Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت فیدار اویل یکی از با تجربه ترین شرکت ها در تولید روغن های صنعتی، گریس و گریس نسوز می باشد که تمامی برند های مطرح دنیا در این شرکت وجود دار دو می توانید آن ها را خرید داری کنید هم چنین ضمانت همه ی محصولات را می توانید از کارشناسان ما دریافت کنید.

تمامی محصولات ما کاملا با کیفیت بوده و تمامی آن ها اصل می باشند و دارای استاندارد جهانی است هم چنین دارای استانداردهای زیست محیطی نیزمی باشد که برای استفاده در کارخانجات و ماشین آلات مختلف می توانید با خیالی آسوده از آن ها استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شناخت گریس های مولیکوت سیلیکونی و گرافیتی:

گریس های مولیکوتی که در فیدار اویل به فروش می رسد شامل گریس گرافیتی و گریس سیلیکونی می باشد. از ویژگی های خاص این محصول که در هنگام خرید و فروش گریس های مولیکوت باید به آن دقت کنید و از سازگاری این گریس ها با دستگاه خود مطمئن شوید، می توان به مواردی مثل فشار شدید،محیط شیمیایی خشن، درجه حرارت های پایین و بالا اشاره کرد.

این گریس ها که با تلاش فراوان ساخته شده اند و در سرتاسر جهان کاربرد دارند بر اساس روغن های معدنی یا مایعات مصنوعی از قبیل: روغن های سیلیکون، ساخته می شوند که در ادامه با دو نوع از پر فروش ترین آن ها آشنا می شوید.

گریس مولیکوت گرافیتی و معرفی آن:

گریس های گرافیتی دارای مرغوب ترین مواد اولیه بر پایه های لیتیم و یا بنتون و سولفونات کلسیم هستند که برای خرید و فروش گریس گرافیتی می توانید به فروشگاه فیدار اویل مراجعه کنید.

گریس مولیکوت گرافیتی بیشتر در یاتاقان ها و چرخ دنده باز و در دستگاه هایی که تحت فشار و ارتعاشات بالا و دور آهسته هستند کار می کنند. عمده مصرف این گریس در چرخ دنده های باز و یاتاقان های سنگ شکن ها و آسیاب های غلطکی در صنایع معادن و فولاد است.

این گریس های گرافیتی بیشتر در دستگاه هایی کاربرد دارند که انرژی مصرفی آن ها پایین است مانند اسکله های دریایی، کارخانجات نورد فولاد، راه آهن و یا پمپ های آب استفاده می شود که کاربرد اصلی آن جلوگیری از قفل شدن قطعات است و اهمیت زیادی در صنایع سنگین به علت ویژگی های منحصر به فردش دارد.

ویژگی های منحصر به فرد آن که آن را از گریس های معمولی جدا می کند روان کنندگی بالاتر و بهتر، مقاومت و ماندگاری بیشتر آن است.

اطلاعات لازم درباره گریس مولیکوت سیلیکونی:

به مراتب هنگام خرید گریس سیلیکونی توجه به نوع و کارایی آن از اهمیت ویژه برخورد دار است. کاربرد این محصول شامل مقاومت در مقابل انواع مواد قلیایی و اسیدی، چسبندگی بسیار خوب، ضد خوردگی، ضد سایش، ضد آب، پایداری عالی، مناسب برای روانکاری های فشار بالا و غیر سمی بودن آن است.

ترکیبات گریس مولیکوت سیلیکونی شامل یک روغن سیلیکون با یک تغلیظ کننده است که اغلب، روغن سیلیکون پلی متیل سیلوکسان است و تغلیظ کننده آن آمورففوم سیلیکا می باشد

قیمت روغن بهران اکسترا توربو دیزل 20w50

روغن بهران اکسترا توربو دیزل ۲۰w۵۰ با استفاده از روغن پایه نیمه سینتتیک و معدنی مرغوب به همراه مواد افزودنی مناسب تولید می شود

مقاومت خوب در برابر اکسیداسیون در شرایط دمای بالا و در نتیجه کاهش رسوب و لجن ، محافظت از قطعات موتور در برابر سایش قدرت بالا در کنترل دوده و ذرات ناشی از احتراق، پایداری عالی در برابر کاهش گرانروی در کارکرده طولانی از مزیت های این محصول پر فروش است

شما می توانید با مراجعه به سایت های شرکت فیدار اویل از قیمت روغن بهران اکسترا توربو دیزل ۲۰w۵۰ و سایر محصولات این شرکت مطلع شوید

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره تمامی محصولاتی که در بازرگانی روغن صنعتی فیدار اویل (fidaroil.com) به فروش می رسد می توانید با نمایندگان فروش ما در ارتباط باشید و اطلاعات تکمیلی را دریافت نمایید شرکت ما در راستای رضایت مشتریان خود می کوشد .

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: گریس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۱۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل بازدید کرد

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سید ابراهیم رئیسی صبح امروز سه شنبه همزمان با روز کارگر با حضور در کارخانه ایران خودرو دیزل ضمن بازدید از بخش‌هایی از کارخانه از جمله سالن خط تولید، با تعدادی از کارگران نیز گفت‌وگویی صمیمانه و چهره به چهره داشت و وضعیت شغلی و معیشتی آنها را جویا شد.

این کارخانه در مساحتی بالغ بر ۷۶۰ هزار متر مربع با ۵ هزار و ۵۰۰ نفر پرسنل سالانه ۲۲ هزار دستگاه محصولات باری کشنده شامل کامیون، کشنده و کامیونت و ۱۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه محصولات مسافری شامل ون، اتوبوس و مینی بوس تولید می‌کند.

کارخانه ایران خودرو دیزل با اهتمام ویژه دولت مردمی به امر تولید، در سال گذشته رشد تولید بیش از ۶۰۰ درصدی را محقق کرده و برای افزایش آن تا سال ۱۴۰۴ نیز هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228990 برچسب‌ها سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • انواع دستگاه بسته بندی و ماشین آلات بسته بندی صنعتی
  • کاربرد قفل کرکره برقی هوشمند
  • رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل بازدید کرد
  • موتور توربو بهتر است یا تنفس طبیعی؟
  • آفریقا، هدف ویژه صادراتی روغن موتور ایران
  • انحصار فروش بلیت های قطار در اختیار ۳ اپلیکیشن؛ تمام آژانس های مسافرتی بیکار می شوند؟
  • عربستان قیمت نفت را برای آسیایی‌ها در ژوئن افزایش می‌دهد
  • محصولات سبز نفت سپاهان امسال وارد بازار می‌شوند
  • لزوم رسیدگی سریع‌تر به پرونده شرکت‌های پیش‌فروش خودرو
  • فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن