Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر اجرایی طرح نرم افزار جامع بیانیه گام دوم انقلاب گفت: این برنامه به همت بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی و به صورت جهادی طراحی و ساخته شده است.

محمدصادق رخ افروز، دبیر اجرایی طرح نرم افزار جامع بیانیه گام دوم انقلاب در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو با اشاره به اینکه این نرم افزار به همت بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی طراحی و ساخته شده است، گفت: طراحی این نرم افزار یک سال برای ما زمان داشته و تمام مراحل آن به صورت جهادی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رخ افروز بیان کرد: برای طراحی این پروژه نهاد‌هایی مانند سپاه استان، سازمان علوم و معارف اسلامی صدرا و همچنین موسسه فرهنگی آستان قدس رضوی از ما حمایت کردند.


دبیر اجرایی طرح نرم افزار جامع بیانیه گام دوم انقلاب گفت: این نرم افزار توسط گروه ۴۰ نفره‌ای انجام شد که ۳۶ نفر از آنان دانشجومعلمان دانشگاه‌های خراسان جنوبی بودند و چهار نفر هم طراح، مشاور و گوینده در این پروژه حضور داشتند.


وی یکی از ویژگی‌های مثبت این نرم افزار را طراحی محیط جذاب و چشم نواز آن عنوان کرد و گفت: این برنامه دسترسی مخاطبان را به منبعی جامع برای یادگیری بیانیه گام دوم فراهم می‌کند.


رخ افروز گفت: یادگیری در این نرم افزار ادامه دار است، چون ما با برگزاری دوره ها، مسابقات و پخش کلیپ‌های برگزیده درباره بیانیه و افزودن محتوای جدید به نرم افزار، مخاطب را همراهی می‌کنیم.


وی با بیان اینکه برپایه این نرم افزار دوره تبیینی و تحلیلی برای مخاطب دانشجو و عمومی برنامه ریزی کرده ایم، خاطرنشان کرد: در قسمت محتوای دوره، این برنامه در دسترس است و برای شرکت کنندگان در آن هدایا و گواهی شرکت در دوره درنظر گرفته شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی خراسان جنوبی دانشگاه فرهنگیان بیرجند بیانیه گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب بیانیه گام دوم نرم افزار خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۹۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم اعتراضات و سرکوب دانشجویان در آمریکا؛ لغو مراسم فارغ التحصیلی دانشگاه کالیفرنیای جنوبی

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، خبرگزاری آسوشیتدپرس نوشت: مقامات دانشگاهی در سراسر آمریکا نگران اعتراضات جاری و تاثیر آن بر جشن‌های دانشجویی ماه آینده هستند. برخی از دانشگاه‌ها از پلیس خواسته اند اعتراضات را که به زد وخورد‌های ناخوشایند و بازداشت‌ها منجر شده است، سرکوب کنند در حالی که برخی دیگر از دانشگاه‌ها ظاهرا متقاعد شده اند که با توجه به نزدیک شدن به پایان ترم منتظر فروکش کردن اعتراضات باشند.

این در حالیست که برخی از دانشگاه تلاش می‌کنند به مذاکره به دانشجویان برای یافتن راه حل پایان اعتراضات ادامه می‌دهند. در دانشگاه کلمبیا، مسئولان دانشگاه به مذاکره با دانشجویان معترض که هفته گذشته برای اولین بار چادر‌های اعتراضی را بر پا کردند ادامه می‌دهند و در دانشگاه پلی تکنیک ایالتی کالیفرنیا نیز هیات علمی با دانشجویانی که از روز دوشنبه در داخل محوطه دانشگاه تجمع کرده اند دیدار کرده و به دنبال مذاکره برای راه حل هستند. این دانشگاه کلاس‌های خود را به صورت آنلاین برگزار می‌کند.

دیگر دانشگاه‌ها در حال بازنویسی قوانین خود به منظور ممنوع کردن برپایی چادر‌ها و انتقال محل برگزاری امتحانات پایان ترم خود به اماکن دیگری هستند.

با وجود چنین تدابیری اعتراضات ادامه دارد و دانشجویان روز پنجشنبه در دانشگاه بلومینگتون ایندیانا در مقابل چشم پلیس مسلح به سپر و باتوم چادر بر پا کردند. پلیس ۳۳ دانشجو را در این دانشگاه بازداشت کرد.

دانشگاه کالیفرنیای جنوبی یک روز بعد از بازداشت بیش از ۹۰ نفر از معترضان در این دانشگاه اعلام کرد مراسم فارغ التحصیلی را که قرار بود ۱۰ مه (۲۱ اردیبهشت) برگزار شود، لغو کرده است.

با وجود بازداشت‌ها، دانشجویان وعده دادند به اعتراضات ادامه دهند

شبکه خبری الجزیره گزارش داد: سرکوب دانشجویان توسط پلیس آمریکا در دانشگاه‌های آستین و کالیفرنیای جنوبی در حالی دامه دارد که دانشجویان در دانشگاه‌های هاروارد و براون شروع به برپا کردن چادر‌های اعتراضی کرده اند.

به رغم بازداشت‌ها در دانشگاه‌های آستین و کالیفرنیای جنوبی، دانشگاه جورجیا و امرسون بوستون، دانشجویان وعده داده اند به اعتراضات خود علیه جنگ رژیم اسرائیل در غزه ادامه دهند.

جنبش دانشجویی در آمریکا از دانشگاه‌های می‌خواهد روابط مالی خود با اسرائیل را قطع کرده و از شرکت‌هایی که در جنگ خشونت آمیز در غزه نقش دارند، صرف نظر کنند.

در حملات بیرحمانه رژیم صهیونیستی در غزه دست‌کم ۳۴ هزار و ۲۶۲ فلسطینی بی‌گناه به شهادت رسیده اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اقدامات امنیتی جشن فارغ‌التحصیلی دانشگاه کالیفرنیا را به تعطیلی کشاند
  • تداوم اعتراضات و سرکوب دانشجویان در آمریکا؛ لغو مراسم فارغ التحصیلی دانشگاه کالیفرنیای جنوبی
  • بازداشت ۱۰۰ دانشجو در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی
  • سندرز خطاب به نتانیاهو: به شعور مردم آمریکا توهین نکنید!
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • دانشگاه فرهنگیان کرمان با کمبود شدید فضا روبه‌رو است
  • رییس سازمان سنجش آموزش کشور: نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • اعتراضات سراسری دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی