Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-09@00:19:21 GMT

حضور آیت الله رئیسی در جلسه هیئت دولت

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۲۴۳۸

حضور آیت الله رئیسی در جلسه هیئت دولت

به گزارش برنا، در جلسه هیات دولت، تأمین کالاهای اساسی و دارو مورد بحث و بررسی قرار گرفت و وزرای جهادکشاورزی و صنعت، معدن و تجارت گزارشی از آخرین وضعیت تأمین کالاهای اساسی، دارو و ذخایر کشور ارائه کردند.

 
 در ابتدای این جلسه، دکتر اسحاق جهانگیری ضمن تبریک مجدد انتخاب دکتر رئیسی به عنوان رئیس جمهور گفت: اعضای دولت دوازدهم از هرگونه کمک، مشاوره و انتقال تجربه به دولت جدید دریغ نخواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه سایر اعضای دولت نیز انتخاب آیت الله رئیسی را تبریک گفتند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۲۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم از انتخاب اصلح غفلت نکنند

حجت الاسلام مهدی ولایی برحق در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: برای مردم واضح است که هرچه نمایندگان آنها در مجلس، کارآمدتر و به شاخصه‌های تراز نزدیکتر باشند، می‌توانند راهبری بهتری برای تصویب قوانین و بر عملکرد دولت نظارت کنند.

وی با اشاره به راهیابی دو کاندیدا به دور دوم انتخابات در البرز تاکید کرد: حساسیت‌های مردم در انتخاب باید لحاظ شود و از انتخاب اصلح غفلت نشود. امیدوارم مانند دور اول مردم در انتخابات حضور پرشور داشته باشند و رأیی که وارد صندوق‌ها می‌شود، فرد اصلح را وارد مجلس کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز عنوان کرد: به صورت بدیهی، با عدم حضور در انتخابات دیگر امکان اصلاح مجموعه حکمرانی وجود ندارد و همواره در ادوار مختلف ثابت شده است که در شورای اسلامی شهر، مجلس و دولت، انتخاب و رأی مردم چقدر تحول ایجاد می‌کند.

حجت الاسلام ولایی برحق اظهار کرد: دولت، مجلس و قوه قضائیه کارآمد آرزویی است که گاهی اوقات در دوره‌ای مشاهده می‌کنیم که توانسته‌اند راه چندین ساله را برای مردم هموار کنند، بنابراین از همه مردم دعوت می‌کنم در این انتخابات حضور پرشور داشته باشند.

کد خبر 6100911

دیگر خبرها

  • مردم از انتخاب اصلح غفلت نکنند
  • پرداخت ۱.۵ میلیارد دلار ارز ترجیحی برای واردات کالاهای اساسی
  • رئیسی: ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند / دولت به وعده ایجاد سالی یک میلیون شغل عمل کرده است
  • رئیسی: ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند / دولت به وعده ایجاد سالی یک ملیون شغل عمل کرده است
  • رئیسی: ایران قوی می‌تواند سایه جنگ را از سر کشور بردارد
  • آغاز طرح هوشمندسازی تامین و توزیع گوشت در چهارمحال وبختیاری
  • غیربومی بودن مدیران یکی از اساسی ترین مشکلات البرز است
  • قیمت کالاهای اساسی؛ گوشت چند شد؟ +جدول
  • این دو کالای اساسی مشمول ارز ترجیجی شد
  • ۲ کالای اساسی برنج و روغن مشمول ارز ترجیجی شد