Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از اجرای طرح ۳۱۳ در جهت تقویت اعتقادات مذهبی خانواده‌های مددجوی تحت حمایت این نهاد خبر داد.

مجید الهی‌راد، ۱۳ مرداد ماه، در دیدار با مدیر حوزه علمیه استان، با اینکه طرح ۳۱۳ محصول مشترک همکاری حوزه علمیه و کمیته امداد استان است، افزود: طرح ۳۱۳ به نیت یاران امام زمان (عج) و در قالب افزایش اعتقادات معنوی درخانواده‌های تحت حمایت این نهاد در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری کمیته امداد استان، وی با اشاره به اینکه این طرح با بهره‌گیری از ظرفیت دینی و علمی روحانیون در استان در حال اجرا است، بیان کرد: تقویت باورهای دینی خانواده‌های مددجوی تحت حمایت، تحکیم بنیان خانواده و کنترل آسیب‌های اجتماعی و تبلیغ چهره به چهره از جمله اهداف اجرای این طرح است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی یادآورشد: این طرح اکنون در قالب طرح فلاح به صورت مجالس معنوی همچون دوره‌های قرآن خانگی در  بین خانواده‌های محروم  ساکن حاشیه شهرهای همچون اسفراین، بجنورد و شیروان در حال اجرا است.

 الهی‌راد با تاکید بر گسترش این طرح، افزود: پیگیری مسائل و مشکلات نیازمندان توسط روحانیون طرح هجرت در روستا موجب توانمندی خانواده‌های مددجو می‌شود.

وی همچنین با اشاره به مرکز نیکوکاری خواهران ضحی واقع در حوزه علمیه خراسان شمالی، افزود: تاکنون برکات بسیاری از طریق این مرکز شامل توزیع سبدهای معیشتی، برگزاری دوره های اعتقادی و معنوی، مشارکت در رزمایش مواسات شامل حال محرومان شده است.

مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی ابراز امیدواری کرد که مراکز نیکوکاری واقع در حوزه‌های علمیه استان در راستای محرومیت‌زدایی توسعه یابند تا بااستفاده از ظرفیت خیران اقدامی در جهت توانمند سازی خانواده‌های محروم صورت پذیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی خراسان شمالی مددجویان كميته امداد دین و مذهب خراسان شمالی کمیته امداد طرح ۳۱۳

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۰۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد

ابراهیم ابراهیمی رئیس کمیته امداد سردشت بشاگرد گفت: ۵۰۰ کیسه آرد به ارزش بیش از ۵۰ میلیون تومان از محل کفارات جمع آوری شده در روز عید فطر امسال تهیه و بین مددجویان بخش گافر و پارامون توزیع شد.

وی افزود: اکنون هزار و ۶۵۰ خانوار در سردشت از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • گسترش همکاری‌های مذهبی - فرهنگی در دستور کار ایران و ازبکستان
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام