Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@18:34:54 GMT

رسول خطیبی تنها مربی که مچ قهرمان را خواباند

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۹۵۵۲

تیم تازه وارد لیگ برتر تنها تیمی بود که موفق به شکست قهرمان لیگ شد.

خبرگزاری میزان - تیم فوتبال پرسپولیس مطابق چهار فصل گذشته لیگ برتر ایران باز هم قهرمان کشور شد و برای پنجمین بار پیاپی جام قهرمانی را بالای سر خود برد. سرخپوشان در ۳۰ بازی لیگ برتری خود تنها یک بار شکست خوردند که رکوردی کم نظیر در فوتبال ایران است؛ البته سرخ‌ها یک بار هم با امتیاز کمتر در لیگ هجدهم با برانکو این رکود را ثبت کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها تیمی که در این فصل موفق به شکست دادن قهرمان ایران شد تیمی تازه وارد و کم تجربه در لیگ برتر بود. آلومینیوم اراک با هدایت رسول خطیبی در هفته ۱۲ لیگ برتر موفق شد با نتیجه ۲ بر یک پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی را در اراک شکست دهد. در آن بازی پرسپولیس ابتدا با گل کمال کامیابی‌نیا پیش افتاد، اما شاگردان خطیبی با گل‌های شاهین توکلی و حامد پاکدل ورق را برگرداندند و ۳ امتیاز را در اراک نگه داشتند.

پس از این بازی پرسپولیس هرگز در لیگ برتر شکست نخورد و حتی تیم‌های مدعی چون سپاهان و استقلال هم نتوانستند کار آلومینیوم را تکرار کنند و قطار این تیم را از ریل قهرمانی خارج کنند.

آلومینیوم در اولین فصل خود روند خوبی را پشت سر می گذاشت، اما به ناگاه در هفته‌های پایانی همه چیز را وا داد تا هم از رویای آسیایی شدن دور شود و هم از جام حذفی کنار رود. حال باید دید برنامه مدیران آلومینیوم برای فصل بعد چیست و منصوریان و کادرفنی استقلالی او در اراک ادامه خواهند داد یا رویکرد دیگری در این باشگاه شکل خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: طلسم تیرماه برای منصوریان؛ سقوط آزاد آلومینیوم برچسب ها: آلومینیوم اراک پرسپولیس لیگ برتر رسول خطیبی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آلومینیوم اراک آلومینیوم اراک پرسپولیس لیگ برتر رسول خطیبی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۹۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل چهارم پرسپولیس به آلومینیوم + فیلم

آل‌کثیر با دبل خود پرسپولیس را چهار گله کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک در چارچوب رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی ایران از ساعت ۱۸:۱۵ _جمعه هفتم اردیبهشت_ در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک مقابل هم صف‌آرایی کردند.

پاس در عمق به آل‌کثیر و شوت محکم و پشت محوطه جریمه او چهارمین گل پرسپولیس را رقم زد.

گل چهارم پرسپولیس به آلومینیوم کد خبر 748175

دیگر خبرها

  • گل چهارم پرسپولیس به آلومینیوم + فیلم
  • گل دوم پرسپولیس به آلومینیوم + فیلم
  • گل اول پرسپولیس به آلومینیوم + فیلم
  • غیبت مشکوک وینگر پرسپولیس در سفر به اراک
  • آغاز بازی های انتقامی پرسپولیس و اوسمار ویرا
  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان
  • غیبت مشکوک یک پرسپولیسی مقابل آلومینیوم
  • جام حذفی| پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه در اراک
  • اورونوف، مهمترین اسلحه اوسمار برای انتقام
  • فقط این مربی می‌تواند یونایتد را قهرمان لیگ برتر کند