Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشت که رئیس رژیم صهیونیستی به دنبال تقویت روابط با سودان است.

به گزارش ایسنا، روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشت، اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی طی هفته گذشته مذاکراتی را با مسئولان سودانی برگزار کرده و عید قربان را به آن‌ها تبریک گفت.

به نوشته این روزنامه هرتزوگ از زمانی که این پست را برعهده گرفته با هماهنگی دولت جدید مکالماتی را با رهبران کشورهای عربی و اسلامی از جمله پادشاه اردن، رئیس جمهور ترکیه و رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین برقرار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این گزارش رئیس رژیم صهیونیستی طی روزهای گذشته با رهبران سودانی که به وی برعهده گرفتن پست ریاست رژیم صهیونیستی را تبریک گفتند، صحبت کرد. دوطرف ابراز امیدواری کردند که روابط میان تل‌آویو و خارطوم ادامه داشته و تقویت شود و در سریع‌ترین زمان ممکن سند توافق صلح را امضا کنند.

این روزنامه اعلام کرد: "این گفتگوها مثبت و برای تقویت روابط میان دو طرف مهم بود و دو طرف تمایل خود را به انجام دیداری که به تقویت روابط بینجامد، نشان دادند."

این اولین مذاکرات با مسئولان سودانی از زمان روی کار آمدن دولت جدید رژیم صهیونیستی است.

از زمان اعلام عادی سازی روابط میان سودان و رژیم صهیونیستی در اکتبر ۲۰۲۰ هنوز دو طرف توافق صلح را امضا نکرده‌اند. طبق گزارش مذکور این رژیم اهمیت زیادی در برقراری روابط با سودان می‌بیند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رژيم صهيونيستي سودان رئیس رژیم صهیونیستی تقویت روابط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۹۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست دوجانبه طالبان و هیأت ترکمنستانی

وزارت صنعت و تجارت طالبان اعلام کرده است که این گروه در نشستی با هیأت ترکمنستانی روی موضوعات مختلف اقتصادی و تجارتی گفت‌وگو کرده‌ است.

این وزارت روز جمعه، ۷ ثور از برگزاری این نشست خبر داده و گفته است در این نشست بر روی ایجاد مرکز بزرگ و مشترک لوژستیکی در تورغندی و توافق‌نامه ترانزیتی سه‌جانبه میان طالبان، ترکمنستان و قزاقستان گفت‌وگو شده است.

وزارت تجارت طالبان همچنان گفته است که در این نشست بر افزایش صادرات سنگ‌های معدنی افغانستان از جمله مرمر، آهک و سمنت تاکید صورت گرفت.

انکشاف خط‌آهن افغانستان، تسهیل انتقال نفت و گاز، رفع قرنطینه بر کالاهای صادراتی افغانستان و توسعه روابط بانکی از دیگر محورهای بحث هیأت‌های دو طرف عنوان شده است.

دو طرف همچنان بر سر برگزاری نشست سه‌جانبه میان افغانستان، قزاقستان و ترکمنستان توافق کرده‌اند.

هیأتی از ترکمنستان به ریاست محمدخان چاقییف، رییس اداره ترانسپورت و ارتباطات کابینه ترکمنستان سه روز پیش به کابل آمد و طی این سفر با مقام‌های مختلف طالبان در کابل دیدار کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • پاسخ رژیم صهیونیستی درباره مذاکرات را دریافت کردیم
  • حماس: پاسخ رژیم صهیونیستی درباره مذاکرات را دریافت کردیم
  • امیدواری برای توسعه روزافزون روابط دوجانبه ایران و آفریقای جنوبی
  • ایران برای ایجاد یک پایگاه دائمی در دریای سرخ تلاش می‌کند
  • نشست دوجانبه طالبان و هیأت ترکمنستانی
  • بررسی روابط دوجانبه در دیدار علی باقری با یک مقام روس
  • پوتین به چین سفر می‌کند
  • «پوتین» ماه می به چین سفر می کند
  • مناسبات دوجانبه و مهمی میان ایران و پاکستان وجود دارد
  • رئیسی: همکاری‌های دوجانبه، منطقه ای و بین المللی ایران و سریلانکا برای بی اثر کردن دشمنی ها باید تقویت شود