Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی گفت: طی ۴ ماه گذشته و در مقایسه با مدت مشابه سال قبل تخریب و تصرف اراضی ملی در سطح استان کاهش یافته است.

 به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ احمد روحی فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی با بیان این خبر گفت: خوشبختانه آمار ۴ ماهه اول سال جاری تخریب و تصرف اراضی ملی در سطح استان و در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته بیش از ۷ درصد کاهش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد در سال ۹۹، قریب به ۳۷۹ فقره پرونده تخریب و تصرف داشتیم که این رقم در چهار ماه نخست سال جاری به ۳۵۳ فقره کاهش یافته است.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی افزود: در همین مدت در صدور احکام قضایی نیز جهت تعیین تکلیف و برخورد با متخلفین آمار مقایسه ای رشد را نشان می دهد به گونه ای که در سال گذشته ۱۰۰ فقره در مساحت ۱۴۳ هکتار و در سال جاری و در مدت مشابه به ۱۱۱ فقره در سطحی معادل ۲۳۱ هکتار احکام قضایی خلع ید، قلع و قمع و... و. داشتیم که با افزایش ۱۱ درصدی مواجه است وی گفت: این رشد نشان دهنده حساسیت دستگاه قضا به تسریع بخشیدن در برخورد با متخلفین به اراضی ملی می باشد.

 روحی ادامه داد : در موضوع چرای دام نیز با کاهش ۶/۶ درصدی مواجهه ایم و با انجام کارهای ترویجی و فرهنگی و علاوه بر وجود خشکسالی دامداران و بهره برداران به دلیل شرایط سخت مراتع، ضوابط پروانه چرا رعایت می نمایند.

وی خاطر نشان کرد در مقوله کشفیات ۷ درصد رشد داشتیم و در اطفاء حریق بالغ بر ۲/۹۱ درصد کاهش داشته ایم.

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: احمد روحی خراسان رضوی اراضی ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۱۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، معاون قضایی و نظارت تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: پرونده قاچاقچی کالا شامل نوشابه انرژی زا به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی خواف رسیدگی شد.   سید امیررضا اسلامی افزود: شعبه پس از بررسی محتویات پرونده و به دلیل ارائه نکردن مدارک قانونی با احراز تخلف، علاوه بر ضبط کالای قاچاق، متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکم کرد.   وی یادآور شد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز در محور مشهد_خواف در بازرسی از یک دستگاه خودروی سواری کالای قاچاق را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بودند.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی برداشت ۲۸۰۰ jk گل محمدی در خراسان رضوی
  • پیش بینی کاهش دما در خراسان رضوی/آسمان ابری خواهد بود
  • کاهش ۸۶ میلیمتری بارش‌ها در تهران
  • قیمت گذاری پرونده زمینهای تغییر کاربری یافته در آمل
  • سازش ۲۵ درصدی در پرونده‌های طلاق خراسان رضوی
  • ۲۰ درصد پرونده های محاکم مازندران مربوط به اراضی کشاورزی است
  • خراسان رضوی هفته ای سرد و بارانی را پیش رو خواهد داشت
  • سوانح رانندگی در مشهد ۵۰ نفر را مصدوم کرد
  • جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف
  • پاکسازی بیش از ۹۱۲ هکتار از اراضی خراسان رضوی