Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل بانک سینا در مراسم تکریم و معارفه مدیران منطقه فارس و کهگیلویه و بویر احمد گفت: بانک سینا دارای شفاف ترین عملکرد و صورت‌های مالی است و همواره نسبت ها و استانداردهای حسابداری را رعایت کرده است.

 

به گزارش پول نیوز، ایمانی اظهار داشت: خوشبختانه با عملکرد خوب و مطلوب مجموعه طی سالها فعالیت، در حال حاضر این بانک به بانکی شفاف در کشور شهرت دارد که علت آن هم وجود همکاران و مدیران معتقد، متعهد و تلاشگر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: بانک سینا در رعایت استانداردها و ضوابط ناظر بر امور بانکی و حسابداری همواره پیشگام بوده به طوری که اکنون جزو شفاف ترین بانک ها و دارنده کفایت سرمایه مطلوب است و با ساماندهی املاک و فروش املاک مازاد، نسبت دارایی های ثابت و نسبت مطالبات مناسبی را دارا می باشد.

ایمانی تاکید کرد: بانک‌ سینا همواره با ارائه خدمات پیشرفته، مدرن و به روز، به دنبال تامین رضایت تمامی ذینفعان است و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نخواهد شد.

مدیرعامل بانک سینا، قابلیت های استان فارس به ویژه شهر شیراز را یادآور شد و گفت: استان فارس همواره جزو 3 استان برتر کشور به دلیل برخورداری از جایگاه معنوی، کشاورزی مدرن و نیروی انسانی توانمند است و انتظار می‌رود تا اقدامات بهتری را برای ارتقاء جایگاه بانک شاهد باشیم.

وی هـــمچنین از موافقت با تأسیس دو شعبه جدید در شهر شیراز و انتقال ساختمان مدیریت منطقه به موقعیتی شایسته تر خبر داد.

گفتنی است: در این جلسه که معاونین شعب و مناطق و سرمایه های انسانی و مدیران بازرسی و حراست نیز حضور داشتند، از زحمات آقای عشقی مدیر قبلی منطقه قدردانی و حکم انتصاب آقای رستگار به عنوان مدیر جدید منطقه به ایشان اعطا شد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک سینا شبکه بانکی پول نیوز نیروی انسانی فروش املاک بانک سینا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۹۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد برتر بانک مسکن در میان بانک‌های کردستان

امتداد - مدیرکل ارزیابی عملکرد، بازرسی و ارتباطات مردمی استانداری کردستان با اعلام نتایج تحلیلی شاخص‌های ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرائی استان گفت: بانک مسکن در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرائی استان موفق به کسب رتبه اول در بین بانک‌ها و همچنین قرار گرفتن در بین شش دستگاه برتر اجرائی شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، در جلسه‌ای با حضور مدیرکل ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی استانداری کردستان، از بانک مسکن به دلیل کسب رتبه اول در بین بانک‌های استان و قرار گرفتن در جمع ۶ دستگاه برتر اجرائی استان از حیث شاخص‌های ارتباطات مردمی و ارزیابی عملکرد تقدیر شد.

مرادعلی بهمنی، مدیرکل ارزیابی عملکرد، بازرسی و ارتباطات مردمی استانداری کردستان با ابراز خرسندی از عملکرد مثبت و مناسب بانک مسکن در سال گذشته، عنوان کرد: سابقه طولانی و درخشان بانک مسکن در خانه‌دار کردن اقشار مختلف جامعه بر کسی پوشیده نیست و بسیار خوشحالیم که امروز بانک مسکن به واسطه عملکرد چشمگیر خود، جایگاه رفیعی در اذهان و عموم مردم استان دارد.

بهمنی، افزایش انعطاف‌پذیری و به روز رسانی خدمات و فرآیندها را لازم و ضروری دانست و افزود: با حضور موثر بانک در دیدارهای مردمی و میزهای خدمت، خوشبختانه میزان رضایت مردم از عملکرد بانک مسکن در سطح قابل قبولی قرار دارد که نشان از عزم جزم مدیران در گسترش عدالت اجتماعی و رفع معضلات بخش مسکن دارد.

وی ضمن تبریک به مجموعه بانک مسکن ادامه داد: امید داریم روند رو به رشد و موفق این بانک در اجرای پروژه‌های ملی و استانی از جمله طرح نهضت ملی مسکن ادامه یابد.

در ادامه، امید راست‌بین مدیر شعب بانک مسکن استان کردستان ضمن قدردانی از حسن نظر و تعامل مناسب مجموعه همکاران استانداری با بانک عنوان کرد: با همه همکاران عهد بستیم تا در ارائه خدمات و تسهیلات به جامعه هدف از جمله اقشار آسیب‌پذیر و محروم جامعه کوتاهی نکنیم و با همدلی و اتحاد، زمینه توسعه پایدار استان و بهره‌مندی مردم از منابع ملی را فراهم آوریم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • عملکرد برتر بانک مسکن در میان بانک‌های کردستان
  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد
  • واگذاری شازند کاملاً شفاف و در فرآیندی قانونی بوده است
  • مدیرعامل بانک سینا تغییر کرد/ ابدالی سرپرست شد
  • باید به سواحل خلیج فارس به صورت یکپارچه نگریست
  • ثبت نام ۲۴ هزار مادر دارای سه فرزند در طرح بیمه رایگان
  • وزیر دفاع پیام صادر کرد
  • وزیر دفاع: راهبرد نیروهای مسلح تامین امنیت خلیج فارس است
  • راهبرد نیروهای مسلح تأمین امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز است
  • عملکرد نه چندان خوب بانک ملت در 9 ماهه