Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، علی کمالی روز چهارشنبه در آئین آغاز به کار همایش ملی سلامت سالمندی افزود: ۴۹ مقاله توسط هیات داوران در این همایش پذیرفته نشد و ۲۸ مقاله به صورت سخنرانی و ۱۰۸ مقاله به صورت پوستر ارائه می شود. 

وی با بیان اینکه همایش ملی سلامت سالمندی بر ۱۴ محور برنامه ریزی شد ادامه داد: تمام رشته ها گروه هدف این همایش را تشکیل می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: همایش ملی سلامت سالمندی طی ۲ روز به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در این شهرستان برگزار می شود.

دبیر همایش ملی سلامت سالمندی بر توجه به جامعه سالمندان تاکید کرد و گفت: در صورت توجه نکردن به جامعه سالمندان ،دچار چالش های زیادی می شویم لذا دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با درک حساسیت سلامت سالمندان اقدام به برگزاری این همایش کرد.

وی با بیان اینکه احترام به بزرگترها در فرهنگ ما نهادینه شده است، اظهار داشت: احادیث و آیات فراوانی در این زمینه وجود دارد که نشان از اهمیت و جایگاه این قشر دارد.

کمالی تصریح کرد: سلامت دوران سالمندی بسیار مهم است زیرا سیستم دفاعی بدن در دوران سالمندی کاهش پیدا می کند.

وی بر اهمیت ابعاد مختلف زندگی سالمندان تاکید کرد و استقلال مالی و نگه داری از سالمندان را بسیار مهم برشمرد و گفت: جامعه باید به استقلال مالی سالمندان نیز توجه کند.

وی سالمندان را فرصتی برای جامعه عنوان و تصریح کرد: توجه به سالمندان، مشارکت دادن این قشر در امور مختلف و استفاده از تجربیات این قشر نقش مهمی در سلامت روحی افراد مسن دارد.

کمالی به آخرین وضعیت سالمندی در کشور اشاره کرد و گفت: طبق گزارشات اعلام شده جمعیت سالمندان در حال افزایش بوده لذا باید به این قشر توجه ویژه شود.

همایش ملی سلامت سالمندی طی روز ۱۳ و ۱۴ مرداد ماه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در حال برگزاری است.

برچسب‌ها سالمندی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت علمی همایش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سالمندی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت علمی سالمندی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت علمی همایش دانشگاه علوم پزشکی جیرفت همایش ملی سلامت سالمندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۰۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا،  مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی صبح امروز با حضور زالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد.

این مرکز رشد با ارائه یک مدل تحقیقات محور و پتانسیل علمی بالا، یکی از پیشتازان تولید دانش در حوزه سلامت است. این مرکز قادر است توانایی خود را به صورت عملی در پشتیبانی از تبد یل دانش به فناور‌ی های دانش محور حوزه سالمت به ویژه در حوزه، تکنولوژ‌ی های نوین پزشکی، هوش مصنوعی، تجهیزات پزشکی، بیوتکنولوژی، روش‌های جد ید درمانی، پزشکی دقیق و ... به کار برد و با هدف حمایت از بنگاه‌ها‌ی نوآور و کارآفرین و تبد یل آنها به محصولات مبتنی بر نوآوری، بازاریابی و تجاری سازی آنها در بازار‌های داخلی و بین المللی
و کمک به ایجاد فرصت‌های شغلی برای جوانان، خودکفایی در تولید تجهیزات و ملزومات پزشکی و به حرکت درآوردن
چرخ‌های اقتصاد ملی اقدام به تاسیس مرکزرشد فناوری‌های بالینی نموده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارائه ۱۱ مقاله در همایش علمی «اسوه حسنه» در مرکز گلستان
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • رویکرد حکمت بنیان کلید حکمرانی در سلامت
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • مهلت ارسال مقاله برای ویژه‌نامه فصلنامه روند با موضوع «پول دیجیتال بانک مرکزی CBDC» تمدید شد
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • همایش پیاده روی در یاسوج
  • امضا دو تفاهم نامه علمی در همایش ملی تحول دیجیتال
  • برگزاری ۱۱ کمیسیون تخصصی در همایش مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور