Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، فیلم «مادران موازی» ساخته پدرو آلماودور به عنوان فیلم اختتامیه پنجاه و نهمین فستیوال فیلم نیویورک انتخاب شده است.

این فیلم ملودرام که در آن این فیلمساز اسپانیایی بار دیگر با پنلوپه کروز همراه شده، پیش‌نمایش خود در آمریکای شمالی را روز هشتم اکتبر در تالار آلیس تولی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش‌نمایش جهانی فیلم در قالب فیلم شب اختتامیه فستیوال فیلم ونیز خواهد بود.

فستیوال فیلم نیویورک در سال ۲۰۲۰ به خاطر نگرانی‌های ایجاد شده به دلیل پاندمی به‌صورت دیجیتال برگزار شد، اما نمایش امسال دوباره به صورت حضوری خواهد بود.

هنوز لیست کامل پروژه‌های امسال اعلام نشده اما شماری از فیلم‌های پرستاره در نمایش امسال حضور خواهند داشت. فیلم «تراژدی مکبث» ساخته جوئل کوئن فستیوال را به عنوان فیلم افتتاحیه آغاز می‌کند و «قدرت سگ» جین کمپیون یکی از نمایش‌های اصلی آن خواهد بود.

سونی پیکچرز کلاسیکس روی «مادران موازی» در فصل جوایز حساب باز کرده و همچنین می‌خواهد فیلم را از روز بیست‌وچهارم دسامبر اکران کند. این فیلم حول محور دو زن می‌چرخد که یک نسل با یکدیگر فاصله دارند اما به دلیل مدت کوتاهی که در بخش مادران یک مرکز درمانی می‌گذرانند به هم بسیار نزدیک می‌شوند.

آلماودور گفت: «همیشه امتیاز و افتخار بزرگی است که بخشی از فیلم‌های مهم فصل باشم. بعد از بیش از ۳۰ سال، فستیوال فیلم نیویورک تبدیل به خانه دوم من شده. بهترین دلیل بازدید من از نیویورک است و می‌توانم بهترین فیلم‌های سال را ببینم.»

این فستیوال توسط سازمان «فیلم در مرکز لینکلن» بین روزهای بیست‌وچهارم سپتامبر تا دهم اکتبر برگزار خواهد شد. به دلیل رعایت مسایل سلامتی، فستیوال همچنین فیلم‌هایش را در فضای بدون سقف و به صورت مجازی هم به نمایش خواهد گذاشت.

کد خبر 5273560

منبع: مهر

کلیدواژه: پدرو آلمادوار جشنواره فیلم نیویورک پنه لوپه کروز فیلم سینمایی تئاتر ایران موسیقی ایرانی ویروس کرونا فیلم کوتاه شبکه پنج سیما رادیو صبا سینمای مستند شبکه مستند سیما برنامه تلویزیونی حضور هنر ایران در جهان برنامه رادیویی سریال ایرانی موسیقی تلفیقی فستیوال فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۰۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، دانش‌آموزان علاقمند به فعالیت‌های آموزشی، ترویجی و گروهی در حوزه سلامت جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی به صورت داوطلب به عنوان "سفیر سلامت" انتخاب شده که وظیفه اصلی آنان انتقال مفاهیم بهداشتی به دانش‌آموزان در مدارس است.

رعایت اصول بهداشت فردی، تغذیه صحیح و اصولی، بهداشت اجتماعی و محیط زیست، بیماری‌های واگیر و غیرواگیر از جمله مواردی است که توسط سفیران سلامت دانش آموزی انتقال داده می‌شود.

هدف از تشکیل سفیران سلامت ارتقای دانش خود مراقبتی و سطح سلامت در جامعه به خصوص نسل جدید است.

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله های آسمان» در تبریز
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» در تبریز
  • مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران
  • اختتامیه نوزدهمین جشنواره ملی هنر‌های عروسکی
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در رزن
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن
  • اختتامیه جشنواره «پوپک» در هفته فرهنگی اصفهان
  • مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ امشب
  • «لان» به هشتمین فستیوال فیلم‌های وحشت پان می رود
  • اختتامیه جشنواره سرود بسیج در خراسان شمالی برگزار شد