Web Analytics Made Easy - Statcounter

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا اظهار کرد، اندرو کومو، فرماندار نیویورک در پی یک گزارش دادستان کل این ایالت مبنی بر اذیت و آزار جنسی ۱۱ زن از سوی این فرماندار دموکرات، باید از سمتش استعفا دهد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا به خبرنگاران در کاخ سفید گفت: من فکر می‌کنم او باید استعفا دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز سه شنبه لتیسیا جیمز، دادستان کل نیویورک از نتایج تحقیقاتی پرده برداشت که نشان میدهد کومو چندین زن را به اشکال مختلف مورد اذیت و آزار جنسی قرار داده است.

بایدن پیشتر گفت، اگر تحقیقات مشخص کنند که کومو به شکل نامناسبی عمل کرده، خواستار استعفایش خواهد شد. روز سه شنبه بایدن گفت، پای آن نظراتش مبنی براینکه خواستار کناره گیری این فرماندار دموکرات می‌شود، ایستاده است.

این تحقیقات دریافت که کومو ۱۱ زن را به اشکال مختلف مورد اذیت و آزار جنسی قرار داده و و فضای کار "مسموم" با نقض قوانین ایجاد کرده است.

کومو در یک بیانیه از پیش ضبط شده بعد از انتشار یافته‌های یک تحقیقات مستقل پنج ماهه از سوی دادستان کل نیویورک، انجام کارهای نامناسب از سوی خود را رد و تصریح کرد که قصد استعفا ندارد.

این تحقیقات مدنی مستقیما منجر به طرح اتهامات کیفری علیه کومو نخواهند شد.

از سوی دیگر نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا هم در ارتباط با این اتهامات اذیت و آزار جنسی مطرح شده علیه کومو، استعفای این فرماندار دموکرات نیویورک را خواستار شد.

به گزارش اسپوتنیک، پلوسی در بیانیه‌ای گفت: من در ضمن تصدیق علاقه او به نیویورک و احترام به سمتی که او در اختیار دارد، از این فرماندار می‌خواهم استعفا دهد.

همچنین چاک شومر، رهبر اکثریت سنای آمریکا و سناتور کرستن گیلیبراند که هر دو ایالت نیویورک را نمایندگی می‌کنند، در بیانیه‌ای خواستار استعفای کومو شده و تصریح کردند که مردم نیویورک شایسته رهبرانی بهتر هستند و هیچ مقام منتخبی بالاتر از قانون نیست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اندرو کومو جو بایدن نانسی پلوسی اذیت و آزار جنسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۹۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار یحیی السنوار با نیروهای مقاومت در خیابان‌های غزه

به گزارش جام جم آنلاین، شبکه العربی الجدید به نقل از این رهبر حماس نوشت: اخیرا رایزنی‌هایی میان رهبران جنبش حماس در داخل صورت گرفته و یحیی السنوار طی آن رهبری جنبش را در خارج، از وضعیت مقاومت در نوار غزه مطلع کرده است.

السنوار به رهبران حماس خارج از فلسطین با اعداد و ارقام دقیق تأکید کرده است که مقاومت از توانایی لازم برای مقابله با نیروهای اشغالگر برخوردار است.

این رهبر حماس با اشاره به گزارش رسانه‌های اسرائیلی درباره یحیی السنوار که همواره در تونل ها به سر می برد، گفت: «این گزارش چیزی جز ادعای نتانیاهو و نهادهای امنیتی او برای سرپوش گذاشتن بر عدم موفقیت در دستیابی به اهداف اعلام شده نیست و السنوار کار خود را به عنوان رهبر جنبش حماس در میدان به خوبی انجام می دهد.

اخیرا انتشار گزارشی در مورد بازدید میدانی یحیی السنوار از مناطق درگیری در غزه باعث شعله ور شدن افکار عمومی در رژیم صهیونیستی شده است.

روزنامه عبری «اسرائیل هیوم» به نقل از منابع اطلاعاتی رژیم اشغالگر، این گزارش را تایید کرده است.

کمیته خانواده‌های اسرای اسرائیلی ‌اعلام کرده است: حضور السنوار در خیابان‌های غزه و در حال مرگ بودن اسیران در تونل‌ها به معنای شکست "اسرائیل" در جنگ است.

دیگر خبرها

  • تصاویر دوربین مداربسته از تعقیب و آزار دختران نوجوان توسط اوباش | صحنه مجروح شدن جوان با غیرت کاشمری با چاقو | ویدئو
  • پیوستن رهبران فناوری دنیا به هیئت فدرال ایمنی هوش مصنوعی آمریکا
  • رهبران مقاومت در غزه آماده نبرد در رفح هستند
  • زنی که به خاطر غزه از دولت بایدن استعفا داد + عکس
  • دیدار یحیی السنوار با نیروهای مقاومت در خیابان‌های غزه
  •  دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
  • خط و نشان تند رئیسی برای بانک‌ها / انتقاد از حمله و آزار و اذیت پلیس آمریکا علیه دانشجویان
  • استعفای دیپلمات آمریکایی در اعتراض به جنگ غزه
  • آزار زنان در مراسم ترحیم؛ متهم به مادرمرده هم رحم نکرد | مرد موطلایی از طعمه‌ها فیلم سیاه می‌گرفت
  • بازدید السنوار از میدان های جنگ