Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت از پرداخت هزینه داروی رمدسیویر برای بیماران مبتلا به ویروس کرونا مربوط به ماه‌های فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۰ خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،   حسین رنجبران گفت: با توجه به ضرورت تأمین به موقع منابع به منظور تهیه داروی مورد نیاز بیماران مبتلا به ویروس کرونا، مبلغ ۳۵۰ میلیارد تومان بابت هزینه فروردین و اردیبهشت امسال داروی رمدسیویر به بیمارستان‌های طرف قرار داد در بخش‌های دولتی، خصوصی، خیریه و عمومی غیر دولتی پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تلاش سازمان بیمه سلامت همواره در راستای افزایش رضایت مندی بیمه شدگان است، گفت: در سال جاری با توجه به شیوع بیماری کووید ۱۹ تلاش شده است مطالبات مراکز طرف قرارداد به موقع پرداخت شود. برچسب ها: بیمه سلامت ، هزینه دارو ، کرونا ، رمدسیویر

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: بیمه سلامت هزینه دارو کرونا رمدسیویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۹۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری داروهای قاچاق و دست ساز از عطاری های اردبیل

توحید سبزعلیپور در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: طی بازرسی کارشناسان اداره فرآورده های طبیعی سنتی و مکمل این معاونت از عطاری های سطح شهر اردبیل، انواع داروهای غیر مجاز کشف و جمع آوری شد.

وی خاطرنشان کرد: برخی از این داروها فاقد مجوز و قاچاق بوده و بسیاری از آنها تاریخ مصرف نیز ندارند.

مدیر داروی معاونت غذاودارو دانشگاه علوم پزشکی اردبیل افزود: تجویز و فروش داروی گیاهی و شیمیایی در صنوف عطاری غیرقانونی است و این صنف تنها اجازه فروش گیاهان دارویی را دارند.

سبزعلیپور با اشاره به اینکه روز گذشته نیز موفق به کشف و جمع آوری داروهای قاچاق از سطح شهرستان بیله سوار شدیم، گفت: تامین سلامت عمومی خط قرمز معاونت غذا و داروی علوم پزشکی است و در این راستا با هیچ فردی که بخواهد سلامت عمومی را به خطر بیندازد بدون هیچ چشم پوشی برخورد قانونی می شود.

کد خبر 6095068

دیگر خبرها

  • پوشش بیمه‌ای تجهیزات دست و پای افراد قطع عضو
  • جمع آوری داروهای قاچاق و دست ساز از عطاری های اردبیل
  • پوشش بیمه‌ای تجهیزات دست و پای کربنی
  • اجرایی شدن پوشش بیمه‌ای دست و پای کربنی
  • مطالبات تمام داروخانه‌ها پرداخت شد
  • مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی: مطالبات کلیه داروخانه‌ها پرداخت شد
  • اختلال در سامانه بیمه سلامت بیماران را کلافه کرد
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • ۵۹ داروی جدید تحت پوشش بیمه قرار گرفت
  • تسویه حساب سهم بیمه سلامت با داروخانه ها/وضعیت بدهی یارانه دارو