Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان رئیس بیمارستان دکتر غرضی اصفهان گفت: از ابتدای همه‌گیری کرونا تاکنون ۳۲۵ نفر از همکاران ما درگیر این بیماری شدند و هم‌اکنون ۱۵۷ بیمار تحت درمان هستند.

آرش علیزاده در آیین راه اندازی بخش بستری بیمارستان دکتر غرضی که امروز (چهارشنبه_۱۳ مردادماه) برگزار شد، اظهار کرد: این بیمارستان در کنار بخش‌های تخصصی، از روزهای ابتدایی شروع بحران کرونا، به بیماران مبتلا به کووید نیز خدمت رسانی می‌کرد و فعالیت در بخش‌های آن به طور مستمر ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در سازمان تأمین اجتماعی، بیمارستان دکتر غرضی رتبه اول بستری بیماران کرونایی را کسب کرده، گفت: علاوه بر بازسازی بخش بستری، راه اندازی آزمایشگاه سلولی مولکولی، بهسازی واحد لندری، بهسازی واحد بهداشت، راه اندازی هوارسان آشپزخانه، دو سویه کردن برق ورودی بیمارستان، برونسپاری لندری و ... از دیگر اقدامات این بیمارستان است.

علی اعتصام پور_مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان نیز گفت: بخش بستری بیمارستان دکتر غرضی که بازسازی آن با ۲۸ تخت به متراژ ۸۵۰ متر مربع از بهمن ماه سال ۹۸ آغاز شده بود، راه‌اندازی شد.

وی روند توسعه زیرساخت‌های خدمت‌رسانی در بیمارستان دکتر غرضی اصفهان را مطلوب دانست و اظهار کرد:‌ در بخش بستری این بیمارستان، اتاق‌ها به متراژ استاندارد به صورت اتاق‌های تک تخته و دوتخته پیش بینی شده که تمام اتاق‌ها دارای سرویس بهداشتی فرنگی، دوش و روشویی درون اتاق بیمار است.

اعتصام پور افزود: بخش بستری دارای اتاق ایزوله مطابق شرایط استاندارد کتاب بیمارستان ایمن و شامل اگزوزفن با فیلتر هپا و فشار منفی و هوای فشرده و ... و پوشش کف به‌صورت یکپارچه و رزینی است.

به گزارش ایسنا و به نقل از اداره روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان اصفهان، مدیر درمان تأمین اجتماعی استان از دیگر خصوصیات این بخش را پیش بینی سیستم فشار منفی برای هر اتاق در زمان اپیدمی دانست و گفت: سیستم احضار پرستار، هشدار فشار منفی اتاق ایزوله و هشدارهای فشار گازهای طبی و سرویس بهداشتی مجزا جهت معلولان از دیگر امکانات این بخش است. همچنین جهت صرفه جویی در مصرف انرژی از عایق‌های دیواری جانبی و پنجره های دوجداره ترمال بریک استفاده شده و در هر اتاق دارای فن کویل کاستی در وسط اتاق و دارای کنترل و ترموستات جهت ایجاد شرایط آسایش فراهم شده است.

وی در خصوص بازسازی و بهسازی فضای اورژانس بیمارستان نیز گفت: این بخش به علت ماهیت خدمات و میزان مراجعه مردم نیاز به توجه و رسیدگی داشت که به بهترین نحو انجام شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس همه باهم علیه کرونا بيمارستان بيماري کووید 19 کادر درمانی بیمارستان دکتر غرضی راه اندازی بخش بستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۹۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید

دکتر شیرجنگ گفت: رادیولوژی پرتابل - سرکانتر - ساک شن و تخت‌های اتاق عمل از جمله دستگاه‌هایی هستند برای بیمارستان خریداری شده است.

وی افزود:خرید دستگاه اتوآنالایزر برای آزمایشگاه نیز خریداری شده که تا یکماه آینده نصب خواهد شد و با نصب آن مشکلات آزمایشگاه رفع می شود ولی برای راه اندازی آن و نصب دستگاه‌های جانبی ۱.۵ میلیارد تومان هزینه نیاز است که از خیرین درخواست می کنیم برای بروز کردن آن ما را یاری کنند.

وی گفت: مجوز اصلی برای احداث بخش اتاق‌های عمل در فضای ۳ هزار متر مربع بیمارستان با هزینه‌ای بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان گرفته شده است که با احداث آن دیگر نیاز به ارجا ع بیماران به سایر شهر‌ها نخواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد
  • حس خوب حمایت
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی
  • دکتر ابراهیمی «روز معلم» را به اساتید، مدرسان و فعالان علمی و آموزشی خانواده بزرگ بانک سپه تبریک گفت
  • دکتر ابراهیمی فرارسیدن سالروز تأسیس بانک سپه را تبریک گفت
  • حال خوب پدر و مادرها با اقدام خوب وزارت بهداشت
  • کبد بیمار یزدی نجات بخش جان هم‌وطنی دیگر شد
  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد