Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@21:25:56 GMT

در عزاداری‌ها بهانه به دشمن ندهیم

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۸۸۱۹

در عزاداری‌ها بهانه به دشمن ندهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا پورمحمدی در دیدار رئیس و کارکنان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان به مناسبت سالروز تشکیل این نهاد انقلابی، اظهار داشت: این شورا نقش هماهنگی و راهبردی در برگزاری مناسبت‌های مختلف دارد و باید بخش‌های فرهنگی سازمان‌ها و ادارات را به سمت‌وسوی برنامه‌های تعریف‌شده هدایت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: در حوزه مباحث فرهنگی و تبلیغاتی، ضعف نظری و تئوریک داریم که امیدواریم با ایجاد هیأت اندیشه‌ورزی و تشکیل کارگروه تولید محتوا در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان این ضعف برطرف شود.

پورمحمدی با بیان اینکه شرایط فیزیکی پیرامون ما تغییر کرده است و باید نگرش‌ها هم تغییر کند، افزود: در حال حاضر تبلیغات به سمت فضای مجازی سوق پیدا کرده و ضروری است محتوای غنی برای جذب مخاطب در این فضا ایجاد شود.

استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: باید سلیقه مخاطب در تبلیغات مورد توجه قرار گیرد و در غیر این صورت محتوای اشتباه، مخاطب را پس می‌زند.

پورمحمدی با تاکید بر اینکه ضروری است در برابر هجمه رسانه‌های بیگانه محتوای تبلیغی غنی و تاثیرگذار تهیه شود، ادامه داد: ضروری است تمام سازمان‌ها برای اجرای برنامه‌های فرهنگی غنی با توجه به شرایط روز جامعه با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همکاری کنند.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به در پیش بودن ایام عزاداری محرم و صفر، گفت: دشمن در کمین است تا از کوچکترین کم‌کاری‌ها سوءاستفاده کند، بنابراین باید در ایام محرم و صفر در کنار برگزاری مراسم مذهبی، شیوه‌نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا به خوبی رعایت شود تا بهانه به دست دشمنان ندهیم.

تاسیس هیأت اندیشه‌ورزان در ۱۰ استان کشور 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی نیز در این دیدار با اشاره به اهمیت و جایگاه این شورا، گفت: این شورا در سال ۵۹ با تایید بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی شکل گرفت و تا به امروز به حیات طیبه خود ادامه داده و منشأ آثار بی‌بدیل بوده است.

حجت‌الاسلام میکائیل اسکندری افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی طی این سال‌ها در تمام مناسبت‌های ملی و مذهبی سکان‌دار بوده و کارنامه‌ای درخشان و قابل قبول از خود بر جای گذاشته است.

وی همچنین از تاسیس هیأت اندیشه‌ورزان در ۱۰ استان کشور خبر داد و گفت: این هیات در آذربایجان شرقی نیز تشکیل یافته که طی آن از استادان دانشگاه و حوزه برای کنکاش و بررسی مسئولیت‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بهره خواهیم گرفت.

اسکندری اظهار داشت: بر اساس سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در شوراهای استانی، کارگروه تولید محتوا برای مناسبت‌های ملی و مذهبی با پیوست فرهنگی در آذربایجان شرقی ایجاد شده که مسئولیت آن بر عهده جهاد دانشگاهی استان است.

انتهای پیام/60001

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان شرقی عزاداری ایام محرم انقلاب اسلامی محرم صفر خبرگزاری فارس فارس تبریز رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی حیات طیبه امام حسین ع هیأت اندیشه ورزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۸۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراز آبی دریاچه ارومیه ۱۵ سانتی‌متر افزایش یافت

مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی گفت: دریاچه ارومیه نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۱۵ سانتی‌متر افزایش تراز دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، شهنام اشتری صبح امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در بازدید میدانی از وضعیت تراز آبی دریاچه ارومیه و میزان تحقق حقابه این دریاچه اظهار کرد: افزایش تراز بهبود نسبی شرایط آبی این دریاچه نشان می‌دهد که وسعت فعلی آن به ۲۵۴.۷ کیلومتر مربع افزایش یافته، در حالی که سال گذشته در این زمان ۱۵۵۷.۵۸ کیلومتر مربع بوده است.

وی افزود: حجم فعلی دریاچه ارومیه به دو میلیارد و ۵۲ میلیون متر مکعب رسیده است که سال قبل در چنین روزی دو میلیارد و شش میلیون متر مکعب گزارش شده بود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: امیدواریم با ورود جریانات بارشی اخیر، شاهد بهبود هرچه بیشتر وضعیت آبی دریاچه و تأمین قسمتی از حقابه زیست‌محیطی آن باشیم.

اشتری ابراز امیدواری کرد: با همکاری و هم‌افزایی ادارات متولی و مشارکت مردم به‌ویژه جوامع محلی حاشیه دریاچه و با انجام اقدامات اولویت‌دار برنامه‌ریزی شده برای نجات دریاچه ارومیه، شاهد بهبود هرچه بیشتر وضعیت دریاچه ارومیه باشیم.

کد خبر 751371

دیگر خبرها

  • تراز آبی دریاچه ارومیه ۱۵ سانتی‌متر افزایش یافت
  • افزایش قدرت معیشتی خانوار در آذربایجان‌شرقی مورد توجه خواهد بود
  • حاج شیخ غلامرضا حسنی نماد هویت و تاریخ مجاهدات در شهر ارومیه است
  • معارفه رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد
  • احزاب آذربایجان‌ شرقی لیست‌های انتخاباتی خود را اعلام کردند
  • آنچه در یکصد و پنجاه و دومین جلسه شورای شیراز گذشت
  • در جلسه علنی شورای شهر شیراز چه گذشت؟
  • تقویت قطب‌های فکری و فرهنگی توسط دفتر تبلیغات اسلامی
  • تولید ۵ میلیون و ۲۸۰ هزار تن محصولات کشاورزی در آذربایجان شرقی
  • انتخابات الکترونیک چه مراحلی دارد؟