Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@21:44:41 GMT

خدمتی جدید در کیف پول دیجی‌پی: سرویس دریافت حق اشتراک

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۹۳۹۲

خدمتی جدید در کیف پول دیجی‌پی: سرویس دریافت حق اشتراک

درگاه پرداخت اشتراک دیجی‌پی محصولی جدید از این شرکت است که با استفاده از آن، کسب‌وکارها و مشتریان‌شان، دیگر نگران اتمام اشتراک و تمدید آن نخواهند بود.

به‌گزارش روابط عمومی دیجی‌پی، این شرکتِ فعال در حوزه فین‌تک، د ر هفته‌های اخیر محصول جدیدی به‌نام «درگاه پرداخت اشتراک» عرضه کرده است. این درگاه پرداخت ویژه کسب‌وکارهایی است که از مشتریان خود حق اشتراک یا حق عضویت دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درگاه پرداخت اشتراک دیجی‌پی قراردادی سه‌جانبه بین کسب‌وکار، مشتری نهایی آن کسب‌وکار و دیجی‌پی است. طی این قرارداد، مشتری به دیجی‌پی اجازه می‌دهد در سررسید اشتراک، هزینه آن را از کیف پول دیجی‌پی او برداشت و به حساب کسب‌وکار پرداخت کند. به این ترتیب اشتراک در زمان سررسید خودکار تمدید می‌شود.

با استفاده از این درگاه جدید، نه سامانه‌های ارائه‌کننده خدمات و کسب‌وکارهای آنلاین نگران اتمام اشتراک مشتری خود و تمدید یا عدم‌تمدید آن هستند و نه مشتری نهایی آن سامانه نگران اتمام اشتراک و قطع دسترسی خواهد بود.

این درگاه پرداخت ویژه سامانه‌های آنلاینی طراحی شده که برای ارائه خدمات، از مشتری حق اشتراک یا حق عضویت دریافت می‌کنند. اگر این درگاه روی سامانه مورد نظر فعال شود و مشتری نهایی هم موافقت خود را برای استفاده از سرویس اعلام کند، دیجی‌پی روند دریافت هزینه و تمدید اشتراک را خودکار انجام می‌دهد.

در همین حال، امکان شارژ خودکار نیز به کیف پول دیجی‌پی اضافه شده که می‌تواند مکمل خدمت درگاه پرداخت اشتراک نیز باشد. کاربران با فعال کردن این امکان، اجازه شارژ خودکار کیف پول را هم به دیجی‌پی می‌دهند. با فعال کردن این قابلیت جدید، دیگر لازم نیست کاربر همواره فرایند شارژ کیف پول را تکرار کند، بلکه کیف پول دیجی‌پی با اجازه کاربر و ضمن اتصال به کارت بانکی او، خودکار شارژ می‌شود.

به‌گزارش روابط عمومی این شرکت، در حال حاضر نسخه وب و iOS کیف پول دیجی‌پی از امکان «شارژ خودکار» برخوردارند و نسخه اندروید دیجی‌پی هم به‌زودی به این امکان مجهز خواهد شد.

بنابر اعلام کارشناسان دیجی‌پی، سقف واریز وجه از حساب بانکی به کیف پول دیجی‌پی هم فعلا ۲۰۰هزار تومان است که قرار است به‌زودی به ۳میلیون تومان افزایش پیدا کند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان المپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۹۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب شهردار نمونه بر اساس ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد

ایسنا/لرستان مدیرکل دفتر امور شهری استانداری لرستان گفت: شهردار نمونه براساس دستورالعمل سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور در سه حوزه ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد انتخاب می‌شود.

عنایت میرزایی به تجلیل از شهرداران نمونه استان در آیین گرامی‌داشت شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره و اظهار کرد: انتخاب شهردار برتر بر اساس دستورالعمل ابلاغی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور و در سه حوزه ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد انتخاب می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به این دستورالعمل تعداد شهرداران انتخابی بیش از یک شهرداری خواهد بود.

مدیرکل دفتر شهری استاندار گفت: با توجه به این دستور عمل در لرستان از ۷شهرداری تجلیل شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتخاب شهردار نمونه بر اساس ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد
  • پایان کار ملی‌پوشان تفنگ ۱۰ متر/ نجمه خدمتی بیست و چهارم شد
  • دریافت مشاوره شیردهی با چشیدن طعم شیرین مادری
  • با چند کلیک مجوز بگیرید | چگونه در کمترین زمان پروانه کسب بگیریم؟
  • وزارت ارتباطات در تکالیف قانونی صدور مجوز اول شد
  • الکترونیکی شدن ۴۷۷,۰۰۰ پروانه کسب کاغذی تا ۱۵ اردیبهشت ماه
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد
  • اگر مجوز کاغذی و قدیمی را به الکترونیک تبدیل نکنیم، چه می‌شود؟
  • قابلیت جدید اندروید ۱۵ برای استفاده از گوشی در رخت‌خواب
  • معمای وام ازدواج ۱۴۰۳ چگونه حل می‌شود؟