Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه اودهورلی بلژیک خبر داد که با کاوه رضایی مهاجم ایرانی بروژ قرارداد امضا کرد.

ویم دی کورتی مدیر باشگاه اودهورلی بلژیک، گفت: با حضور رضایی قدرت خط حمله ما دوچندان شده و قدرت گلزنی ما زیاد می شود. مهاجم ایرانی شناخت خوبی از لیگ بلژیک دارد. او همچنان انگیزه بالایی دارد تا به درخشش های خود در لیگ ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی از سال ۲۰۱۷ استقلال را ترک کرد و راهی لیگ بلژیک شد و سابقه بازی برای دو تیم شارلروا و بروژ را دارد.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۱۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدا اصلی‌ترین قدرت فرهنگی ما هستند

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه معلمان هویت انقلاب را ساخته‌اند، گفت: امروز اصلی‌ترین قدرت فرهنگی ما شهدا هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش، رضامراد صحرایی در مراسم تشییع پیکر شهید معلم «حجت الله یوسفیه» با بیان اینکه معلمان هویت انقلاب را ساخته‌اند، اظهار کرد: امروز اصلی‌ترین قدرت فرهنگی ما شهدا هستند، به این شهید قول می‌دهیم و تلاش می‌کنیم که دانش‌آموزان خود را با فرهنگ اسلامی ایرانی تربیت کنیم.

وی با بیان اینکه در محضر این شهید تعهد می‌دهیم که راه او را ادامه خواهیم داد، افزود: تفحص این شهید در هفته معلم حاوی پیام‌های فراوانی برای ما است، از همکارانم می‌خواهم در مورد رجعت این شهید در هفته معلم رویدادی تعریف کنند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه انقلاب امانت شهدا است، تصریح کرد: به شهدا گواهی می‌دهیم که امانت دار هستیم و تعهد دهیم راه شهدا را ادامه می‌دهیم و نمی‌گذاریم استقلال کشور آسیب ببیند.

صحرایی با بیان اینکه به این شهید قول می‌دهیم دانش‌آموزان خود را با هویت ایرانی و اسلامی و فرهنگ اسلامی ایرانی تربیت کنیم، ادامه داد: این انقلاب امانت شهدا است، امانت ایثارگرانی که با بذل جان خود آن را رقم زده‌اند، شهید جایگاه رفیعی دارد و اگر معلم باشد به مراتب جایگاهش بالاتر است.

کد خبر 750870

دیگر خبرها

  • شهدا اصلی‌ترین قدرت فرهنگی ما هستند
  • رقم هزینه رم برای سردار آزمون مشخص شد
  • تغییر محاسبات منطقه با قدرت بازدارندگی ایرانی
  • کاپیتان پرسپولیس آماده ایفای نقش در خط حمله
  • سیل توصیف از گل شهاب: وحشیانه، غیرمعقول و تاریخی!
  • شهاب زاهدی آقای گل لیگ ژاپن بدون پنالتی
  • درخشش شهاب زاهدی در جی لیگ ژاپن
  • سوپرگل زاهدی در لیگ ژاپن
  • نطق تماشایی نماینده بلژیک در پارلمان اروپا درباره حمله ایران
  • مدیر حوزه‌های علمیه خواهران : قدرت بانوان مازندران در تغییر افراد زیاد است