Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@20:26:50 GMT

منابع سیاسی لبنان: رخدادهای خلده برنامه‌ریزی شده بود

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۸۹۳۷

منابع سیاسی لبنان: رخدادهای خلده برنامه‌ریزی شده بود

منابع سیاسی لبنانی فاش کردند که اتفاقات اخیر منطقه خلده در جنوب بیروت برای کشاندن حزب‌الله و حامیانش به یک درگیری نظامی و ایجاد جنگ داخلی در لبنان برنامه ریزی شده بود.

به گزارش ایسنا، منابع سیاسی و آگاه لبنانی در گفت‌وگو با شبکه خبری المیادین فاش کردند که اتفاقات اخیر منطقه خلده و قتل "علی شبلی" برخلاف آنچه در رسانه‌ها مطرح شده است انتقام جویانه نبوده و از پیش برنامه ریزی و حساب شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منابع گفتند که هدف از این اقدام برنامه‌ریزی شده؛ کشاندن حزب‌الله لبنان و حامیانش به یک درگیری نظامی به عنوان حلقه‌ای از طرح سوق دادن مقاومت به سمت درگیری داخلی و قبیله‌ای و یا یک جنگ داخلی کوچک بود.

منابع مذکور در ادامه تاکید کردند: این اقدام مقدمه‌ای برای آغاز یک جنگ داخلی کوچک در کنار جنگ‌های امنیتی، اقتصادی و رسانه‌ای آمریکا، عربستان و اسرائیل علیه حزب‌الله بود.

طبق گفته این منابع، از قاتل شبلی در جریان مراسم عروسی حمایت لجستیکی شده است و دوربین‌های مدار بسته در محل گویای این مساله است و آنگونه که در رسانه‌ها ترویج می‌شود انتقام جویانه نبوده است.

این منابع ادامه دادند: لبنان از وقوع یک فاجعه نجات یافت و استقرار ارتش و تجهیزات آن مانع از شعله‌ور شدن اوضاع شد.

منطقه خلده در جنوب بیروت شامگاه شنبه نهم مرداد شاهد تنش گسترده در حین عبور موکب تشییع شهروند لبنانی "علی شبلی" بود که یک روز قبل به دست جوانی از "آل غصن" از عشایر عرب کشته شد.

در درگیری‌های منطقه خلده در جنوب بیروت چهار تن کشته و ۱۰ تن زخمی شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لبنان برنامه ریزی منطقه خلده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۸۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح آرش مال نقطه عطف توسعه تجاری فرهنگی منطقه آزاد انزلی

با افتخار و هیجان فراوان، آرش مال، مجتمع عظیم تجاری، فرهنگی و تفریحی منطقه آزاد انزلی... - اخبار بازار -

با افتخار و هیجان فراوان،آرش مال، مجتمع عظیم تجاری، فرهنگی و تفریحی منطقه آزاد انزلی، پس از سال‌ها تلاش مستمر و شبانه‌روزی، در تاریخ سوم خرداد 1403 با یک جشن و فستیوال باشکوه افتتاح خواهد شد.‌

‌این لحظه نه تنها نمادی از عزم و پشتکار ماست، بلکه آغاز فصل جدیدی برای استان گیلان و به خصوص منطقه آزاد انزلی خواهد بود. آرش مال، قلب تپنده‌ی اقتصاد و فرهنگ منطقه، قرار است تبدیل به مکانی برای دیدارها، خریدها و خاطره‌سازی‌ها شود. ‌بیایید با هم، در این روز تاریخی، شاهد تحقق رویایی باشیم که برای مدت‌ها در ساخت آن کوشیده‌ایم.‌ آرش مال  با برنامه‌ریزی دقیق و استراتژیک، آماده است تا به قطب تجارت داخلی و بین‌المللی در منطقه آزاد انزلی تبدیل شود ‌

افتتاح آرش مال نقطه عطفی در توسعه تجاری و فرهنگی منطقه آزاد انزلی

‌ما برنامه‌های گسترده‌ای را برای جذب برندهای معتبر جهانی و داخلی تدارک دیده‌ایم تا تجربه خریدی متفاوت و کلاس جهانی را به ارمغان بیاوریم. علاوه بر این، با برگزاری رویدادهای فرهنگی و تفریحی متنوع، قصد داریم آرش مال را به مرکزی برای تفریح و فرهنگ تبدیل کنیم که نه تنها مردم محلی بلکه گردشگران داخلی و خارجی را نیز به سمت خود جذب کند. ما متعهدیم که آرش مال را به نمادی از پیشرفت و نوآوری در منطقه تبدیل کنیم، جایی که همه چشم‌ها به آن دوخته شده است.

موقعیت استراتژیک آرش مال در منطقه آزاد انزلی، این مجتمع تجاری و فرهنگی را در موقعیتی منحصر به فرد قرار داده است. این منطقه به عنوان یکی از مهم‌ترین دروازه‌های تجاری ایران به اروپا شناخته شده است و بازارهای بزرگی را به هم متصل می‌کند. ‌

‌آرش مال، با استفاده از این موقعیت ژئوپلیتیک، نه تنها نقش مهمی در تعادل تجاری و اقتصادی استان گیلان ایفا می‌کند، بلکه به یک مرکز عمده برای تجارت بین‌المللی نیز تبدیل شده است. ‌

با برنامه‌ریزی‌های دقیق و استفاده از امکانات مدرن، آرش مال قادر است ارتباطات تجاری را گسترش داده و بازارهای جدیدی را برای تولیدکنندگان و تاجران داخلی و خارجی فراهم آورد، و اینگونه به رشد و شکوفایی اقتصادی منطقه کمک شایانی کند.

"این مطلب تبلیغاتی است"

دیگر خبرها

  • افتتاح آرش مال نقطه عطف توسعه تجاری فرهنگی منطقه آزاد انزلی
  • برنامه ریزی برای صادرات ۳ میلیارد دلار کالا از مرز مهران به عراق
  • افشاگری‌ها علیه قالیباف؛ از اهداف کوتاه مدت تا برنامه ریزی بلندمدت
  • افشاگری ها علیه قالیباف؛ از اهداف کوتاه مدت تا برنامه ریزی بلندمدت /کدام طیف او را زیر ضرب برده است؟
  • انتصاب رییس مرکز برنامه‌ریزی راهبردی و توسعه منابع دانشگاه شریف
  • امشب؛ دهمین گفتگوی زنده تلویزیونی رئیسی با مردم
  • عدم استفاده بهینه از منابع موجب کاهش بهره وری در دانشگاه‌ها می‌شود
  • افزایش ۹ برابری توزیع عوارض بین شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان یزد
  • ۴۰ هزار میلیارد تومان به بدنه آموزش و پرورش اعتبار تزریق شده است
  • عدم استفاده بهینه از منابع موجب کاهش بهره وری در دانشگاهها می‌شود