Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@21:58:26 GMT

آتش سوزی ارتفاعات هایقر ۳ کشته و ۲ مصدوم به همراه داشت

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۲۷۵۲

آتش سوزی ارتفاعات هایقر ۳ کشته و ۲ مصدوم به همراه داشت

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر محمدجواد مرادیان، گفت: همزمان با وقوع آتش‌سوزی گسترده در تنگ هایقر شهرستان فیروزآباد، نیروهای امدادی اورژانس به همراه سه دستگاه آمبولانس به منطقه اعزام شد.

مرادیان با بیان اینکه آتش سوزی در این منطقه صعب العبور به دلیل وزش باد و گرمای هوا، گسترش داشت گفت: متأسفانه این حادثه منجر به فوت سه تن از عشایر غیور منطقه و اعضای یک خانواده به نامهای ناصر بهزادی، حامد بهزادی و رضا بهزادی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه فوت شدگان هر سه در صحنه حادثه جانشان را از دست داده بودند، گفت: این حادثه منجر به سوختگی شدید یکی دیگر از اعضای آن خانواده به نام جهانبخش بهزادی شد.

مرادیان با یادآوری اینکه جهانبخش بهزادی با سوختگی ۵۴ درصد در بیمارستان تحت درمان است، گفت: این حادثه یک مورد مسمومیت نیز به دنبال داشت که این فرد هم در بیمارستان تحت مداوا است.

به گزارش خبرگزاری مهر، طی ساعت‌های گذشته اخباری از منابع طبیعی استان فارس منتشر شد که خبر از جان باختن یکی از مصدومین حادثه و تعداد جان باختگان را ۴ نفر اعلام کرد و فرماندار فیروز آباد نیز افراد جان باخته را از دوستداران منابع طبیعی و نه عشایر منطقه عنوان می‌کند.

کد خبر 5273784

منبع: مهر

کلیدواژه: اورژانس فارس آتش سوزی جنگل ها ویروس کرونا بوشهر واکسن کرونا شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه گرگان محرم 1400 شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خطبه های نماز جمعه اردبیل ایلام عکس استانها واکسیناسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۲۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش

سرهنگ "محمد رستمی"گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر حریق یک باب مغازه در یکی از محلات شهرستان تالش، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه با حضور پلیس و عوامل امدادی در محل مورد نظر و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، این مغازه به علت نامعلومی دچار حریق شده است، افزود: حریق به طور کامل مهار شد و خوشبختانه این حادثه خسارت جانی در پی نداشته است.
فرمانده انتظامی شهرستان تالش در پایان خاطرنشان کرد: علت آتش‌سوزی و میزان دقیق خسارت وارده توسط کارشناسان در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • سوانح جاده‌ای در خراسان رضوی یک کشته و ۲۱ مصدوم برجا گذاشت
  • آتش سوزی کامیون حامل بیسکویت در محور فهرج ـ زاهدان
  • سقوط اتوبوس به دره در پرو با ۲۵ کشته و ۱۷ مصدوم
  • سقوط اتوبوس به دره‌ در پرو با ۲۵ کشته و ۱۷ مصدوم
  • آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جا گذاشت
  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین