Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام محمد شیخ الاسلامی در بازدید از مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق با اشاره به روند شکل گیری معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی بیان کرد: آنچه از آغاز کار خیلی حائز اهمیت بود این است که بتوانیم در عرصه هنر، رسانه و فضای مجازی کار را با منطق این عرصه ها پیش ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بسیاری از نهادهای فعال در عرصه هنر، رسانه و فضای مجازی که کار تصمیم گیری را هم انجام می دهند، آشنایی لازم با این عرصه را ندارند و منطق حاکم بر این فضا را نمی شناسند، در نتیجه گاهی تصمیمات غلط در این حوزه اتخاذ می کنند.

معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی اضافه کرد: با این دغدغه وارد کار شده ایم و در نهایت به ایده پلتفرم شهر مجازی رسیدیم.

وی بیان کرد: یکی از موارد مهم این بود که هویت ما به عنوان معاونت فضای مجازی چیست و در بحث و گفت و گوها به این نتیجه رسیدیم که هرچقدر بتوانیم فراتر از نگاه امنیتی، روحیه اجتماعی و فرهنگی را تقویت کنیم در این صورت موفق تر خواهیم بود و به هویت حقیقی معاونت نزدیکتر خواهیم شد.

برچسب‌ها حوزه علميه قم رسانه فضای مجازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حوزه علميه قم رسانه حوزه علميه قم رسانه فضای مجازی فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۹۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج

طبق تصاویر به دست آمده در فضای مجازی سگ بلاصاحبی به پسربچه ۱۲ ساله ای در کرج حمله کرده است.

به گزارش فارس، از صبح امروز تصاویر و کلیپی در فضای مجازی مبنی بر حمله یک سگ ولگرد به یک پسر ۱۲ ساله کرجی درحال باز نشر است.

بنا بر فیلم منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، پسر بچه ۱۲ ساله کرجی در پارک بهار محدوده کرج نو مورد  حمله وحشتناک سگ‌های بلاصاحب قرار می‌گیرد که توسط چند نفر در پارک او را از دهان سگ بیرون کشیدن و نجات دادند.

این پسر بچه در پی حمله سگ‌ زخمی و به بیمارستان منتقل می‌شود. 

او از ناحیه صورت (لب،بینی، پلک و گونه) دو تا دست و ران دچار مصدومیت شده است.

طی تماس‌های صورت گرفته با مدیریت پسماند موضوع توسط کارشناسان درحال برسی است و ابعاد مختلف حادثه از سوی این سازمان اطلاع رسانی خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • روزنامه نگاری با قدرت تیتر
  • نقض قوانین از طریق دوستیابی مجازی با هوش مصنوعی
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • آشنايي با جديدترين پرتال پیامک /ارتباطات سریع و جذاب برای همه
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج