Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-26@21:24:00 GMT

خدمات حرفه ای دیجیتال مارکتینگ را از ریگل بخواهید

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۰۴۳۹

 

صاحبان کسب و کارهای گوناگون برای اینکه بتوانند به خوبی در میان رقبای خود بدرخشند و آن طور که باید در ذهن مخاطبان خود باقی بمانند، نیاز به یک گروه حرفه ای دارند تا بتواند تمامی خدمات مرتبط با برندسازی و تبلیغات را با کیفیت بالا برایشان فراهم کند. آژانس برندینگ ریگل با بهره گیری از افراد با تجربه در تلاش است تا بتواند با ارائه عناصر گرافیکی و بصری جذاب و گیرا، اهداف برند را به مخاطبانشان به خوبی منتقل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا انتخاب طراح با تجربه مهم است؟

در سال های اخیر خدمات طراحی در ابعاد مختلف نقش پررنگی در برندسازی و بازاریابی و تبلیغات ایفا کرده است. کوچکترین کسب و کارها برای اینکه بتوانند محصولات خود را به افراد زیادی معرفی کنند نیازمند خدمات طراحی گرافیک هستند تا به بهترین نحو در میان مشتریان جا باز کنند. در صورتی که تیم طراح به درستی انتخاب نشود، کسب و کار نمی تواند آن طور که باید مخاطبان را به خود جذب کند و تنها هزینه های مرتبط با تبلیغات هدر خواهد رفت.

خدمات ارائه شده توسط ریگل

خدمات طراحی که توسط تیم ریگل ارائه میشود عبارتند از:

۱.طراحی لوگو

اولین و مهم ترین عنصر برای معرفی یک برند طراحی لوگو است و شعار و ماهیت یک کسب و کار را نشان می دهد. از این رو از اهمیت بالایی در طراحی برخوردار است. لوگو باید خاص، منحصر به فرد، حذاب و گیرا باشد. به طوری که در همان نگاه اول توجه مخاطبان را به خود جلب کند. یکی از برترین خدماتی که ریگل به مشتریان خود ارائه می دهد طراحی لوگو حرفه ای و خلاقانه است. جذاب ترین لوگوها را از ما بخواهید و بهتر از تمامی رقبا دیده شوید.

۲.طراحی سایت

از مهم ترین اقداماتی است که صاحبان یک کسب و کار برای معرفی محصولات و خدمات خود در ابتدای امر انجام می دهند. برای خدمات طراحی سایت، ریگل از جدیدترین متدهای روز دنیا استفاده می کند و با انجام عملیاتی در زمینه بهبود رتبه سایت و سئو باعث می شود تا لینک سایت کسب و کار در اولین نتایج موتورهای جستجو نمایس داده شود. طراحی سایت در این تیم با پشتیبانی ۲۴ ساعته انجام می شود. هر امکاناتی که برای سایت خود نیاز دارید تنها کافیست با ریگل در میان بگذارید. می توانید مرتبط با زمینه کاری خود انواع سایت را سفارش دهید و کسب و کار خود را به دنیا معرفی کنید. خدمات طراحی سایت که توسط ریگل ارائه می شود:

طراحی سایت شرکتی طراحی سایت فروشگاهی طراحی سایت گردشگری طراحی سایت فیلم و موسیقی طراحی سایت خبری طراحی سایت تک صفحه طراحی سایت چند فروشگاهی

۳.موشن گرافیک

موشن گرافی تاثیر بسزایی در بازاریابی، تبلیغات، جذب مشتری و رونق کسب و کار دارد و می تواند با انتقال اهداف کسب و کار با استفاده از انیمیشن فروش یک تجارت را رونق ببخشد. برای اینکه بتوانید به خوبی روی مخاطبان خود تاثیر بگذارید و آن ها را جذب خود کنید می توانید خدمات موشن گرافیک را از ریگل بخواهید. این گروه می تواند شما را در رسیدن به اهدافتان کمک کند. برای سفارش موشن گرافیک فقط کافیست با ریگل تماس بگیرید و به بهترین نحو تبلیغات کسب و کار خود را انجام دهید.

۴.کارت ویزیت

کارت ویزیت نشان دهنده اعتبار یک کسب و کار است. با طراحی کارت ویزیت می توانید به خوبی خود را معرفی کنید و مخاطبانتان هر زمان که بخواهند می توانند با استفاده از آن با شما ارتباط بگیرند. طراحی کارت ویزیت در طرح ها و مدل های متنوع با بالاترین کیفیت توسط ریگل انجام می شود.

سایر خدمات طراحی گرافیک

طراحی گرافیک شامل طیف وسیعی از محصولات و خدمات است که عبارتند از:

طراحی ست اداری: شامل سربرگ، چاپ فولدر، طراحی پاکت نامه، کارت پرسنلی و... طراحی بسته بندی: شامل بسته بندی روی محصولات که دربردارنده لوگو یا شعار تبلیغاتی برند است. طراحی کتابچه: برای معرفی برند مورد استفاده قرار می گیرد. طراحی بنر و پوسترهای تبلیغاتی طراحی بروشور طراحی کاتالوگ طراحی هویت بصری برند طراحی اوراق اداری اعم از قبض های دریافت و پرداخت، صورت حساب و فاکتور و... طراحی بیلبورد

تعرفه های طراحی ریگل

تعرفه های خدمات ریگل با توجه به مدت زمانی که برای آماده کردن به آن نیاز دارد و همچنین با توجه به ویژگی هایی که از طراحی خود انتظار دارید و سفارش مشتری متفاوت است. برای محاسبه قیمت خدمات می توانید با کارشناسان ریگل تماس حاصل نمایید.

مشاوره خدمات طراحی

در تمامی زمینه های طراحی می توانید با تیم ریگل تماس بگیرید و یا از بخش ارتباط با ما در مورد خدمات طراحی که از طرف تیم ارائه می شود مشاوره دریافت کنید.

علت انتخاب ریگل

مهم ترین هدف گروه موفقیت مشتری برای معرفی برند است. تمامی خدمات به صورت تخصصی ارائه می شوند. این مجموعه برای ارائه خدمات خود از کادری مجرب و کار آزموده و خلاق بهره گرفته است. کارشناسان ریگل با تمامی اعضای برندینگ و ساخت هویت یک برند به خوبی آشنایی دارند. تمام خدمات با قیمت مناسب ارائه می شوند. تمامی طرح ها با کیفیت بالا و زیبا و منحصر به فرد طراحی می شوند و موفقیت یک برند را تضمین خواهند کرد. خدمات در کوتاه ترین زمان ممکن ارائه می شوند.

سفارش طراحی گرافیک

برای اینکه بتوانید در کسب و کار خود به موفقیت های بالایی برسید و به خوبی در میان رقبا و مشتریان خود شناخته شوید باید از خدمات طراحی گرافیک استفاده کنید و بدون آن ها نمی توانید در سطح کشور و در سطوح جهانی به خوبی بدرخشید و تنها به شهر و محل سکونت خود محدود خواهید شد. برای اینکه بتوانید اهداف کسب و کار خود را به خوبی به سمع و نظر مخاطبانتان برسانید و محصولات و خدمات خود را به بهترین نحو ارائه کنید باید در انتخاب خود دقت کنید و نیازمند یک تیم حرفه ای طراحی هستید تا بتواند پیام شما را به بهترین شکل ممکن به مخاطبانتان برساند. ریگل می تواند در تمامی مراحل برندسازی و تبلیغات در کنار شما باشد.

برای دیدن نمونه کارهای طراحی می توانید وارد سایت شوید و برای سفارش طراحی سایت و دیگر خدمات طراحی و برندسازی می توانید با ریگل تماس حاصل نمایید.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۰۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت‌های تبلیغاتی اینستاگرام

مدیریت اینستاگرام شامل یک سری اقدامات و استراتژی‌هایی است که برای بهبود حساب کاربری فرد یا شرکت در اینستاگرام انجام می‌شود. - اخبار بازار -

این استراتژی‌ها شامل برنامه‌ریزی و زمان‌بندی محتوا، انتشار پست‌های مناسب، جذب ترافیک و هواداران، مدیریت نظرات و پیام‌ها، ارتباط با افراد تأثیرگذار و تبلیغات هدفمند است. این اقدامات به کمک کسب و کارها می‌آید تا با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند و شناخت برند خود را افزایش دهند.

شرکت تبلیغاتی اینستاگرام  نقش بسیار حیاتی در ارائه راهکارها و استراتژی‌های تبلیغاتی مؤثر برای کسب و کارها دارند. این شرکت‌ها تخصص در تجزیه و تحلیل بازار، شناخت مشتریان و ارائه راهکارهای خلاقانه برای بهبود و افزایش فروش محصولات و خدمات مشتریان دارند.

لیست شرکت های تبلیغاتی اینستاگرام

آژانس تبلیغاتی فیکسوآژانس تبلیغاتی HDآژانس تبلیغاتی کروشهآژانس تبلیغاتی دیما

شرکت‌های تبلیغاتی اینستاگرام

از اینستاگرام به عنوان یکی از پلتفرم‌های اصلی تبلیغاتی برای برندها و شرکت‌ها استفاده می‌شود. اینستاگرام امکانات مختلفی برای تبلیغات ارائه می‌دهد از جمله تبلیغات متنی، تصویری و ویدیویی. همچنین با امکان تنظیم هدفمند تبلیغات بر اساس جنسیت، سن، مکان و علایق کاربران، شرکت‌ها می‌توانند به دقت تر تبلیغات خود را هدفمند کنند. این مسئله باعث افزایش نرخ تبدیل و کاهش هزینه‌ها می‌شود و به شرکت‌ها کمک می‌کند تا بهترین بازدهی را از تبلیغات خود بدست آورند.

