Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@13:38:05 GMT

مادر شهیدان ساده‌میری به فرزندان شهیدش پیوست

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۱۹۹۳

مادر شهیدان ساده‌میری به فرزندان شهیدش پیوست

گروه استانها ــ حاجیه کلانتر ساده میری مادر ۲شهید عالی‌قدر جهادگر شهید علیرضا و سردار شهید مرتضی ساده میری آسمانی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  ایلام، تاریخ این ملت مزین به نام مادرانی است که ابراهیم‌گونه اسماعیل خود را در راه آرمان و اهداف و حفظ حریم امن ولایت و مرزهای عزت و شرف در میادین رزم به قربانگاه بردند تا نام ایران، اسلام و ولایت بماند و ایران عزتمند در تاریخ عزت آفرین با شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مادرانی که رسالت زینبی آنان برای انقلاب اسلامی تداعی کننده این گفته است که "کربلا در کربلا می ماند اگر زینب نبود" و این گونه مادران برای انقلاب اسلامی نقش زینب را عهده دار و رسالت او را در دوران انقلاب اسلامی جار زدند و برای تحقق آن صبر پیشه کردند و عزیز ترین هایشان را تقدیم راه پر بار انقلاب اسلامی کردند.

بلاتکلیفی افزایش محدوده بندر شهید رجایی در دولت روحانیخاطرات شهدا|شهیدی که سر به بدن نداشت+فیلم«مختار علی‌زاده» پس از 39 سال جانبازی به یاران شهیدش پیوست

نمونه این مادران، مادر دو شهید والامقام"جهادگر شهید علیرضا ساده میری" و" سردار شهید مرتضی ساده میری" است که صبح امروز در بیمارستان امام خمینی(ره) ایلام به فرزندان شهیدش پیوست.

مادر شهیدان  والامقام"جهادگر شهید علیرضا ساده میری" و" سردار شهید مرتضی ساده میری" امروز از میان مردم ولایتمدار ایلام رفت اما مردم ولایتمدار ایلام در فداکاری و گذشتن از فرزند و پاره تن او را برای امنیت این سرزمین فراموش نخواهند کرد و در نبودش به فرمایش مقام معظم ولایت عمل خواهند کرد که فرمود؛"همه کشور و همه ملت در درجه اول مدیون شهدا و بعد هم مدیون خانواده‌های شهدا هستند. قدر پدران و مادران شهدا را باید دانست.

در همین رابطه نیز استاندار ایلام، نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام، سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام و مقامات سیاسی و اداری و نظامی... پیام‌های تسلیتی صادر و درگذشت حاجیه خانم کلانترساده میری، را خدمت خانواده محترم آن شهدا، ایثارگران، ارادتمندان و مردم استان ایلام تسلیت گفتند.

پیکر مادر شهیدان ساده میری امروز چهارشنبه در امام زاده علی صالح ایلام در کنار فرزندان شهیدش به خاک سپرده می‌شود.

انتهای پیام/180/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ساده میری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۱۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته  در نخستین سالگرد شهادت شهید غیرت، حمیدرضا الداغی، با حضور در منزل این شهر بزرگوار در سبزوار با خانواده وی دیدار و گفتگو کرد.    سردار علی فدوی،  گفت: شهید الداغی نماد غیرت، جوانمردی و شجاعت و متعلق به تمام مردم ایران است، مرد غیرتمندی بود که بر اساس تکلیف از ناموس این کشور دفاع کرد و جان خود را در این راه داد.   وی افزود: این حرکت وی نه تنها در سبزوار، بلکه در کل کشور و از ابعادی در کل دنیا، جلوه ویژه‌ای پیدا کرده است.    سردار علی فدوی، گفت: این افتخار و سربلندی برای مردم ما است که در بزنگاه‌ها بصیرت وافری دارند و تکلیفشان را به خوبی و درستی انجام می‌دهند.   شهید الداغی اردیبهشت سال گذشته هنگامی که ۲ شرور در یکی از خیابان‌های سبزوار برای ۲ دختر جوان ایجاد مزاحمت کردند و قصد داشتند یکی از آنها را با خود ببرند،  در درگیری با آن افراد شرور، از ناحیه سینه و پشت مورد ضربات متعدد چاقو قرار گرفت و به شهادت رسید.   این حرکت غیرتمندانه مورد تحسین مردم قدرشناس ایران قرار و به پاس این حرکت انسانی، وی شهید غیرت لقب گرفت.   سبزوار، واقع در ۲۳۰ کیلومتری مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • ایران در غرب آسیا کشوری تصمیم‌ساز است
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است
  • جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست
  • امروز همه چشم‌ها به یاد خاطره‌ای سرخ، بارانی شدند