخانه ها و استفاده از قیم برای نهال ها توصیه کرد.

کد خبر 849167 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر مهم طوفان سازمان هواشناسي باران

دیگر خبرها

  • امارات واردات سیمان ایران را ممنوع کرد
  • پیش‌بینی فعالان بازار از قیمت طلا و ارز در روزهای آینده/ منتظر این قیمت‌ها در بازار باشید
  • قیمت عجیب بنزین آنلاین
  • منتظر طلای ۳۰۰۰ دلاری باشیم؟
  • پیش‌بینی جدید مشاوران املاک از قیمت مسکن در ماه‌های آینده/ الان خانه بخریم یا نخریم؟
  • منتظر کاهش قیمت دلار باشیم؟
  • جهان منتظر طلای ۳۰۰۰ دلاری باشد؟
  • مراقب وزش باد خیلی شدید در تهران باشید + جزئیات
  • بازیگری متفاوت عمو پورنگ؛ منتظر این سریال در نمایش خانگی باشید
  • بازار طلای تهران در تعطیلی/ اعتصاب طلا فروشان در اعتراض به چیست؟