Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علی اکبری معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه گفت: نظر به سیاست‌های ابلاغی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ارتباط با لزوم تزریق واکسن کووید۱۹ و بر اساس دستورالعمل‌های صادره برای سرعت بخشیدن هرچه بیشتر به گروه‌های هدف، مراکز واکسیناسیون یاد شده تحویل نماینده معاونت بهداشت دانشگاه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: بر اساس مصوبه‌های ستاد دانشگاهی کووید۱۹ و به همت مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه، با به کارگیری تمامی ظرفیت‌های موجود نظیر نیروی انسانی، منابع مالی و تجهیزاتی، موفق به راه اندازی هشت سالن ورزشگاهی و دو پایگاه خودرویی برای واکسیناسیون افراد واجد شرایط شدیم.

اکبری ابراز امیدواری کرد تا با واکسیناسیون تمام اقشار جامعه، هرچه سریعتر شاهد کاهش مراجعه به مراکز درمانی و ایمن سازی تمامی افراد جامعه باشیم.

علیرضا قاسمی مدیر امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه نیز در این خصوص گفت: همزمان با آغاز پیک جدید بیماری کووید۱۹، نیاز به راه اندازی فوری سالن‌های واکسیناسیون ویژه افراد واجد شرایط است که این مهم با توجه به مصوبات ستاد مدیریت کووید۱۹ در دانشگاه و تلاش شبانه روزی کارکنان واحد‌های تاسیسات، خدمات، حمل و نقل انبار و تدارکات مرکزی، در کوتاهترین زمان ممکن انجام شد. 

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی شیراز کرونا ویروس پایگاه خودرویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۲۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ میلیارد کلاهبرداری تحت عنوان غصب عناوین انتظامی و قضایی

سرهنگ کاووس حبیبی بیان داشت: برابر اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر اینکه ۲ نفر خود را از مامورین پلیس آگاهی معرفی و ادعای اعمال نفوذ در دستگاه قضایی و انتظامی را دارند و از این طریق از شهروندان کلاهبرداری می‌کنند که بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او ادامه داد: کارآگاهان تحقیقات خود را آغاز و موفق شدند با اقدامات فنی هر دو کلاهبردار را شناسایی و آنان را در یکی از محله‌های شیراز دستگیر کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه متهمین تا کنون ۷ میلیارد ریال از ۱۲ شهروند کلاهبرداری کرده‌اند، به شهروندان توصیه کرد به سادگی فریب اینگونه افراد نخورده و قبل از انجام هرگونه اقدامی از هویت افراد اطمینان حاصل کنند. 

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • سالن جشن آموزش و پرورش در شأن معلم نیست/ لزوم تکریم توسط جامعه
  • ارائه گزارش عملکرد مدیریت شهری شیراز در سال ۱۴۰۲
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به قم سفر کرد
  • ۴ سالن ورزش دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • چهار سالن ورزشی دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • تصاویر جالب از آمریکا در حمایت از غزه | از رژه خودرویی تا تشکیل زنجیره انسانی توسط دانشجویان دانشگاه شیکاگو
  • نمایه شدن نشریه معروف مطالعات مدیریت دانشگاه تهران در پایگاه SSCI
  • ۷ میلیارد کلاهبرداری تحت عنوان غصب عناوین انتظامی و قضایی
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز