Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های کاراته بازی‌های المپیک توکیو، امروز (چهارشنبه) برگزار شد و حریفان سارا بهمنیار، حمیده عباسعلی و سجاد گنج‌زاده مشخص شدند. شهرام هروی و سمانه خوش‌قدم، هدایت کاراته‌کاهای ایران را در دو بخش مردان و زنان برعهده دارند.

در هر وزن، ۱۰ کاراته‌کا حضور دارند و در دو وزن روی تاتامی می‌روند و در نهایت از هر گروه، دو نفر برتر راهی مرحله نهایی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق برنامه، ظهر فردا پنجشنبه و از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه به وقت تهران؛ بهمنیار رقابت خود را در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم زنان آغاز خواهد کرد. سراب اوزچلیک از ترکیه، ون تزویان از چین تایپه و ایوت گورانوا از بلغارستان حریفان نماینده ایران هستند. کاراته‌کای اهل روسیه و شاگرد «حسین روحانی» به دلیل مثبت شدن تست کرونا از حضور در مسابقات بازماند تا این وزن با ۹ نفر برگزار شود.

با توجه به چهار نفره بودن گروهی که بهمنیار حضور دارد، شانس او برای صعود برای مرحله نهایی و کسب مدال بسیار بالا است.

در وزن ۶۱ کیلوگرم بانوان، حمید عباسعلی که امید زیادی به موفقیت وی می‌رود در گروه دوم با گونگ لی از چین، فریال عبدالعزیز از مصر، لمیا ماطوب از الجزایر و النا کوئرچی از سوییس رقابت خواهد کرد.

در وزن ۷۵ کیلوگرم مردان، سجاد گنج‌زاده یکی از امیدهای کسب مدال کاروان ایران با ایوان کویچ از کرواسی، دانیل گاسنسکی از کانادا، برایان ایر از آمریکا و طارق حمدی از عربستان همگروه شد. گنج‌زاده با قرعه نسبتا دشواری مواجه شد. وی پیش از این برابر نمایندگان آمریکا و عربستان شکست خورده است.

مبارزات عباسعلی و گنج زاده روز شنبه هفته آینده و از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح به وقت تهران آغاز خواهد شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: حمیده عباسعلی شهرام هروی المپیک توکیو حمیده عباسعلی سارا بهمنیار سجاد گنج زاده سمانه خوشقدم شهرام هروی گنج زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۲۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم

در پایان روز ششم رقابت‌های قهرمانی کشور، نفرات برتر رده سنی نوجوانان دختران مشخص شدند. - اخبار استانها -

فرماندار همدان، مسلم مخفی در حاشیه برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته بانوان در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: عمیقا به این موضوع اعتقاد داریم که ورزش برای سلامت جسمی و روحی و روانی تک تک افراد جامعه ضروری است.

وی افزود: در دولت سیزدهم توفیق داشتیم تا در موضوع آماده سازی زیرساختها، ساخت سالن‌های ورزشی و توجه به ورزش در بعد ورزش همگانی و قهرمانی به بهترین وجه ورود داشته باشیم.

مخفی با بیان اینکه در همدان زیرساختهای مناسب در حوزه ورزش فراهم بوده عنوان کرد: اکنون به مدت چند روز همدان با کیفیت و در سطح بالا میزبان مسابقات رشته ورزشی کاراته انتخابی تیم ملی بوده که در رده‌های سنی مختلف در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد.

 

.

 

به گزارش تسنیم، رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته بانوان در حضور افسانه باقری نایب رییس بانوان فدراسیون مریم احمدی نایب رئیس بانوان هیات کاراته همدان، لیلا بهرامی سرمربی بزرگسالان و ستاره موسوی سرمربی رده سنی زیر 21 سال دختران برگزار شد.

 مدال آوران مسابقات قهرمانی کشور رده سنی نوجوانان دختران به شرح زیر است:

وزن 47- کیلوگرم:
1. هستی گرائیلی از استان مازندران
2. صدف حسنلو از استان تهران
3. ندا رستمی از استان فارس
3. سارینا ربیعی از استان اصفهان

وزن 54- کیلوگرم:
1. نگین مهرعلی تبار از استان مازندران
2. هستی میر از استان کرمان
3. هستی سلطانی از استان اصفهان
3. ستایش قانعی از استان کرمان

وزن 61- کیلوگرم:
1. ساغر جندقی از استان سمنان
2. روجا شاهرخی از استان مازندران
3. زینب حسین خانلی از استان البرز
3. ستایش ملائی چروده از استان گیلان

وزن 61+ کیلوگرم:
1. مریم گرزین از استان مازندران
2. فاطمه شعبانی از استان مازندران
3. هستی صفی خانی از استان مرکزی
3. تازه زینب سعیدآبادی از استان تهران

رقابت‌های قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) طی روزهای 27 الی 31 فروردین 1403 در بخش آقایان و یکم الی 6 اردیبهشت در بخش بانوان در دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان برگزار شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • رقابت ۲۳۰۰ دختر کاراته‌کا در همدان+فیلم
  • نفرات دعوت شده به مرحله دوم انتخابی تیم ملی کاراته مشخص شدند
  • معرفی قهرمانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • کسب ۱۰ مدال توسط ووشوکاران ایران در پایان روز نخست مسابقات
  • کولاک ووشوکاران در چین با ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز
  • برتری موسوی و تقوی برابر حریفان
  • ۲ برد و یک شکست ماحصل بانوان ساندا کار در اولین مسابقه
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال