Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@05:53:15 GMT

بحران به آرامستان اصفهان رسید

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۹۸۷۹

بحران به آرامستان اصفهان رسید

ایسنا/اصفهان مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان از آماده باش همه کارکنان آرامستان های اصفهان خبر داد و گفت: افزایش تعداد متوفیان باعث شده خادمان آرامستان در شرایطی بسیار سخت و دلهره آور در شیفت‌های اضافی و اضطراری نسبت به تغسیل، تکفین و تدفین متوفیان اقدام کنند، اما با ادامه این شرایط قطعا در آینده‌ای نزدیک با بحران جدی مواجه خواهیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدرضا مرادی با بیان این مطلب، اظهار کرد: آنچه که در روزهای اخیر شاهد آن هستیم افزایش بی‌سابقه تعداد متوفیان ناشی از کرونا است که غم و مصیبت جانکاهی را برای خانواده‌های اصفهانی به دنبال داشته است. تدفین غریبانه و خداحافظی تلخ با متوفیان کرونایی و غم ناشی از آن، ممنوعیت برگزاری مجالس ترحیم و ده ها مشکل دیگر اتفاقاتی است که همه در سایه تلخ اپسدمی کرونا در حال رخ دادن است.

وی افزود: شرایط بحرانی اخیر نشان دهنده روزهایی غم بار و دردناکی است که شاید هیچگاه تصور آن را نمی کردیم.

مدیرعامل سازمان آرمستان های شهرداری اصفهان با اعلام اینکه تمام کارکنان و خادمان آرامستان ها به حالت آماده‌باش درآمده اند و با تلاش و کوششی وصف ناپذیر، مسئولیت انجام آیین‌های خاکسپاری متوفیان را عهده‌دار هستند، گفت: افزایش تعداد متوفیان باعث شده خادمان آرامستان در شرایطی بسیار سخت و دلهره آور در شیفت های اضافی و اضطراری نسبت به تغسیل، تکفین و تدفین متوفیان کرونایی اقدام و به امور متوفیان رسیدگی کنند.

وی تاکید کرد: اگر این شرایط ادامه یابد، قطعا در آینده های نزدیک دچار مشکل شده و با بحران جدی مواجه خواهیم شد.

مرادی خاطرنشان کرد: سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان باتوجه به افزایش مرگ و میرهای ناشی از کرونا و بروز شرایط بحرانی وظیفه خود می‌داند به همه همشهریان هشدار دهد با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و عدم حضور در تجمعات به کمک و یاری کادر درمان و خادمان خود در آرامستان ها شتافته و از هرگونه بی توجهی و سهل انگاری که زمینه ابتلاء و یا از دست دادن تعداد دیگری از هموطنانمان را فراهم کند به صورت جدی خودداری کنند.  

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان آرمستان های شهرداری اصفهان، مدیرعامل سازمان آرمستان های شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: بی شک همکاری و همراهی همشهریان باعث می‌شود سایه شوم مرگ کرونایی از سر این سامان برچیده شود و بیش از این شاهد غم و رنج و درد هم وطنانمان نباشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس همه باهم علیه کرونا آرامستان آرامستان باغ رضوان اصفهان موج پنجم کرونا متوفیان کرونا شهرداری اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۹۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات تیم مدیریت بحران تهران با هدف امدادرسانی به سیل‌زدگان

عملیات تیم مدیریت بحران تهران با هدف امدادرسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
به گزارش خبرگزاری مهر، صمیم مرادی روزبهانی، عملکرد تیم اعزامی مشترک سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان را تشریح کرد.

معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با پرداختن به وسعت سیل در شهرستان کنارک در استان سیستان و بلوچستان گفت: صد در صد شهرستان کنارک درگیر سیلاب شده است. در واقع همه محلات هفتگانه به نوعی درگیر سیلاب است اما محلات پنجگانه نظرآباد، سورک، کوهیان، زیباشهر و چادران کاملاً درگیر سیلاب بوده و ضمن در اولویت قرار گرفتن امداد رسانی، از وضعیت بسیار نامناسبی نیز برخوردار بودند.

وی افزود: در خصوص میزان پیشرفت کار امدادی در سطح استان نیز طبق اظهارات جانشین شهردار کنارک، ۹۰ درصد از پنج محله که مساحتی در حدود ۱۵۰ هکتار است دچار سیلاب شده که حدود ۱۰۰ هکتار از این مساحت امداد رسانی شد و در ۵۰ هکتار شامل چادران و نظرآباد همچنان امداد رسانی در حال انجام است.

مرادی روزبهانی ادامه داد: تیم مشترک عملیاتی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران شامل نیروی انسانی به همراه وسایل نقلیه، ۱۰ دستگاه پمپ آب کف کش و لجن کش و دو دستگاه موتور برق با تجهیزات انفرادی برای کمک به مردم سیل زده اعزام شدند.

بر اساس این گزارش، تیم مشترک عملیاتی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و معاونت خدمات شهری و سازمان آتش نشانی در روز پنجشنبه ۳۰ فروردین به محل حادثه اعزام شده است.

تیم عملیاتی مذکور بلافاصله پس از استقرار و از صبح روز جمعه ۳۱ فروردین با حضور در فرمانداری شهرستان کنارک و برگزاری جلسات هماهنگی با مسئولین شهرستان کنارک (فرماندار و شهردار کنارک) عملیات امدادرسانی را آغاز کرده و تاکنون مشغول به خدمت‌رسانی به سیل زدگان در این شهرستان است.

تیم اعزامی از سازمان مدیریت بحران شهر تهران تا پایان روز سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه در حدود ۳۶۰ نفر ساعت زمان صرف عملیات امداد رسانی به سیل زدگان کرده است.

کد خبر 6089774

دیگر خبرها

  • ثبت ۱۶ هزار زلزله در سال گذشته
  • ۱۱۷ کیلومتر از راه‌های شمال و شرق استان و ۱۷۰ دهانه پل در سیل اخیر آسیب دید
  • ظرفیت آرامستان گرگان تکمیل است/ گورستان جدید سال آینده بهره‌برداری می‌شود
  • مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران با هدف امدادرسانی به سیل‌زدگان
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ فرم شناسایی مشترکان سازمان پسماند اصفهان در سامانه سنا
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ فرم شناسایی مشترکین سازمان پسماند اصفهان در سامانه سنا
  • تولید بیش از ۲۶۰ هزار تن آسفالت در مجتمع تولیدی صفه اصفهان
  • ابلاغ یک مصوبه مهم در حوزه ایمنی پایتخت | تهران امن‌تر می‌شود؟
  • افزایش ۱۶ درصدی متوفیان ناشی از تصادفات درون شهری