Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@03:33:53 GMT

صف مرغ نباید داشته باشیم

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۹۵۴۴

صف مرغ نباید داشته باشیم

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  حسن آصفری نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امور داخلی کشور در نشست تنظیم بازار مرغ استان مرکزی گفت: باید شرایطی ایجاد شود که وضعیت بازار متناسب با شان و توقع مردم تنظیم شود و مردم برای تهیه مرغ در صف منتظر نمانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آصفری افزود: روزانه حدود ۷۰ تا ۹۰ تن مرغ در استان به منظور تامین نیاز استان کشتار می‌شود که در صورت رسیدن به دست مصرف کننده واقعی تا حدودی کافی است.

او اضافه کرد:، اما متاسفانه گا‌ها دیده می‌شود که مرغ علیرغم اینکه به دست مصرف کننده واقعی نمی‌رسد بلکه به صورت قطعه بندی نیز فروخته می‌شود.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این گونه روش در توزیع مرغ به دور از انصاف است و نیاز است ناظری به منظور این مهم در محل توزیع وجود داشته باشد تا مرغ به دست مردم و در اندازه مناسب با قیمت مصوب برسد.

او با بیان اینکه در استان‌های قم و همدان قیمت مرغ نسبت به استان مرکزی پایین‌تر است ادامه داد: سهم متعلق به مردم استان باید در استان توزیع شود و این شرایط پیش از رسیدن به بحران باید حل شود.

نشست تنظیم بازار مرغ با حضور مسئولان استان مرکزی و نماینده مجلس شورای اسلامی در محل سازمان صمت استان مرکزی برگزار شد.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازارمرغ استان مرکزی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۹۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع کنسرو انفجاری بین مردم گرسنه غزه! +عکس

فلسطینی‌ها قرار بود بعد از دیدن خون عزیزان خود به ترک غزه فکر کنند. آب و برق و گاز و غذا هم قطع شد و خانه‌هایشان ویران شد اما نرفتند.

رژیم کودک‌کش و جنایت‌کار صهیونیستی دیگر نمی‌داند برای پیش‌برد اهدافش چه کند.

دیگر خبرها

  • شهرک صنفی در رزن احداث می‌شود
  • تشریح اقدامات سال ۱۴۰۲ بسیج سازندگی استان مرکزی
  • توزیع روزانه میوه و صیفی در میدان مرکزی به ۲۲ هزار تن رسید
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار آب در روستای توتک مروست
  • توزیع کنسرو انفجاری بین مردم گرسنه غزه! +عکس
  • مردم باید ثمره کلنگ زنی ها را ببینند/ لزوم تحقق پروژه ها
  • انجام امور فرهنگی باید برعهده مردم باشد