برخی از خدمات شرکت‌های تبلیغاتی در جهت مدیریت پیج‌های اینستاگرامی ارائه می‌دهند:

1. ارائه خدمات تبلیغاتی و بازاریابی برای کسب و کارها در اینستاگرام
2. طراحی و اجرای کمپین های تبلیغاتی هدفمند برای جذب مشتریان جدید
3. ارائه مشاوره در خصوص استراتژی های تبلیغاتی مناسب برای هر نوع کسب و کار
4. ایجاد محتوای جذاب و خلاق برای تبلیغات محصولات و خدمات
5. ارائه خدمات تحلیل و گزارشگیری برای اندازه گیری اثربخشی تبلیغات در اینستاگرام

تبلیغات اینستاگرام موثر با بازدهی بالا از جمله روش‌های موثر برای تبلیغات دیجیتال محسوب می‌شود. با توجه به تعداد کاربران فعال اینستاگرام و قابلیت‌های گوناگون آن، تبلیغات در این پلتفرم می‌تواند بازدهی بالایی داشته باشد. از جمله ویژگی‌های مهم تبلیغات اینستاگرام می‌توان به امکان تنظیم تارگت گروه هدف، انتخاب نوع تبلیغات (تصویری، ویدیویی یا کاروسل) و امکان ارزیابی و بهینه سازی کمپین های تبلیغاتی اشاره کرد. به این ترتیب، استفاده از تبلیغات اینستاگرام می تواند به بهبود نتایج بازاریابی و افزایش فروش کمک کند.

مزایای تبلیغات در اینستاگرام

افزایش تعداد فالوور جدیدمقرون به صرفه بودن در مقایسه با روش‌های تبلیغاتاثربخشی بالا به دلیل دارا بودن محتوای بصری جذابگسترش دسترسی به مخاطبانبررسی اثربخشی تبلیغات در اینستاگرامتنوع در تولید محتوا و انتخاب موضوع پیج‌هایراهکارهایی برای شناخت بهتر مخاطبان خود

 

روش‌های تبلیغات اینستاگرام

ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی با استفاده از اینستاگرام

ایجاد پست‌های جذاب و خلاقانه برای جلب توجه مخاطباناستفاده از آگهی‌های پرداختی برای افزایش دیده شدن تبلیغاتهمکاری با اینستاگرامرهای محبوب برای تبلیغ محصولاتاستفاده از استوری اینستاگرام برای نمایش محصولات و خدماتاستفاده از هشتگ‌های مرتبط برای افزایش دسترسی به مخاطبانانجام مسابقات و قرعه‌کشی‌ها برای جذب تعداد بیشتری از دنبال‌کنندگان

مدیریت اینستاگرام توسط شرکت تبلیغاتی فیکسو

آیا مدیریت اینستاگرام برای شرکت خود چالش بزرگی است؟

با تیم حرفه ای در شرکت تبلیغاتی فیکسو https://Fixso.ir برند خود را به میلیون‌ها کاربر ارائه دهید و بازاریابی خلاقانه و موثری را تجربه کنیدو به راحتی حضور قدرتمندی را در این شبکه اجتماعی داشته باشید.

 مدیریت اینستاگرام توسط شرکت تبلیغاتی فیکسو نه تنها به شما امکان می‌دهد که تصویری جذاب و یکپارچه از برند خود را در معرض دید کاربران قرار دهید، بلکه با استفاده از رویکردهای نوآورانه و تحلیل‌های دقیق، به شما در افزایش تعامل و دستیابی به مخاطبین بیشتر کمک می‌کند.

شرکت تیلیغاتی فیکسو  با درک دقیق از روندهای بازار و تغییرات دائمی الگوریتم‌های اینستاگرام، استراتژی‌های محتوایی خلاقانه‌ای را طراحی می‌کند که نه تنها نظر مخاطبین را به خود جلب کرده، بلکه آن‌ها را به مشتریان وفادار تبدیل می‌کند.

این تیم شامل طراحان گرافیک، متخصصین تولید محتوا، و کارشناسان بازاریابی دیجیتال است که همگی با هدف ارتقاء برند شما و افزایش نرخ تبدیل فعالیت می‌کنند. همچنین با فیکسو می‌توانید از طریق کمپین‌های تبلیغاتی هدفمند، همکاری‌های استراتژیک با اینفلوئنسرها و ارتباط مؤثر با مشتریان، روابط پایدار و معناداری را برقرار کنید.

 "این مطلب تبلیغاتی است"

دیگر خبرها

  • سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی
  • کسب سهم مناسب از بازار با کارِ گروهی در سال ۱۴۰۲/ تحقق شعار “جهش تولید با مشارکت مردم” با طراحی و تولید محصولات جدید
  • چرا آموزش مهارت به کارگران ضرورت دارد؟
  • ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا
  • امداد خودرو جاده‌ای شبانه روزی همدان
  • چگونه بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنیم؟
  • فعالیت روانشناسان بدون پروانه اشتغال حرفه‌ای تخلف تلقی می‌شود + فیلم
  • کارگروه تخصصی روابط بانکی ایران و آفریقا تشکیل شد
  • خدمات سئو سایت
  • شرکت‌های تبلیغاتی اینستاگرام