Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@10:55:32 GMT

تاکيد بر واکسيناسيون فعالان عرصه توليد

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۲۸۸۶

خبرگزاری آریا- یکی از متولیان تولید کشور با گلایه از بی توجهی به مقوله واکسیناسیون فعالان عرصه تولید کشور، گفت: این بی توجهی، حفظ و استمرار تولید کشور را به خطر خواهد انداخت.
به گزارش خبرگزاری آریا، غلامحسین رمضان پور مدیر عامل پالایشگاه امام خمینی شازند افزود: در شرایط کنونی انتظار داریم کارگران و فعالان عرصه تولید کشور در اولویت دریافت واکسن کرونا قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر مقوله تولید، گفت: در سالی که به فرمایش ایشان به نام تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی‌ها مزین شده، متاسفانه به جز ایشان کمتر کسی به مقوله تولید و  پشتیبانی از آن توجه دارد.
مدیر عامل پالایشگاه امام خمینی شازند افزود: در حالی که اقشار مختلف جامعه از جمله هنرمندان، معلمان، اساتید دانشگاه ها، دانشجویان، خبرنگاران، نیروی انتظامی، رانندگان حمل و نقل عمومی، ورزشکاران و... به عنوان جامعه هدف و اولویت دار در دریافت واکسن کرونا قرار دارند، اما متاسفانه هیچ جا نامی از تولید و مدافعان تولید نیست.
رمضان پور با اشاره به لزوم قرارگرفتن مدافعان تولید در اولویت دریافت واکسن کرونا، گفت: انتظار داریم مدافعان تولید به ویژه در تولید محصولات راهبردی همچون پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها که بدون امکان تعطیلی و به صورت شبانه روزی روند تولید را ادامه می‌دهند در اولویت دریافت واکسن قرار گیرند.
وی افزود: همانطور که می‌دانید کارکنان این واحد‌های تولیدی بدون امکان تعطیلی و به صورت مستمر و شبانه روزی به فعالیت‌های تولید محصولات مهم و راهبردی مورد نیاز کشور مشغولند و از نخستین روز‌های شیوع ویروس کرونا بدون توقف و لحظه‌ای تعطیلی به فعالیت‌های فرآیند تولید ادامه داده و می‌دهند لذا انتظار داریم در چنین شرایطی مدافعان تولید کشور به ویژه افرادی که در تولید محصولات مورد نیاز کشور نقش آفرینی می‌کنند در اولویت دریافت واکسن قرار گیرند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، مدیر عامل پالایشگاه امام خمینی شازند در پایان تاکید کرد: عاجزانه تقاضا داریم در شرایط کنونی پشتیبانی از تولید مدنظر همه مسئولان قرار گیرد و به کمترین پشتیبانی‌ها یعنی همان حفظ سلامتی کارکنان به منظور حفظ و استمرار عملیات تولید توجه شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: واکسیناسیون تولید اولویت دریافت واکسن مدافعان تولید تولید کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۲۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون کودکان هرمزگان علیه بیماری پُنوموکوک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خلیج فارس، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: با ورود این ۲ واکسن مهم به برنامه واکسیناسیون، از عفونت‌های مختلف تنفسی و گوارشی در نوزادان جلوگیری می‌شود.

پنوموکوک یکی از مهم‌ترین باکتری‌های بیماری‌زا در انسان است که عامل اصلی بیماری پنومونی (سینه پهلو) شناخته می‌شود، روتاویروس نیز یک ویروس بسیار مسری است که موجب اسهال در کودکان می‌شود.

دکتر عبدالجبار ذاکری افزود: واکسن روتاویروس در سنین دو، چهار و۶ ماهگی و همچنین واکسن پُنوموکوک در سنین دو، چهار و ۱۲ ماهگی به کودکان تزریق می‌شود.

بیشتر بخوانید؛ اجرای طرح واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در هرمزگان

باکتری پنوموکوک می‌تواند عفونت‌های دیگری مانند سینوزیت، اوتیت (عفونت گوش میانی)، باکتریمی، سپسیس، مننژیت، استئومیلیت، آرتریت سپتیک، اندوکاردیت، پریتونیت، پریکاردیت، سلولیت و آبسه‌های مغزی را نیز ایجاد کند.

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون ۵ هزار حجاج گلستانی در حال انجام است
  • آثار مثبت احیای واحد های تعطیل بیش از سرمایه‌گذاری‌ های جدید است
  • عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس : خام فروشی نفت ممنوع است؛ اما با افتخار می‌فروشیم!
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی
  • آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی 
  • درباره سرخک و واکسیناسیون آن چه می‌دانید؟
  • واکسیناسیون کودکان هرمزگان علیه بیماری پُنوموکوک
  • آنچه بهتر است درباره سرخک و واکسیناسیون آن بدانید
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار است
  • اغازواکسیناسیون پنوموکوک (سینه پهلو)در مجموعۀ زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه