Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@04:59:24 GMT

اطری از رسیدن به فینال باز ماند

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۲۲۳۷

اطری از رسیدن به فینال باز ماند

نماینده ایران در بازی نیمه نهایی المپیک توکیو مقابل حریف روسی شکست خورد.

به گزارش ایلنا، در چهارمین روز از مسابقات کشتی المپیک توکیو ۲۰۲۰ و در سالن موکاهاری شهر توکیو آزادکار وزن ۵۷ کیلوگرم کشورمان توانست با شکست مقابل حریف روس خود از رسیدن به فینال مسابقات با ماند. 

در وزن ۵۷ کیلوگرم رضا اطری در دور نخست به مصاف سلیمان آتلی از ترکیه رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ حریفش را شکست داد وی در دور بعد با بخبایار اردنبات از مغولستان کشتی گرفت و با نتیجه ۵ بر یک حریفش را شکست داد تا راهی مرحله نیمه نهایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زائور اوگویف قهرمان جهان از روسیه در مرحله نیمه نهایی با اطری سرشاخ شد و در نهایت با نتیجه ۸ بر ۳ برابر حریفش شکست خورد تا از رسیدن به فینال باز بماند. 

در وزن ۸۶ کیلوگرم حسن یزدانی در دور نخست با جاورایل شاپیف از ازبکستان سرشاخ شد و در نهایت با نتیجه ۱۱ بر ۲ حریفش را شکست داد. وی در دور دوم به مصاف  استفان ریچموت از سوئیس رفت و در کمتر از ۲ دقیقه حریفش را ۱۲ بر یک شکست داد تا راهی نیمه نهایی شود. آرتور نایفونوف از روسیه در نیمه نهایی حریف یزدانی خواهد بود. دیوید تیلور آمریکایی در آن سوی جدول کشتی می گیرد و تا دیدار فینال با یزدانی روبرو نخواهد شد. در این وزن ۱۶ نفر حضور دارند. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: المپیک توکیو توکیو ۲۰۲۰ رضا اطری المپیک توکیو توکیو ۲۰۲۰ رضا اطری نیمه نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۲۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال

به گزارش قدس آنلاین، دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب سه‌شنبه شب به میزبانی الهلال عربستان از العین امارات برگزار شد که در پایان این مسابقه پیروزی ۲ بر یک الهلال رقم خورد. الهلال با وجود این پیروزی و با توجه به شکست ۴ بر ۲ در بازی رفت از صعود به فینال بازماند و العین امارات نخستین فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد.

برای الهلال روبن نوس (۴ - پنالتی) و سالم الدوساری (۶۱) گل زدند. تنها گل‌ العین نیز توسط اریک در دقیقه ۱۲ به ثمر رسید.

در دیگر بازی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز تیم‌های یوکوهاما مارینوس ژاپن و اولسان هیوندای کره جنوبی به مصاف هم می‌روند. دیدار رفت این دو تیم با پیروزی یک بر صفر اولسان هیوندای به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • قهرمانی دانیال سهرابی در جام تختی/چهره‌های برتر مشخص شدند
  • قهرمانی دانیال سهرابی در کشتی فرنگی جام ‌تختی/ شکست سنگین بداغی مقابل سعادتی‌فر
  • یک شاهکار دیگر از گاسپرینی/ آتالانتا حریف یووه در فینال کوپا ایتالیا
  • امسال بالاخره سال قهرمانی پی‌اس‌جی است
  • آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • تبریک و خوشحالی اسطوره استقلال از شکست الهلال | انتشار عکس تاریخی
  • اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!
  • العین با عبور از الهلال به فینال رسید
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند