Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@22:57:10 GMT

انگلیس: حادثه کشتی بندر فجیره پایان یافت!

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۸۹۶۵

انگلیس: حادثه کشتی بندر فجیره پایان یافت!

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه الجزیره، مرکز عملیات کنترل نیروی دریایی انگلیس اعلام کرد ربایندگان نفتکش  «آسفلت پرینسس»، در سواحل امارات این کشتی را ترک کردند.

مرکز عملیات کنترل دریایی انگلیس دقایقی پیش اعلام کرد نفتکشی که روز گذشته به ادعای لندن در سواحل امارات ربوده شد، در همان نقطه از سوی ربایندگان ترک شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لندن در حالی از پایان عملیات ربایش در بندر امارات خبر می‌دهد که عصر دیروز مرکز عملیات تجارت دریایی انگلیس بدون ارائه هیچگونه مستنداتی مدعی شد حادثه‌ای ربایش یک کشتی در سواحل امارات روی داده است.

وزارت دفاع انگلیس نیز به سرعت حادثه در سواحل امارات را تائید کرد. در ادامه این فضاسازی رسانه‌ای خبرگزاری آسوشیتدپرس مدعی شد ۴ کشتی در خلیج عمان که همگی نفتکش هستند، از کنترل خارج شدند. روزنامه تایمز انگلیس نیز به نقل از منابع آگاه خود به جمع مدعیان کشتی ربایی در دریای عمان پیوست و اعلام کرد احتمالا ایران در پس ربایش کشتی‌ها در خلیج عمان است.

این فضاسازی بی سند و مدرک انگلیسی همچنان ادامه داشت و وزارت خارجه این کشور اعلام کرد با قید فوریت درباره فرضیه اقدام نظامیان ایرانی در ربایش کشتی در خلیج عمان تحقیق می‌کنیم. خبرگزاری رویترز نیز به نقل از منابع امنیتی مدعی شد نیرو‌های تحت حمایت ایران یک کشتی را در خلیج عمان توقیف کردند.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، اما در پاسخ، اخبار منتشر شده در مورد بروز حوادث امنیتی پی در پی برای کشتی‌ها در منطقه خلیج فارس و دریای عمان را کاملا مشکوک دانست و نسبت به هر گونه فضاسازی کاذب برای اهداف خاص سیاسی هشدار داد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دریای عمان وزارت خارجه انگلیس خلیج فارس سواحل امارات خلیج عمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۸۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه دریایی جدید در غرب یمن

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس (UKMTO)، لندن امروز دوشنبه از وقوع یک حادثه امنیتی در فاصله ۵۴ مایل دریایی در غرب یمن خبر داد.

بر اساس اعلام الجزیره، اداره عملیات تجارت دریایی بریتانیا خبر داد: یک افسر شرکت امنیتی اعلام کرد که یک کشتی در ۵۴ مایل دریایی المخا در غرب یمن آسیب دیده است.

افسر امنیتی شرکت از آسیب دیدن کشتی خبر داد و افزود: به خدمه آسیبی نرسیده است و کشتی به مسیر خود به سوی بند بعدی در حرکت است.

ادامه دارد ....

کد خبر 6092498

دیگر خبرها

  • بیانیه مهم ارتش یمن درباره عملیات نظامی امروز تا دقایق دیگر
  • بیانیه مهم ارتش یمن درباره حمله امروز به یک کشتی تا دقایق دیگر
  • انگلیس : یک حادثه دریایی جدید در سواحل یمن رخ داده
  • انگلیس: یک حادثه دریایی جدید در سواحل یمن رخ داده است
  • حمله به یک کشتی در بندر «المخا» یمن
  • حمله به یک کشتی در سواحل یمن
  • هدف قرار گرفتن یک کشتی در سواحل یمن
  • حادثه دریایی جدید در غرب یمن
  • آژانس عملیات تجارت دریایی انگلیس از وقوع حادثه در شرق یمن خبر داد
  • حادثه دریایی جدید در آب‌های اطراف یمن