Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-27@08:14:57 GMT

بررسی آخرین وضعیت تأمین کالا‌های اساسی

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۲۳۰۴۶

اولین جلسه هیئت دولت به ریاست حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی برگزار شد و وزرای جهاد کشاورزی و صمت گزارشی از آخرین وضعیت تأمین کالا‌های اساسی، دارو و ذخایر کشور ارائه کردند.

گروه اقتصادکلان بازارنیوز: در جلسه امروز هیات دولت، تأمین کالاهای اساسی و دارو مورد بحث و بررسی قرار گرفت و وزرای جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت گزارشی از آخرین وضعیت تأمین کالاهای اساسی، دارو و ذخایر کشور ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ابتدای این جلسه، دکتر اسحاق جهانگیری ضمن تبریک مجدد انتخاب دکتر رئیسی به عنوان رئیس جمهور گفت: اعضای دولت دوازدهم از هرگونه کمک، مشاوره و انتقال تجربه به دولت جدید دریغ نخواهند کرد.
در این جلسه سایر اعضای دولت نیز انتخاب آیت‌الله رئیسی را تبریک گفتند.

برچسب ها: دولت ، رئیسی ، هیئت دولت ، بازارنیوز لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Or3

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: دولت رئیسی هیئت دولت بازارنیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۲۳۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمدرضا غفاریان در آیین آغاز مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد، گفت: باتوجه به اهمیت امنیت غذایی و سفره مردم، بازرسان جهاد کشاورزی به عنوان افسران امنیت غذایی تمامی تلاش خود را در حوزه غذایی مردم انجام می‌دهند. 
وی در ادامه افزود: نظارت مستمر بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی با بهره گیری از بازرسان کارآزموده با تمام توان در سطح شهرستان یزد ادامه دارد و با هرگونه رفتار و عملکرد ناصحیح، برخورد قاطع و قانونی صورت گیرد

دیگر خبرها

  • صدور اسناد تک برگ در گروه‌های مشاع به نام دولت
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • دولت رئیسی با ۸ پاسخ عجیب به ضرب‌الاجل اقتصادی قالیباف واکنش نشان داد / دعوای مجلس و دولت شدت گرفت
  • قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد
  • برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز
  • قالیباف؛ شمشیر را برای رئیسی از رو بست
  • دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران
  • ضرب الأجل قالیباف به دولت رئیسی
  • صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان
  • تصویب مبلغ منابع ارزی دارو و کالا‌های اساسی