Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام‌ حسین مهدیان روز چهارشنبه در این خصوص اظهار کرد: با توجه به افزایش شیوع ویروس کرونا و تعداد بستری شدگان در بیمارستان‌های هرمزگان این کپسول‌های اکسیژن به قیمت ۵۰۰ میلیون ریال از محل نیات واقفان بندرعباس تهیه و برای رفع نیاز بیماران داده شد.

وی ادامه داد: هر کدام این کپسول‌های اهدایی ۱۰ لیتر ظرفیت دارند که در طول درمان بیماران مبتلا به کرونا مورد استفاده قرار می‌گیرند و با تهیه این کپسول‌ها می‌توان در کاهش مشکل بیماران بستری بر روی تخت‌های بیمارستانی و رسیدگی بیشتر به آنان کمک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان یادآور شد: این اداره‌کل از ابتدای شیوع ویروس کرونا در حوزه کمک‌رسانی و همراهی با مردم در مقابله با این ویروس فعال است و ما تمام توان مجموعه بر مسائل اجتماعی متمرکز شده تا بتوان دردهایی که این بیماری در حوزه‌های مختلف به جامعه وارد کرده را التیام بخشید.

وی افزود:‌اجرای رزمایش مواسات و همدلی و توزیع هزاران بسته معیشتی و بهداشتی، راه‌اندازی کارگاه‌های تولید ماسک در بقاع متبرکه، توزیع ماسک رایگان، ضدعفونی بقاع متبرکه از جمله این فعالیت‌هاست.

برچسب‌ها سازمان اوقاف و امور خیریه ویروس کرونا هرمزگان بندرعباس پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اوقاف و امور خیریه ویروس کرونا هرمزگان سازمان اوقاف و امور خیریه ویروس کرونا هرمزگان بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۹۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس

غلامعلی جاودان رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: این نمایشگاه در   ۳۰ غرفه شامل؛ بهداشت، درمان، اورژانس، مشاوره و حوزه‌های مختلف درمانی برپا شده است.

جاودان افزود: این غرفه  ها دو روز ادامه دارد.

وی گفت: در این نمایشگاه خدمات سلامت محور از جمله ویزیت و معاینه پزشک،  کنترل فشار و قند خون، مشاوره تغذیه و روانشناسی ویزیت دندانپزشکی به صورت رایگان صورت می‌گیرد.

این نمایشگاه تا جمعه ۷ اردیبهشت در بلوار ساحلی بوستان غدیر (زیر پرچم ) از ساعت ۱۷ تا ۲۲  جهت بازدید عموم مردم دایر است .

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس+عکس
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس
  • پیش‌بینی ما از منافع وقف در سال جاری ۲۰ همت است/ هزینه چهار هزار میلیارد تومان برای نیات واقفان
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد