Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل بیمه سلامت گلستان گفت: از ابتدای سال جاری بیش از200میلیارد تومان ازمطالبات موسسات درمانی استان پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ مهرداد کمانگری اظهار کرد : با توجه به حمایت های سازمان بیمه سلامت ایران در زمینه پرداخت های به موقع و برنامه ریزی های منسجم و منظم صورت گرفته ، از ابتدای سال جاری بیش از 200 میلیارد تومان  از مطالبات درمانی موسسات درمانی طرف قرارداد پرداخت شده است که این امر خود کمک شایانی در راستای افزایش انگیزه به کادر درمان در دوران حساس کرونایی نموده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمانگری خاطر نشان کرد : از ابتدای سال جاری تاکنون مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان تخصیص داده شده که ۷۵ درصد آن در بخش دولتی و دانشگاهی و ۲۵ درصد آن هم مطالبات غیردولتی بوده است.

مدیر کل بیمه سلامت گلستان تصریح کرد : سازمان بیمه سلامت در راستای اجرای طرح های الکترونیک به ویژه نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک ، کلیه مطالبات موسسات و مراکز همراه ( اعم از دولتی دانشگاهی و غیر از دولتی دانشگاهی ) را به طور کامل لغایت خرداد ماه سال جاری پرداخت نموده است و این در حالی است که مقدمات پرداخت اسناد تیر ماه 1400 موسسات مذکور در حال انجام است .

وی  افزود : طرح کاهش کاربرد حذف تدریجی دفاتر بیمه های درمانی این سازمان از ابتدای اردیبهشت سالجاری آغاز گردید . این طرح در امتداد طرح نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک بوده که طی آن توقف چاپ و صدور دفاتر بیمه درمانی در 5 صندوق بیمه سلامت همگانی ، بیمه روستائیان و عشایر ، کارکنان دولت ، سایر اقشار و ایرانیان از اردیبهشت آغاز و تا ابتدای تیر ماه نهائی گردید .

کمانگری شفاف سازی در امر رسیدگی و ارائه خدمات به بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت ایران و همچنین کاهش هزینه ها ، مدیریت منابع و صرفه جویی درمصرف کاغذ را از جمله مزایای طرح نسخه نویسی و نسخه پیچی دانست .

مدیر کل بیمه سلامت گلستان با اشاره به این مطلب که با توجه به اوج گیری شیوع بیماری کرونا ، داروهایی چون رمدیسور و فاویپیراویر و ...همچنین آزمایش pcr تحت  پوشش بیمه سلامت قرارگرفت .و این امر را در راستای افزایش رضایتمندی  جامعه تحت پوشش و دسترسی بهینه بیمه شدگان اعلام کرد .

کمانگری تاکید کرد : بیمه شدگان می توانند با مراجعه به سامانه خدمات شهروندی بیمه سلامت به آدرس https://eservices.ihio.gov.ir/esc و یا با اجرای کد دستوری #1666 * از آخرین وضعیت بیمه ای خود مطلع شوند .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلستان بیمه سلامت سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۱۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی

معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان دیگر از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر مهدی اسلامی معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان دیگر از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان در سراسر کشور خبر داد و گفت: علاوه بر این پرداخت، در هفته جاری نیز ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها، پزشکان و مراکز طرف قرارداد پرداخت شده بود.

اسلامی با سپاس از همراهی و همکاری کلیه ارائه‌دهنگان خدمات سلامت به‌ویژه مراکز دانشگاهی در ارائه خدمات به بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته و تأمین منابعی که توسط همکاران انجام شده، در روز چهارم اردیبهشت ماه ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان واریز شد. این پرداخت بابت مطالبات مراکز دانشگاهی شامل مراکز پاراکلینیک، درمانگاه‌ها، کلینیک‌های ویژه دانشگاهی و نیز بیمارستان‌های دانشگاهی در سراسر کشور انجام شد. همچنین در همین هفته ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها، پزشکان و مراکز طرف قرارداد پرداخت شد.

به‌گزارش روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، وی افزود: فرایند پرداخت مطالبات مراکز طرف‌قرارداد در بخش سلامت فرایندی مستمر است و سایر مطالبات رسیدگی‌شده مراکز طرف قرارداد نیز در اسرع وقت پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد
  • گردهمایی موسسات مردمی گلستان در زمینه خانواده، جمعیت و هویت زن امروز در گرگان
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد
  • اتصال نسخه الکترونیک به بیمه‌های تکمیلی تا یک ماه دیگر
  • پرداخت هزینه‌های خدماتی و درمانی بیماران سرطانی توسط دولت، به زودی
  • لزوم تدبیر جدی برای پرداخت مطالبات پزشکان خانواده
  • پرداخت بیش از ۱۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال به مراکز درمانی
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات پزشکان و مراکز درمانی طرف قرارداد
  • هزینه ۱۳ میلیارد ریالی درمان بیمه شدگان کرمانشاهی طی سال گذشته