Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-06@15:05:50 GMT

حرکات موزون یک آمریکایی در المپیک/عگس

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۹۷۹۹

حرکات موزون یک آمریکایی در المپیک/عگس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امروز رقابت‌های دو و میدانی 110 متر با مانع برگزار شد که در یکی از گروهها دو اتفاق مهم افتاد. آلن دیون دونده آمریکایی بعد از صعود به مرحله بعدی حرکات موزون انجام داد که بازخورد زیادی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی داشت. همچنین تایو کانایی دونده 25 ساله ژاپنی نام برد که علی‌رغم استارت بسیار خوبش، در مسیرش با برخورد به موانع به زمین افتاد، ولی در شرایطی که سایر رقبایش از خط پایان عبور کردند، از جایش بلند شد و به کارش ادامه داد تا پس از 26 ثانیه از خط پایان عبور کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

252 252

کد خبر 1541805

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: دوومیدانی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۹۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلای امیریان در ۸۰۰ متر و برنز اسماعیل نژاد در ۱۰۰ متر

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در ادامه رقابت‌های دوومیدانی بین المللی دبی، جمعه علی امیریان دونده کشورمان در ماده ۸۰۰ متر با ثبت زمان یک دقیقه و ۴۷ ثانیه و ۷۴ صدم ثانیه زودتر از سایر دونده‌ها از خط پایان عبورکرد و به نشان طلا رسید.    در دوی ۱۰۰ متر زنان هم حمیده اسماعیل نژاد بانوی دوهای سرعت ایران با ثبت حدنصاب ۱۱ ثانیه و ۷۴ صدم ثانیه در ماده ۱۰۰ متر بر سکوی سوم ایستاد و صاحب نشان برنز شد.   این مسابقات با حضور ۳۳ تیم از ۱۴ کشور برگزار شد.

دیگر خبرها

  • حرکات نمایشی و تحقیرآمیز که داور را عصبانی کرد! / فیلم
  • نتایج دونده در امارات اهمیت نداشت/ حاشیه‌ها را دور می‌کنیم
  • بازگشت استیوسون به کشتی؛ انتخابی با مِیسون در راه است؟
  • حضور پلیس، نتوانست به تظاهرات دانشجویان پایان دهد
  • حرکات عجیب بایدن مقابل خبرنگاران سوژه رسانه‌ها شد
  • روایت مدیر تیم سپاهان از بانوان هوادار پرسپولیس؛ پرتاب سنگ و آب جوش، فحاشی و حرکات بسیار ناشایست
  • قهرمان المپیک به همراه 9 ستاره دیگر از WWE اخراج شدند
  • (ویدئو) تلاش ناموفق دختر آمریکایی برای عبور از آب‌گرفتگی با خودرو
  • درمان دردهای عضلانی و مفصلی با حرکات اصلاحی ورزشی +تصاویر
  • طلای امیریان در ۸۰۰ متر و برنز اسماعیل نژاد در ۱۰۰ متر